En al zeker geen ultra geheim illegaal feest in het tuinhuisjequote:
Jammer, had wel zin in een een feestje gehadquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En al zeker geen ultra geheim illegaal feest in het tuinhuisje![]()
Ja, maar koen mag daar niks vanaf wetenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jammer, had wel zin in een een feestje gehad![]()
Ik voel me buitengeslotenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar koen mag daar niks vanaf weten![]()
Uhmmm, we hebben na het 'incident' in 2019 besloten dat het misschien beter was om de tuinhuis meets zonder jou te organiserenquote:
Fuck, werkt dat nou nog steeds tegen mequote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uhmmm, we hebben na het 'incident' in 2019 besloten dat het misschien beter was om de tuinhuis meets zonder jou te organiseren
Misschien als je het heel lief vraagt mag je weer eens mee naar de pre tuinhuis BBQquote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fuck, werkt dat nou nog steeds tegen me
Hmmmm wanneer staat ie op de agenda?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien als je het heel lief vraagt mag je weer eens mee naar de pre tuinhuis BBQ
nodig me ff uit in dmquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En al zeker geen ultra geheim illegaal feest in het tuinhuisje![]()
iedereen slaapt om morgen om 0600 uur al met de dag te kunnen beginnenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:42 schreef Koen66 het volgende:
Is de grote drukke SC karavaan hier ook al vetrokken?
Geen idee, maar man heeft weekend en dan ben ik er minder. Lees af en toe, maar moet ook thuis aandacht gevenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:42 schreef Koen66 het volgende:
Is de grote drukke SC karavaan hier ook al vetrokken?
Helemaal betoeterd? Zo vroeg sta ik niet op hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
iedereen slaapt om morgen om 0600 uur al met de dag te kunnen beginnen
Het is geen maandag morgenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij staat al weken op de vaste gasten lijst.quote:
Mag ik ook?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij staat al weken op de vaste gasten lijst.
Ze pakken behoorlijk uit met verlichting terwijl ze in feite maar een half uurtje ofzo donker hebbenquote:
hahahaha typfoutje???quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Echt indrukwekkend zegquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ze pakken behoorlijk uit met verlichting terwijl ze in feite maar een half uurtje ofzo donker hebbenmag wat kosten.
i feel so specialquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb jij je ontgroening al gehad?quote:
Wat kosten de kaartjes voor dat festival?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ze pakken behoorlijk uit met verlichting terwijl ze in feite maar een half uurtje ofzo donker hebbenmag wat kosten.
tegen de hitte..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahahaha typfoutje???
06.00 uur pffffffff laat m'n bed het maar niet horen
Mijn wekker staat op 5:40 morgenvroegquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahahaha typfoutje???
06.00 uur pffffffff laat m'n bed het maar niet horen
Feestje???quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoog tijd om een andere hobby te zoekenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn wekker staat op 5:40 morgenvroeg
eindbaasquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn wekker staat op 5:40 morgenvroeg
Voor het hele weekend 170 euro geloof ik. Voor één dag zal wel 80 euro zoiets zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat kosten de kaartjes voor dat festival?
Ja, deze zomer staan er weer een aantal feest weekenden gepland in het tuinhuisjequote:
Of snel promotie makenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hoog tijd om een andere hobby te zoeken
In Italië?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, deze zomer staan er weer een aantal feest weekenden gepland in het tuinhuisje
Dan moet je eerst die nog weten te doorstaanquote:
en waar staat het beroemde/beruchte tuinhuisje??quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, deze zomer staan er weer een aantal feest weekenden gepland in het tuinhuisje
quote:
En hoe moet ik dat doen? Als het HC is gelukt, moet het mij ook lukken of ze moet nog een jonge dame zijn, daar kan ik niet meer tegen opquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je eerst die nog weten te doorstaan
Enkel diegene die het moeten weten weten hetquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en waar staat het beroemde/beruchte tuinhuisje??
ja dat kan jij wel zo mooi zeggen, maar deze aardbei weet niet waar dat isquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]gewoon in het oude vertrouwde tuinhuisje
okequote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enkel diegene die het moeten weten weten het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |