Zucht is nog niet getrouwd? Had hij niet al 2 kinderenquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oh ik haal nu ff wat mensen door elkaar, sorry, het is Zucht die wil gaan trouwen![]()
Het een heeft weinig met het andere te makenquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zucht is nog niet getrouwd? Had hij niet al 2 kinderen
Ja 2 meiden van 7 en 1,5 als ik het goed onthouden heb, maar niet getrouwdquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zucht is nog niet getrouwd? Had hij niet al 2 kinderen
Ja daar zat ik net aan te denken toen ik het gepost had.quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het een heeft weinig met het andere te maken
quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja daar zat ik net aan te denken toen ik het gepost had.
Muis en ik zijn ook (nog) niet getrouwd maar willen wel binnen afzienbare tijd aan kindjes beginnen
dat is ook iets om te juichenquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja daar zat ik net aan te denken toen ik het gepost had.
Muis en ik zijn ook (nog) niet getrouwd maar willen wel binnen afzienbare tijd aan kindjes beginnen
quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
dat is ook iets om te juichen![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
@:DerRabbit, wil je wel ooit trouwen? of vindt je het ouderwets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Heb je nog een een jaar voor om weer in je trouw pak te passenquote:
Lolbroekquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[Haagsmode] Daar moet een piem0l in [/Haagsmode]
Ik probeerde de haags modus nog een beetje beschaafd te houdenquote:
Dol op bananenquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik probeerde de haags modus nog een beetje beschaafd te houden
quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Klopt, het is lastiger om kinderen op je naam te krijgen en de achternaam van de man te geven als je niet getrouwd bent. Weet niet hoe het nu is, maar weet nog dat mijn broer rond de 4000 aan notariskosten kwijt was 22 jaar geleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Sow, dat is nogal een bedragquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, het is lastiger om kinderen op je naam te krijgen en de achternaam van de man te geven als je niet getrouwd bent. Weet niet hoe het nu is, maar weet nog dat mijn broer rond de 4000 aan notariskosten kwijt was 22 jaar geleden.
Daar ging het mijn broer ook om en meteen dat ze zijn erfgenaam zouden zijn, want dat wordt anders ook lastig. Maar goed, zijn vriendin wilde niet trouwen als ze zwanger was en het zwanger worden ging sneller dan gedacht, nu ruim 35 jaar bij elkaar en nooit getrouwdquote:Op vrijdag 23 juni 2023 00:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sow, dat is nogal een bedrag![]()
Nu gaat het er mij niet perse om dat mijn kinderen mijn achternaam krijgen, maar meer dat ze op papier erkend zijn als mijn kinderen.
waar? Hier? Ik merkt geen gespannen sfeerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 00:23 schreef Koen66 het volgende:
Gaat het onweren? De sfeer is zo gespannen op Fok vanaaf
40+ SC bvquote:Op vrijdag 23 juni 2023 00:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
waar? Hier? Ik merkt geen gespannen sfeer
Ja had het ook al gezien, daar gaat het vanavond/vannacht weer aan toequote:
geen idee, ben daar nog nooit geweestquote:Op vrijdag 23 juni 2023 00:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja had het ook al gezien, daar gaat het vanavond/vannacht weer aan toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |