Lieverd, ik ben 3 jaar aan het oorlogvoeren geweest met naaktslakken... heb werkelijk alles geprobeerd, 3 jaar werd al mijn eenjarig goed dat ik voor behoorlijk wat geld gekocht had opgevreten, wortels ook.... ik heb nu 1 ding gevonden dat echt afdoende is.......quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
beetje zout omheen strooien de volgende keer
niet uit de kasquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:49 schreef HappyCharly het volgende:
Wat betekent 'van de koude grond' ?
Staat er nog gewoon alleen nu tussen haakjesquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:50 schreef xsaskiax het volgende:
Even een tip: het topicnummer is verdwenen
ik zie gewoon 48 staanquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:50 schreef xsaskiax het volgende:
Even een tip: het topicnummer is verdwenen
Lovely SORRY, stom van me, heb er helemaal overheen gekekenquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Staat er nog gewoon alleen nu tussen haakjes
Kan gebeurenquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Lovely SORRY, stom van me, heb er helemaal overheen gekeken![]()
Donequote:Op donderdag 22 juni 2023 18:52 schreef Lovely het volgende:
Zit wel een fout in de TT moet Smikkelen zijn @:Pharkus kan jij het aanpassen?
oehh dás valsquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
beetje zout omheen strooien de volgende keer
ik las het tochquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Lieverd, ik ben 3 jaar aan het oorlogvoeren geweest met naaktslakken... heb werkelijk alles geprobeerd, 3 jaar werd al mijn eenjarig goed dat ik voor behoorlijk wat geld gekocht had opgevreten, wortels ook.... ik heb nu 1 ding gevonden dat echt afdoende is.......
Slakkenliefhebbers hier even stoppen met lezen!!!
Het enige dat echt helpt is..... Dasty van de Wibra!!!
Vorig jaar dagelijks die rotslakken verzameld (had ik er rustig 20/30 tegelijk), die op een hoopje gegooid en Dasty erop gespoten...... met een half uur waren de slakken WEG, opgelost, was er niets meer van over!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
staat er altijd opquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ohhhh maar hoe weet je dat dan?
Deze man doet het gewoon alsof het niks isquote:
quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik las het toch![]()
![]()
Serieus, het enige dier dat ik dood maak is een mug...... en dan die verrekte naaktslakken, het krioelde er hier van in allerlei groottes, het was misselijkmakend, ze kropen zelfs over de cacaodoppen heen, dozen slakkenkorrels.... kropen ze gewoon overheen....echt niets hielp, dan word je echt radeloos en bij toeval (toen ik een keer echt kwaad was en toevallig met Dasty bezig was) spoot ik op zo'n naaktslak...het ding was even later weg.. een plasje bleef achter....waar andere slakken op af kwamen en ik wilde het eigenlijk niet weten..... het opvraten!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net een nieuwe kop koffie gepaktquote:
toch eens oplettenquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
staat er altijd op
van de koude grond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |