Is dat schieten nu veel voordeliger?quote:
Pall Mall zit volgens mij aan de goedkoopste kant van de tabaksindustrie toch?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:36 schreef Hiddendoe het volgende:
Pall Mall, 60 filtersigaretten, 23 euro
Welk jaar stopte je?quote:
150 ofzoquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:24 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Is dat schieten nu veel voordeliger?
Hoeveel haal je bv uit een pot van 21 euro @:PS. ?
tering. Ik ben echt debiel dat ik losse pakjes koopquote:
ik heb 'n pot van ¤34.50 140 gram en haal er minstens 200 sigaretten uitquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:24 schreef stropdaz het volgende:
Is dat schieten nu veel voordeliger?
Hoeveel haal je bv uit een pot van 21 euro @PS. ?
zelf schieten heb je wel mindere kwaliteit sigaret, in 'n pakje sigaretten heb je de perfecte sigaretten, genoeg tabak in de huls, goed aangestampt, dat rookt lekker weg.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:47 schreef Het_Bokje het volgende:
tering. Ik ben echt debiel dat ik losse pakjes koop
Ja, maar ik rol ze toch zelf met lange vloei (niet eens schieten, gewoon jonkootje met de hand uiteraard), en het rookt inderdaad anders als een normale peukquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:52 schreef sturmpie het volgende:
[..]
zelf schieten heb je wel mindere kwaliteit sigaret, in 'n pakje sigaretten heb je de perfecte sigaretten, genoeg tabak in de huls, goed aangestampt, dat rookt lekker weg.
als je zelf schiet dan is de kwaliteit van de sigaret minder
Met een elektrische vuller, en een beetje ervaring, kom je heel dicht in de buurt van een fabriekssigaret.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:52 schreef sturmpie het volgende:
[..]
zelf schieten heb je wel mindere kwaliteit sigaret, in 'n pakje sigaretten heb je de perfecte sigaretten, genoeg tabak in de huls, goed aangestampt, dat rookt lekker weg.
als je zelf schiet dan is de kwaliteit van de sigaret minder
Hoelang doe je met een pakje?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:46 schreef Het_Bokje het volgende:
Ik heb jarenlang Javaanse Jongens gerookt, ben nu 2 jaar over op peuken (Camel Yellow).
¤9,- voor 20 stk. Tja...dat is een dag aan eten...
Hoerenkutverslaving.
Vorige week een paar dagen gestopt... Ik werd direct een kanjerlul
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |