O dacht al, die heeft een klap van de malle molen gehadquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij heeft oortjes in en is aan het meezingen
Ja die 2 hebben er helemaal een handje van... Bern wil gewoon niet in die keuken komen... ja om eten te halen...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Behalve als Bep moet afwassen.....of mirthe,die "vergeten" het.
Maar gisteren deed Eunice de afwas voor Bern en Rupi.
Bern kijkt r zo tegen op altijd terwijl de afwas voor 25 man zo gedaan is.
Waarom vind iedereen hier Wendy zo zielig. Zo alleen is ze helemaal niet. De vriendschap is bekoeld en dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:06 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoop dat Wendy nu beseft dat het klaar is met Babette en het los laat... ik vind het zo zielig haar alleen te zien... er is weinig veranderd na het gesprek wat ze gehad hebben...
Dat hoofdstuk afsluiten en aan een nieuwe beginnen Wen..
Dat heeft ze wel verteld, ze is het vertrouwen in Wendy kwijt omdat ze niet aan Babette verteld heeft dat ze heeft liggen hatseflatsen met Jasperquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:08 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Waarom vind iedereen hier Wendy zo zielig. Zo alleen is ze helemaal niet. De vriendschap is bekoeld en dan?
Dat maakt iedereen in het dagelijks leven wel mee. Ze spreken elkaar toch gewoon. En waarom Babs zich zo voelt dat ze het vertrouwen in Wendy kwijt is weten wij ook niet precies waarom. .
IK dacht dat de finale om 16 uur zou zijn dus dacht ga even kijken maar wat een saaie streams zegquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:09 schreef pingu66 het volgende:
Leuke televisie.... meer dan de de helft ligt te slapen....
Of staat hij via die oortjes in contact met de febo en krijgt hij nu zijn opdrachtenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij heeft oortjes in en is aan het meezingen
hij wil er niet over pratenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:32 schreef Dotteke het volgende:
Bern heeft gezegd dat hij kiest voor zijn geluk
Sasha vraagt of hij wel weet wat hij zegt met die opmerking
Ik heb even de context gemist van dit verhaal
Dat komt omdat Babette Wendy een worst voorhoudt... en dat is nasty, wees gewoon eerlijk en zeg dat je de vriendschap niet meer ziet zitten... is hard maar weet je wel waar je aan toe bent.. en dat vieze geroddel en dat opstoken van elkaar kom op hoe oud zijn we... zo ga je niet met vrienden en mensen om... althans ik niet... en Wendy heeft niet zoveel mensen waar ze naartoe trekt, eigenijk alleen Mirthe... en dat vind ik sneu, dat verdient ze niet, ze staat altijd klaar voor Babette en Zoe... haartjes, wimpertjes en nu kan ze door de stront zakken.. in een in triest..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:08 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Waarom vind iedereen hier Wendy zo zielig. Zo alleen is ze helemaal niet. De vriendschap is bekoeld en dan?
Dat maakt iedereen in het dagelijks leven wel mee. Ze spreken elkaar toch gewoon. En waarom Babs zich zo voelt dat ze het vertrouwen in Wendy kwijt is weten wij ook niet precies waarom. .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |