Nou dat sowieso, maar op het moment dat alles op slot moet omdat er zo'n idioot rond loopt en je niet eens naar de bakker op de hoek mag bij wijze van, vind ik het wel heel erg slordig dat dit dus gewoon mogelijk was...quote:Op maandag 18 maart 2024 13:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af waar het in de wereld is misgegaan, dat dat niet meer normaal is. Droevig eigenlijk
Ik heb ook geen abo, maar ik herken de Mimosastraat.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:45 schreef Blues het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)%20fraai%20kunstwerk.
Ik kan t niet lezen..iemand van jullie een abbo?
Hier ook veel helicopters de laatste tijd. Ze zijn iets op het spoorquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:05 schreef stavromulabeta het volgende:
Er kwam net een hele vloot helicopters laag overgevlogen. Het is maar dat ze nog net geen Wagner draaiden.
Je auto kunnen parkeren op plekken waar je tegenwoordig niet eens meer een fiets mag neerzettenquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:34 schreef Domnivoor het volgende:
Leuk om te zien hoe de stad veranderd is
Avondvullend? Semi-snelle hap? Toeristisch aan de Oude Gracht? Of wat meer niveau?quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:23 schreef Abid-Meher het volgende:
Iemand een tip voor een goede/leuke eettent aan het water. Beetje goede prijs kwaliteit verhouding. Beetje romantisch en betaalbaar.
Technisch gezien ligt de watertoren aan het waterquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:23 schreef Abid-Meher het volgende:
Iemand een tip voor een goede/leuke eettent aan het water. Beetje goede prijs kwaliteit verhouding. Beetje romantisch en betaalbaar.
Semi snelle hap eigenlijk. Gewoon lekker eten voor weinig op een mooie locatie.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:28 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Avondvullend? Semi-snelle hap? Toeristisch aan de Oude Gracht? Of wat meer niveau?
De Muntkelderquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:58 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Semi snelle hap eigenlijk. Gewoon lekker eten voor weinig op een mooie locatie.
Dat is pannenkoeken toch?quote:
Jaquote:
Ik vind India Port wel aardig en zit op een leuke locatie.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:23 schreef Abid-Meher het volgende:
Geinig dat iemand dit toen gedaan heeft, want dit soort beelden hebben pas na vele jaren waarde.quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:34 schreef Domnivoor het volgende:
Leuk om te zien hoe de stad veranderd is
Het is allemaal wat netter geworden ja, kijk vooral naar wat voor junken hol hoog catharijne in die tijd was vergeleken met nu.quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:54 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Je auto kunnen parkeren op plekken waar je tegenwoordig niet eens meer een fiets mag neerzetten![]()
Ik moet wel zeggen dat er vooral een hoop verbeterd is.
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:21 schreef ReplaR het volgende:
Lot van Hooijdonk stopt ermee!![]()
https://www.duic.nl/algem(...)-utrechtse-politiek/
Er zou een groot feest georganiseerd moeten worden, wat een ramp was zij.
5 november wordt vanaf nu de Utrechtse Bevrijdingsdagquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:21 schreef ReplaR het volgende:
Lot van Hooijdonk stopt ermee!![]()
https://www.duic.nl/algem(...)-utrechtse-politiek/
Er zou een groot feest georganiseerd moeten worden, wat een ramp was zij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |