Moondogsquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:39 schreef Canopus het volgende:
Zo kan je genept worden tegenwoordig.
[ twitter ]
Deze kwam aan mijn eisen tegemoet, ik heb wel eens gekeken naar een systeem waarbij alles net uit en krachtig is en dan kom ik op een prijskaartje uit waarvan ik dacht ik kijk wel even verder.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:37 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Het X299 moederbord.
https://www.intel.com/con(...)/specifications.html
Je maakt je veel te druk over DTS en dan kom je hier boos doen. Dat moet je gewoon niet doen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
spelt en mod met en bot
de toestandige mod merkt
het niet
Ik zou het niet pikken dat hij je zo noemt.quote:
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niksquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou het niet pikken dat hij je zo noemt.
Kan niet sinds gisteren zijn we officieel collega's.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:47 schreef Sodeknetters het volgende:
En dan ben ik een debiel. Ok. Veel plezier verder he.
Omg ....quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan niet sinds gisteren zijn we officieel collega's.
Sluit je laptop even af galekker even eten ofzo, je maakt je veel te druk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:48 schreef mario390 het volgende:
dacht ben in dts nu
ben helemal dom geärgert
vandaag
Hij komt nu voorlopig niet meer van mij af.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:49 schreef maily het volgende:
[..]
Omg ....
Kan inderdaad niet.
@:Sodeknetters laat je niet zo kennen joh
Wist niet dat die nog leefdequote:
Jij bent dan nu wel de newbie daaroquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij komt nu voorlopig niet meer van mij af.
Gewoon aanhaken dat treinstelquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij komt nu voorlopig niet meer van mij af.
Al een jaar of 25 niet meer.quote:
Lolquote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ging nog twijfelen ook, ging nog googlen ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |