Het was zo al verdeeld.quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:46 schreef Andromache het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen?
Wat een fijne oprechte ,liefdevolle moeder is het tochquote:Op donderdag 7 september 2023 14:07 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Rachel Hazes strijdlustig: ‘Het wordt nu bijna zielig voor Roxeanne’
https://www.mediacourant.(...)ielig-voor-roxeanne/
quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat een fijne oprechte ,liefdevolle moeder is het toch
Absoluut. Geen moeder zo onvoorwaardelijk liefdevol als onze geboren moeder der moeders Rasj van Galen.🥰quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat een fijne oprechte ,liefdevolle moeder is het toch
Fijne moeder iddquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:00 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Absoluut. Geen moeder zo onvoorwaardelijk liefdevol als onze geboren moeder der moeders Rasj van Galen.🥰
Of Reetsjelquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:00 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Absoluut. Geen moeder zo onvoorwaardelijk liefdevol als onze geboren moeder der moeders Rasj van Galen.🥰
Ieuwwquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:03 schreef quirina het volgende:
[..]
Zit altijd klaar met dr prak andijvie.
Godver.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:07 schreef quirina het volgende:
Reuzel loopt door me Reetsjel met dit weer. 🥵
Ken er een kroket in frituren met deze temperaturen
Omdat wij de allerleuksten zijn.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Waarom moet ik om jullie lachen
quote:Op donderdag 7 september 2023 14:07 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Rachel Hazes strijdlustig: ‘Het wordt nu bijna zielig voor Roxeanne’
https://www.mediacourant.(...)ielig-voor-roxeanne/
Ik wil ook niet weten hoe het is gegaan bij de bevruchting en waarom Dre en Rox er zijn.quote:Sterker nog: de gaten die ik heb , wil ik juist helder hebben, want anders zou ik ook over vijf of tien jaar tegen Rox en Dré moeten zeggen: ‘Ik weet niet hoe dat gegaan is.’
Huilen is nou ook weer niet nodig hequote:Op vrijdag 8 september 2023 16:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Waarom moet ik om jullie lachen
Er was eensquote:Op vrijdag 8 september 2023 21:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
[..]
Ik wil ook niet weten hoe het is gegaan bij de bevruchting en waarom Dre en Rox er zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:19 schreef maily het volgende:
[..]
Er was eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Zonder eerst het verhaal te vertellen van de corpulente levensliedzanger die vele hoogtepunten en dalen kende?quote:Op zaterdag 9 september 2023 08:41 schreef quirina het volgende:
Er was eens een vrouw met een enorme grote uilenbril, pittig rood haar, met goud behangen en een
diep gebronsde teint met een slagerij in Rotterdam…
Zo begon het.
Gemeenschap van goederen maakt alleen uit voor een scheiding. Niet voor een erfenis. In tegenstelling tot kinderen mag je je partner in Nederland onterven. Dat is ook gebeurd en derhalve ook door de rechtbank benoemd als zijnde : geen erfgenaam.quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:33 schreef quirina het volgende:
Ik denk dat kroketje sterker staat dan Roxanne. Roxanne krijgt pas de erfenis als kroketje dood gaat.
Want Kroketje en Senior waren in gemeenschap van goederen getrouwd en dan is het zo dat de weduwe erft.
Wat betreft de scheiding… scheiding is niet doorgegaan.
Ze profiteren allemaal op hun eigen manier over de rug van hazes Sr en zijn daarbij ook allemaal op hun eigen wijze ontzettend vervelend.quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:33 schreef quirina het volgende:
Ik denk dat kroketje sterker staat dan Roxanne. Roxanne krijgt pas de erfenis als kroketje dood gaat.
Want Kroketje en Senior waren in gemeenschap van goederen getrouwd en dan is het zo dat de weduwe erft.
Wat betreft de scheiding… scheiding is niet doorgegaan. Wat wel in de verdeling heeft gestaan bij een eventuele scheiding is dat Rachel alles omtrent Senior zijn zaakjes bleef regelen en dat ook bepaalde rechten ( muziek, portretrecht etc) aan haar toegewezen werden zodat Kroketje en de kinderen verzorgd achterbleven.
Kroketje lijkt zeer zeker van haar zaak, Royce de Vries ook. Dus de kans is zeer aanwezig dat Rox en Dre nu nog niks vangen qua erfenis.
Dreetje schnabbelt zijn kostje wel bijelkaar, maar Rox.. echt geweldige zangeres is ze niet. Ze lift een beetje mee op het succes van Donnie, en wat sneerliedjes naar kroketje, en reclame van een cremetje die alleen door vijftigplussers gebruikt wordt.
Wat trouwens ook een gehaaide streek was was het uitkopen van Nathalie en Melvin, die hadden er wel meer uit kunnen slepen. Die werden voor het blok gezet. “je pakt dit aan of je krijgt niks” ze pakten het geld aan dus kunnen ze niet eens meer juridisch verder.
Ben benieuwd wat er uitkomt uit die bodemprocedure, maar ik denk dat Kroketje idd weer lachend ermee wegloopt, met haar eeuwige Chanel tas.
Mafkees is het, hij is zo ontzettend in zichzelf gaan geloven dat het gewoon zielig is.quote:Op zaterdag 9 september 2023 20:35 schreef quirina het volgende:
En hij had zo gehoopt op een Televizier ring.
Iemand moet het doenquote:Op zaterdag 9 september 2023 21:37 schreef sherezade het volgende:
[..]
Mafkees is het, hij is zo ontzettend in zichzelf gaan geloven dat het gewoon zielig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |