Is dat schieten nu veel voordeliger?quote:
Pall Mall zit volgens mij aan de goedkoopste kant van de tabaksindustrie toch?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:36 schreef Hiddendoe het volgende:
Pall Mall, 60 filtersigaretten, 23 euro
Welk jaar stopte je?quote:
150 ofzoquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:24 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Is dat schieten nu veel voordeliger?
Hoeveel haal je bv uit een pot van 21 euro @:PS. ?
tering. Ik ben echt debiel dat ik losse pakjes koopquote:
ik heb 'n pot van ¤34.50 140 gram en haal er minstens 200 sigaretten uitquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:24 schreef stropdaz het volgende:
Is dat schieten nu veel voordeliger?
Hoeveel haal je bv uit een pot van 21 euro @PS. ?
zelf schieten heb je wel mindere kwaliteit sigaret, in 'n pakje sigaretten heb je de perfecte sigaretten, genoeg tabak in de huls, goed aangestampt, dat rookt lekker weg.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:47 schreef Het_Bokje het volgende:
tering. Ik ben echt debiel dat ik losse pakjes koop
Ja, maar ik rol ze toch zelf met lange vloei (niet eens schieten, gewoon jonkootje met de hand uiteraard), en het rookt inderdaad anders als een normale peukquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:52 schreef sturmpie het volgende:
[..]
zelf schieten heb je wel mindere kwaliteit sigaret, in 'n pakje sigaretten heb je de perfecte sigaretten, genoeg tabak in de huls, goed aangestampt, dat rookt lekker weg.
als je zelf schiet dan is de kwaliteit van de sigaret minder
Met een elektrische vuller, en een beetje ervaring, kom je heel dicht in de buurt van een fabriekssigaret.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:52 schreef sturmpie het volgende:
[..]
zelf schieten heb je wel mindere kwaliteit sigaret, in 'n pakje sigaretten heb je de perfecte sigaretten, genoeg tabak in de huls, goed aangestampt, dat rookt lekker weg.
als je zelf schiet dan is de kwaliteit van de sigaret minder
Hoelang doe je met een pakje?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:46 schreef Het_Bokje het volgende:
Ik heb jarenlang Javaanse Jongens gerookt, ben nu 2 jaar over op peuken (Camel Yellow).
¤9,- voor 20 stk. Tja...dat is een dag aan eten...
Hoerenkutverslaving.
Vorige week een paar dagen gestopt... Ik werd direct een kanjerlul
En de andere kant ?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aan de ene kant ben ik blij dat ik er nooit aan begonnen ben.
Mis ik soms de gezelligheid van buiten te roken met een paar vrienden. Maar dat is is niets vergeleken met de nadelen van het roken.quote:
Ik ga niet meer stappen. Moet er niet aan denken steeds naar buiten te moeten om te roken. Ik rookte 30 shagjes op een avond.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mis ik soms de gezelligheid van buiten te roken met een paar vrienden. Maar dat is is niets vergeleken met de nadelen van het roken.
Het gebeurd soms dat ik alleen achterblijf in de kroeg of dat we met zijn tweeën achterblijven terwijl de rest buiten aan het genieten is van een sigaretje
4 dagen ofzo.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:17 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Hoelang doe je met een pakje?
Wel goeie smaak, camel.
Oh dat valt dan wel mee.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:57 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
4 dagen ofzo.
(heej, ik heb nu een nieuw pakje: Camel Yellow 22 stk: ¤10,20 )
Gewoon stoppen jongens, vergeet niet dat er met jouw betaalde accijns oude kontjes gewassen worden en statushouders gefinancierd worden. KAPPEN! (makkelijker getypt dan gedaan)
Er is geen verschil. (toch??) Ik heb ook ooit wel eens een pakje van 48 oid gekocht, dat zijn wel kansloze 'pakjes' qua formaat.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:16 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Oh dat valt dan wel mee.
22 heb ik ook. Van 35 bestaat ook bij camel. Volgens mij nog een meer.
Er bestaan ook merken van om en nabij de 7 euro.
Waar zit het verschil? Niet in aantal sigaretten.
Met je eens bokkie.
Stoppen is allerbeste
Volgens mij zit pall mall op 6,80 euro voor 20.quote:
Volgens mij zijn die niet echt goedkoper (meer inhoud) dan de standaard pakjes van rond de 20, toch?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:20 schreef Het_Bokje het volgende:
Ik heb ook ooit wel eens een pakje van 48 oid gekocht
Merk je veel verschil tussen normaal en light?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:21 schreef arvensis het volgende:
Ik ben sinds januari gestopt maar ik rookte de laatste jaren Camel Blue.
Pakje ongeveer tien euro.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Hoeveel zijn jullie per maand kwijt aan die bende?
Ben echt blij dat ik gestopt ben 13 jaar geledenquote:Op zondag 25 juni 2023 10:24 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Merk je veel verschil tussen normaal en light?
[..]
Pakje ongeveer tien euro.
3 pakjes per week.
30 euro week.
120 euro per maand.
Laatste tijd zit ik ook vaker op 2 pakjes per week.
20 euro per week.
80 euro per maand.
Is veel geld.
Gaat vast ook weer omhoog binnenkort.
Maar ik denk dat er fokkers zijn die hier fors boven komen
Ik zat ook ooit op pakje per dag. Prijzen waren toen wel stuk goedkoper.
Dan zit je idd al gauw op 300 euro per maand.quote:Op zondag 25 juni 2023 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben echt blij dat ik gestopt ben 13 jaar geleden
Ik rookte ook een pakje per dag
Ik zou dat nu niet eens meer kunnen betalen
Ook 13 jaar geleden gestopt, cold turkey, probleemloosquote:Op zondag 25 juni 2023 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben echt blij dat ik gestopt ben 13 jaar geleden
Ik rookte ook een pakje per dag
Ik zou dat nu niet eens meer kunnen betalen
Nee. Dat was t in 2002 misschien. Of wacht, je had natuurlijk geen 50g. Dat hebben ze toen idd gedaan. Niet de prijs verhogen maar de inhoud verkleinen.quote:Op zondag 25 juni 2023 14:18 schreef StateOfMind het volgende:
19 euro voor een pak shag
Ik ben ergens in 2010 gestopt en toen was een pak shag nog 6,75 euro, met vloeitjes
Zou kunnen, weet ik niet meer.quote:Op zondag 25 juni 2023 14:23 schreef BroaderThanBroadway het volgende:
[..]
Nee. Dat was t in 2002 misschien. Of wacht, je had natuurlijk geen 50g. Dat hebben ze toen idd gedaan. Niet de prijs verhogen maar de inhoud verkleinen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |