alsof ik ruzie zoek met jouquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verkeerd moment om ruzie met me te zoeken aloa, dus kap hier mee.
Wat doe ik verkeerd dan?quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:52 schreef aloa het volgende:
[..]
De TT is al aangepast![]()
Serieus mensen? Bolk is al niet meer mogelijk
Wat is er mis met Bolk?quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:50 schreef sly-nl het volgende:
"Bolk"En dan nog een like krijgen van de grootste kleuter in deze sc
Stoppen nu of ga een tijdje in de koeling liggen ergens
![]()
1. Je had geen lapoquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Je bent nu wel echt op zoek naar iets. "Serieus mensen"quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Sly!quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:54 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Je bent nu wel echt op zoek naar iets. "Serieus mensen"![]()
![]()
Kom op joh, het ben mooi 'weest.
1 ik dacht dat ik lapo hadquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
1. Je had geen lapo
2. Dit is geen dts
3. Wie jankt altijd het hardst om kapen?
Bolk is gewoon een spelletje, meer is het niet.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:54 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Je bent nu wel echt op zoek naar iets. "Serieus mensen"![]()
![]()
Kom op joh, het ben mooi 'weest.
quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:55 schreef aloa het volgende:
[..]
1 ik dacht dat ik lapo had
2 nou en?
3 geen id
Volgens mij ben jij het die tegen iedereen loopt schreeuwen dat ze moeten kappen ... En kapen gebeurt nog steeds . verder ongevraagd de TT aanpassen gebeurt hier nooit alleen als er eens omgevraagd wordt en dan ook zelden ... Ga slapen en geniet van je vakantiequote:Op donderdag 22 juni 2023 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
1. Je had geen lapo
2. Dit is geen dts
3. Wie jankt altijd het hardst om kapen?
Alles dikke prima. En varen helaas pas in september. Misschien maar eens kijken of we wat eerder het water op kunnen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Sode![]()
Alles goed? Nog op pad varen binnenkort?
Ga naar DTS dan, daar waar users elkaar opstoken om anderen het leven zuur te maken om een kinderachtig spelletje, dat wil ik ver van 40+ houden.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Bolk is gewoon een spelletje, meer is het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |