Ik zou geen een motor- en/of Mercedesrijder nog vertrouwen in de buurt ...quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:04 schreef ikbent het volgende:
Hoe blij zou een type als Klaas zijn met verhalen die nu in de rechtbank naar buiten komen over envelopjes met (zijn) contante geld?
Kan me goed voorstellen dat Rox hier niet bij betrokken wilde raken.
Gelukkig is ze vriendjes met Big Willem... die beschermt haar vast wel.quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:22 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou geen een motor- en/of Mercedesrijder nog vertrouwen in de buurt ...
Big Willem, mijn god, wat een kringen begeeft deze vrouw zich in. Kom je toch nooit meer fatsoenlijk uit, dat wereldje.quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig is ze vriendjes met Big Willem... die beschermt haar vast wel.
Wat een shitshow weer. Dus zoon/zoon's schuldeisers zouden weleens moeilijk kunnen komen doen om geld leid ik hier uit af?quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:00 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Rachel Hazes zette persoonlijke spaarrekening om uit angst voor ’verslaafde zoon’.
Rachel Hazes heeft enkele jaren geleden een persoonlijke spaarrekening omgezet naar een en/en-rekening om zichzelf te beschermen tegen haar „verslaafde zoon”. Dat zei ze dinsdag in een getuigenverhoor voor een zaak tussen haar en voormalig werknemer Marieke van Beek.
„Het klopt dat ik in 2016 van een spaarrekening een en/en-rekening heb gemaakt met de heer Israël”, zei Hazes verwijzend naar haar voormalige zakenpartner Rob Israël, die ook getuige was in de zaak en dit verhaal bevestigde. „Omdat ik bang was dat er een verslaafde zoon voor mijn deur zou staan. Dus het was als bescherming.” Bij een en/en-rekening zijn alleen transacties mogelijk als beide rekeninghouders hiermee akkoord gaan.
De zoon van Rachel Hazes, André, vertelde zelf al eens dat hij zoveel drank en cocaïne gebruikte dat hij zichzelf „kapotmaakte”. In de zaak die dinsdag diende in Arnhem kwam ook ter sprake dat Rachel Hazes in het openbaar begeleiding van crimineel Klaas Otto wilde inhuren om die reden. „Ik zat toen in een moeilijke fase met mijn zoon en had het gevoel dat ik begeleiding kon gebruiken”, aldus Rachel Hazes.
De zaak draaide dinsdag om een huurgeschil tussen Hazes en Van Beek, waarbij beiden aan het woord kwamen. De en/en-rekening was hierbij relevant omdat dit de reden zou zijn geweest dat Hazes niet zomaar geld had kunnen opnemen om te betalen aan Otto, waarna Van Beek dit volgens haar uit eigen zak zou hebben voorgeschoten.
https://www.telegraaf.nl/(...)voor-verslaafde-zoon
Ik heb geen idee en snap niks van dit verhaal.quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:05 schreef ikbent het volgende:
[..]
Wat een shitshow weer. Dus zoon/zoon's schuldeisers zouden weleens moeilijk kunnen komen doen om geld leid ik hier uit af?
Deze familie is echt the gift that keeps on giving.
Eerst wist ze van niks, en nu geeft ze haar zoon de schuldquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:00 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Rachel Hazes zette persoonlijke spaarrekening om uit angst voor ’verslaafde zoon’.
Rachel Hazes heeft enkele jaren geleden een persoonlijke spaarrekening omgezet naar een en/en-rekening om zichzelf te beschermen tegen haar „verslaafde zoon”. Dat zei ze dinsdag in een getuigenverhoor voor een zaak tussen haar en voormalig werknemer Marieke van Beek.
„Het klopt dat ik in 2016 van een spaarrekening een en/en-rekening heb gemaakt met de heer Israël”, zei Hazes verwijzend naar haar voormalige zakenpartner Rob Israël, die ook getuige was in de zaak en dit verhaal bevestigde. „Omdat ik bang was dat er een verslaafde zoon voor mijn deur zou staan. Dus het was als bescherming.” Bij een en/en-rekening zijn alleen transacties mogelijk als beide rekeninghouders hiermee akkoord gaan.
De zoon van Rachel Hazes, André, vertelde zelf al eens dat hij zoveel drank en cocaïne gebruikte dat hij zichzelf „kapotmaakte”. In de zaak die dinsdag diende in Arnhem kwam ook ter sprake dat Rachel Hazes in het openbaar begeleiding van crimineel Klaas Otto wilde inhuren om die reden. „Ik zat toen in een moeilijke fase met mijn zoon en had het gevoel dat ik begeleiding kon gebruiken”, aldus Rachel Hazes.
De zaak draaide dinsdag om een huurgeschil tussen Hazes en Van Beek, waarbij beiden aan het woord kwamen. De en/en-rekening was hierbij relevant omdat dit de reden zou zijn geweest dat Hazes niet zomaar geld had kunnen opnemen om te betalen aan Otto, waarna Van Beek dit volgens haar uit eigen zak zou hebben voorgeschoten.
https://www.telegraaf.nl/(...)voor-verslaafde-zoon
Het wachten is op een hennepplantage op zolder in Wilnis? Ofzo? Wat denk jij?quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:14 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Wat ik wel denk is dat Dreetje zelf ook niet heel zuiver is, net als zijn moeder. Daarom houdt ie zich ook op de achtergrond wat betreft Rox en de zaak die opgestart wordt en verdient hij zijn eigen centjes wel. Die gozer verbergt ook iets heb ik het idee.
Ik denk dat hij al een aanzienlijke som geld uit de erfenispot heeft mogen snoepen dat eigenlijk Rox toebehoort. Of zoiets.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:16 schreef Andromache het volgende:
[..]
Het wachten is op een hennepplantage op zolder in Wilnis? Ofzo? Wat denk jij?
Ze is zo naïef.... de schatquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:59 schreef quirina het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)as-otto-op-loonlijst
Oh oh?
Hazes zei wel dat ze destijds over zo'n 85.000 euro contant geld beschikte, maar dat ze dat zelf had opgenomen om bijvoorbeeld voor 30.000 euro sieraden te kopen van Otto. ,,Ik weet niet hoe hij aan die sieraden kwam", zei ze ook.
Vast van de vrachtwagen gevallen.
Dat verwacht ik niet, want de slechte relatie tussen Roxeanne en Rachel is van veel later dan tussen Antwee en Rachel.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:06 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Ik denk dat hij al een aanzienlijke som geld uit de erfenispot heeft mogen snoepen dat eigenlijk Rox toebehoort. Of zoiets.
Die hebben ze destijds toch afgezet?quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig is ze vriendjes met Big Willem... die beschermt haar vast wel.
Geloof ik niets van A2 verdiende in die tijd zo veel geld dat hij de villa waar nu Mo en A3 wonen contant betaalde.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:06 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Ik denk dat hij al een aanzienlijke som geld uit de erfenispot heeft mogen snoepen dat eigenlijk Rox toebehoort. Of zoiets.
Linkje??quote:Op woensdag 13 september 2023 22:02 schreef Woonbootjes het volgende:
Marieke van B krijgt een brief van 4 kantjes vd advocaat van Klaas Otto bron Instagram
Pure intimidatie dus en feitelijk daarmee obstructie van de rechtsgang. De uitspraak moet nota bene nog komen.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:37 schreef Bep-Vetklep het volgende:
https://www.instagram.com/p/CxJRe0xozbO/?img_index=1
Maar hij heeft niet voor twee ruggen per maand voor kreketteketet gewerkt.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:41 schreef totebel het volgende:
[..]
Pure intimidatie dus en feitelijk daarmee obstructie van de rechtsgang. De uitspraak moet nota bene nog komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |