Wanneer ga je nou eindelijk dat vliegtuig richting Tokio pakken, Rolo?quote:
Ik ben trots op je maatquote:Op zondag 25 juni 2023 02:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben de laatste paar dagen vrij stil geweest, zit echt weer extreem WoW Vanilla+ te spelen
@:Befje: over drie weken heb ik al een jaar niet meer gerookt
De tijd vliegt echt; eerst rekende ik in uren, toen dagen, vervolgens weken en toen uiteraard maanden. Ik mis zo'n saffie af en toe nog wel, maar een minuut of vijf later denk ik er niet meer aan.quote:
Steek er een op om het te vierenquote:Op zondag 25 juni 2023 02:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben de laatste paar dagen vrij stil geweest, zit echt weer extreem WoW Vanilla+ te spelen
En wij 30 kilo afgevallen door niet meer te eten.quote:Op zondag 25 juni 2023 02:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
In 2014 gestopt. In het begin even gemist, na de maaltijd. Ging me verder vrij gemakkelijk af. Succes.quote:Op zondag 25 juni 2023 02:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De tijd vliegt echt; eerst rekende ik in uren, toen dagen, vervolgens weken en toen uiteraard maanden. Ik mis zo'n saffie af en toe nog wel, maar een minuut of vijf later denk ik er niet meer aan.
Trots op je maat. (tenzij Alliance)quote:Op zondag 25 juni 2023 02:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit gaan we vieren met Havana's en rum uit Havana !!quote:Op zondag 25 juni 2023 02:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Troll Shamanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |