De aandrijving blijft het gelukkig wel doen. Maar wie weet, als het karretje wat steviger wordt, kan ook morrie een poging wagenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:20 schreef spapaars het volgende:
Nog een paar reparaties en de karretjes getransformeerd tot houten zeepkisten, dat kan je wel aan Erik overlaten.
Erik kan veel, maar niet alles.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:22 schreef Verida het volgende:
[..]
De aandrijving blijft het gelukkig wel doen. Maar wie weet, als het karretje wat steviger wordt, kan ook morrie een poging wagen
Straks staat er gewoon een hele houten kar...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:29 schreef spapaars het volgende:
Hier zou Mori wel op passen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Straks staat er gewoon een hele houten kar...
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:09 schreef spapaars het volgende:
[..]![]()
Wat ik al schreef, zeepkistenrace wordt het.
Ben je al uit de bocht gevlogen?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:23 schreef Frummelie het volgende:
Ik lijk wel niet goed wijs, ik zit gewoon mee te sturen met m'n lijf.... moet niet gekker worden...
Kamer1 corvee?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:20 schreef Frummelie het volgende:
Waarom ruimt nou niemand die zooi op in de keuken... al die gore vliegen op die schone afwas..
Behalve als Bep moet afwassen.....of mirthe,die "vergeten" het.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnen, bij kamer 2 gebeurt het niet hé..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |