Eerdere concerten waren gratis kaartjes via postcodeloterij.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:04 schreef ikbent het volgende:
Ik voorzie binnenkort bij het Kruidvat sparen voor "2de kaartje gratis".
Mag niet lachen om andermans ellende, maar iets met hoogmoed en de val..
Het zit hem ook niet mee ....quote:Na de chaos van afgelopen jaar bij de Amsterdamse Zomer kan de organisatie, onder wie Nicolette van Dam en Bas Smit, ook deze editie weer op kritiek rekenen. Het optreden van André Hazes werd door slechte planning vrijdagavond na een aantal nummers abrupt afgekapt, tot groot verdriet bij de bezoekers. ‘Totaal niet professioneel.’
André Hazes had de grote afsluiter van de avond moeten zijn, maar na slechts een aantal nummers kwam al snel een einde aan het optreden. Er waren afspraken gemaakt met de gemeente dat de show tot 23.00 uur door kon gaan, maar door verkeerde planning kon Hazes pas veel te laat beginnen met zijn gedeelte van de show. De zanger gaf aan het begin van zijn set al aan dat hij een aantal nummers moest overslaan, maar midden in het nummer Leef werd de microfoon van Hazes uitgezet en betekende dat niet veel later het einde van de show.
Bezoekers van de Amsterdamse Zomer zijn niet te spreken van het abrupt einde van de avond. ‘Dat einde kon echt niet… Middenin het lied stopt alles ermee en er werd geen doei gezegd, niks. Het was net alsof de stroom uitviel’, laat iemand weten op Instagram. ‘Totaal niet professioneel. Zonde, want de avond verdiende beter’, schrijft een ander. ‘Respectloos naar Hazes. Die jongen staat daar en weet niet waar ie aan toe is’, voegt een andere bezoeker toe.
Kwartier eerder
De organisatie is inmiddels op de hoogte van de teleurstelling bij bezoekers. ,,De show liep uit en we willen vanavond weer een show, dus het einde was abrupt. Dat lag niet aan Dré’’, laat Bas Smit aan deze site weten. Om het optreden vanavond wel goed te laten verlopen start de show een kwartier eerder. ‘We willen uiteraard André het podium geven dat hij verdient en het spectaculaire einde vanavond helemaal af kunnen maken voor alle bezoekers’, valt te lezen op Instagram.
Al met al is Smit verder wel te spreken over de organisatie dit jaar. ,,Het was echt de meest geweldige avond ever. Alles wat vorig jaar misschien even mis ging was nu meer dan dubbel hersteld’’, waarmee hij doelt op de problemen met bij de drank- en eetfaciliteiten en uitstroom van mensen vorig jaar. ,,De show was spectaculair van A tot Z. Ik ben echt trots op ons team.’’
Nicolette doet het op haar insta voorkomen alsof het fantastisch was door alleen de positieve stories eruit te pikken. Geen aandacht voor de klachtenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:08 schreef tong80 het volgende:
Al met al is Smit verder wel te spreken over de organisatie dit jaar. ,,Het was echt de meest geweldige avond ever. Alles wat vorig jaar misschien even mis ging was nu meer dan dubbel hersteld’’, waarmee hij doelt op de problemen met bij de drank- en eetfaciliteiten en uitstroom van mensen vorig jaar. ,,De show was spectaculair van A tot Z. Ik ben echt trots op ons team.’’
![]()
Precies. Alsof het abnormaal is dat dingen normaal verlopen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:14 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Nicolette doet het op haar insta voorkomen alsof het fantastisch was door alleen de positieve stories eruit te pikken. Geen aandacht voor de klachten
Uiteraardquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:14 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Nicolette doet het op haar insta voorkomen alsof het fantastisch was door alleen de positieve stories eruit te pikken. Geen aandacht voor de klachten
Het 1 en ander kleiner aanpakken, zou wellicht meer in trek zijn (en dus beter uitverkopen) dan gelijk die gigantische shows.quote:Op maandag 10 juli 2023 02:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Volgens mij ging de show van vandaag best goed, op cola zero.
Als ik André was, ging ik nu eerst een Amsterdamse tour doen en me niet focussen op de Ahoy.
quote:Op maandag 10 juli 2023 08:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het 1 en ander kleiner aanpakken, zou wellicht meer in trek zijn (en dus beter uitverkopen) dan gelijk die gigantische shows.
Maar goed, meneer zal misschien niet zo bescheiden willen optreden.
quote:Op maandag 10 juli 2023 18:58 schreef quirina het volgende:
Oh kon ie leef niet afzingen?
Dat wilde hij toch al niet meer zingen want oude repertoire. Dus prima toch?
En er zullen best wel wat mensen alvast richting huis zijn gegaan voordat ie kwam optreden.
Schopje JUIquote:Op maandag 10 juli 2023 19:57 schreef quirina het volgende:
https://www.mediacourant.(...)r-alsof-alles-kt-is/
Badass Basje heeft de knop dus op mute gezet.
Aaaaaaah…
quote:Op maandag 10 juli 2023 19:57 schreef quirina het volgende:
https://www.mediacourant.(...)r-alsof-alles-kt-is/
Badass Basje heeft de knop dus op mute gezet.
Aaaaaaah…
Hoe schaamteloos/respectloos ze praat: 'Dat jong' 'Die griet.' 'Dat wijf'quote:Op donderdag 13 juli 2023 08:21 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.mediacourant.(...)echt-heel-raar-wijf/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |