Wat fijn! Dan zit het met het hartje vast ook wel goedquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:51 schreef Spirit82 het volgende:
De echo was goed! Alleen het hartje kon niet goed worden bekeken omdat mevrouw weigerde te draaien 🙈 Dus we moeten zaterdagochtend terug voor poging 2. Ik merk wel dat ik de echo’s niet heel prettig vind bij de praktijk waar ik nu zit. Wel goed, dat zeker, maar de dames die de echo maken, daar heb ik gewoon geen klik mee. Ik krijg steeds op mijn kop dat mijn blaas ofwel niet vol genoeg zit, ofwel wel te vol, of dat ik te weinig heb geplast. Het voelt wat vervelend. Natuurlijk zijn echo’s medisch, maar ik mis toch iets van een band ofzo…
Ja klopt inderdaad, en ik heb ook getwijfeld of het gevoel daar vandaan kwam. Ze zijn zeer professioneel en goed in hun vak, dat zeker, maar ik besprak het net met mijn vriend en die had exact hetzelfde gevoel. Dus deze vervolgecho zaterdag doen we nog daar, maar de pretecho die we graag willen laten doen, gaan we elders doenquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat fijn! Dan zit het met het hartje vast ook wel goed.
Vervelend dat je niet echt een klik of een band voelt. Nu is de 13 en 20 weken echo met name natuurlijk wel medisch bedoeld, maar toch heb ik geen enkele keer zo'n gevoel of ervaring gehad hoor, ook al worden die 13+20 weken hier door een externe echoscopiste gedaan.
Goed plan. Een echo laten maken moet, ook als het een medische echo betreft, leuk zijn en een klik hebben met de degene die de echo maakt is toch wel een pre.quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja klopt inderdaad, en ik heb ook getwijfeld of het gevoel daar vandaan kwam. Ze zijn zeer professioneel en goed in hun vak, dat zeker, maar ik besprak het net met mijn vriend en die had exact hetzelfde gevoel. Dus deze vervolgecho zaterdag doen we nog daar, maar de pretecho die we graag willen laten doen, gaan we elders doen
Ik (en mijn vriend idem) had hetzelfde bij de 13 weken echo en heb toen bewust om iemand anders gevraagd bij de 20 weken echo; die deed het wel wat minder … zakelijk (denk dat dat het juiste woord was bij mij).quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja klopt inderdaad, en ik heb ook getwijfeld of het gevoel daar vandaan kwam. Ze zijn zeer professioneel en goed in hun vak, dat zeker, maar ik besprak het net met mijn vriend en die had exact hetzelfde gevoel. Dus deze vervolgecho zaterdag doen we nog daar, maar de pretecho die we graag willen laten doen, gaan we elders doen
We hebben voor 5 echo’s 4 verschillende dames gehad 🙈 Het is een vrij grote praktijk in de zorg boulevard van het ziekenhuis, dus dat speelt waarschijnlijk ook mee.quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik (en mijn vriend idem) had hetzelfde bij de 13 weken echo en heb toen bewust om iemand anders gevraagd bij de 20 weken echo; die deed het wel wat minder … zakelijk (denk dat dat het juiste woord was bij mij).
Dus mocht je zaterdag nog om in ieder geval een andere persoon kunnen vragen; gewoon doen!.
Owquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
We hebben voor 5 echo’s 4 verschillende dames gehad 🙈 Het is een vrij grote praktijk in de zorg boulevard van het ziekenhuis, dus dat speelt waarschijnlijk ook mee.
Niet bevallen is denk ik niet het juiste woord. Het is lastig te omschrijven. En er zat ook wel een fijner persoon bij, maar geen idee wie dat was. Je wordt gewoon ingedeeld en de echo’s zijn inderdaad erg zakelijk. Het voelt alsof er weinig rekening wordt gehouden met het feit dat je moeder wordt en even je kindje kunt zien. Je wordt als een nummer behandeld. Het is vooral het onpersoonlijke denk ik, wat niet prettig voelt en waar ik door mijn eerste zwangerschap en bevalling moeite mee heb gekregen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow.
Ik heb een beetje hetzelfde (17 echoscopisten) en ook inmiddels 6 verschillende gehad en daar zat gelukkig dus vooralsnog maar één 'troela' tussen, dus dan is het makkelijk om te zeggen: die in ieder geval niet. Maar als ze bij jou alle 4 niet echt bevallen wordt dat wel lastig inderdaad.
Jammer dat je medisch bent en daardoor minder makkelijk kunt wisselen of overstappen. Dit zou voor mij wel reden daartoe zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Niet bevallen is denk ik niet het juiste woord. Het is lastig te omschrijven. En er zat ook wel een fijner persoon bij, maar geen idee wie dat was. Je wordt gewoon ingedeeld en de echo’s zijn inderdaad erg zakelijk. Het voelt alsof er weinig rekening wordt gehouden met het feit dat je moeder wordt en even je kindje kunt zien. Je wordt als een nummer behandeld. Het is vooral het onpersoonlijke denk ik, wat niet prettig voelt en waar ik door mijn eerste zwangerschap en bevalling moeite mee heb gekregen.
Leuk is dat hequote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:56 schreef Debsterr het volgende:
Gister trouwens proefdruk van het geboortekaartje binnengekregen. Toch wel bijzonder om haar naam dan zo definitief te zien staan.
Leuk hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Leuk is dat he![]()
Wij krijgen vandaag de tweede proefdruk binnen als het goed is. Ik verwacht dat dit 'm wel is, maar dat dacht ik bij de eerste proefdruk ook
Echt hoor. Alles is verder klaar. Dus ze mag komen! Ben ook al beetje met drukpunten enzo bezig, maar meer dan rommelen is het nog nietquote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Leuk hoor. Hopelijk begint baby dan te snappen dat het wel tijd is om eruit te komen
.
Drukpunten? Tell me more!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Echt hoor. Alles is verder klaar. Dus ze mag komen! Ben ook al beetje met drukpunten enzo bezig, maar meer dan rommelen is het nog niet
Ik heb ze via mijn masseuse geleerd, maar de meesten staan hier volgens mij ook wel: https://www.vrouwengeneeskunde.nl/bevalling-opwekken-drukpunten/quote:
❤quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:52 schreef Spirit82 het volgende:
Tepelstimulatie van een kwartier![]()
![]()
Ik heb zojuist voor de allereerste keer kleertjes besteld voor het kleintjeVind het een hele mijlpaal!
Hier werkt dat nog nietquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:17 schreef Bami het volgende:
Hier werkte klaarkomen goed. Binnen 24u was ze er.
Woah, respect.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 06:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier werkt dat nog nietBij mijn vorige ook niet, toen ruim twee weken elke dag gedaan
Mijne over het algemeen ook niet, maar ik had een doel hequote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:25 schreef Bami het volgende:
[..]
Woah, respect.Voor elke dag is mijn libido al heeeel lang niet meer hoog genoeg.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:22 schreef Piles het volgende:
Wat is er gebeurd met muisjes?
Vriendin is inmiddels 37 weken, dus alles in huis aan het halen, maar die dingen zijn nergens meer te krijgen. En als ze al hebben, alleen roze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |