Van mij mag hetquote:
Marciano heeft al een paar keer gezegd dat ze moet parkeren , je blijft maar doorgaan je houdt niet opquote:
Nou ja ik vind het eigenlijk ook niet echt oké.. kinderen op die leeftijd kunnen een moeder niet missen . Een jaar is heel lang hoor.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:05 schreef humpty het volgende:
Zoe en Babette passen precies bij elkaar ...Zoe over de kinderen van isaac (stiefmoeder)
en Babette die ook over Wendy haar kinderen praat en dat ze ze in de steek laat
Zo vals brrr laat die kinderen er toch buiten
Meid blijft verrassen, ben fan van haar.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:10 schreef 5thencounter het volgende:
Aggossie, Miertje heeft een visioen .. dominosteentjes .. en ze mogen 24 uur niet omvallen
Jahh, dat is wel duidelijk inmiddelsquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Meid blijft verrassen, ben fan van haar.
Maar hij ook niet op haar wat ook voor irritatie zorgt en daardoor zitten ze continu in discussies.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Babbel krijgt geen vat op Marcie met haar gelul, dat irriteert haar
Babette is met de dag valser aan het worden.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:05 schreef humpty het volgende:
Zoe en Babette passen precies bij elkaar ...Zoe over de kinderen van isaac (stiefmoeder)
Klopt, maar ook een beetje "hands on" blijftquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar hij ook niet op haar wat ook voor irritatie zorgt en daardoor zitten ze continu in discussies.
Ja dat zekerquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, maar ook een beetje "hands on" blijft
[ afbeelding ]
Jankend de poort uitquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:20 schreef danaqui het volgende:
Zoë is stil, die schijt in haar broek volgens mij bang voor een eli
Ik zie liever Babette de poort doorlopenquote:
Klinkt logisch zou Johan Cruyff gezegd hebbenquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:21 schreef chufi het volgende:
Die logica van Babs ook.. Omdat Mirthe een wit sportbroekje aan had lijkt ze op Lieke Martens ...
Ik had Babette meteen terug gepakt en gezegd wat als je nu een brief krijgt dat een van je ouders overleden is. Dan heb je het laatste jaar diegene niet gezien maar verpest aan kletsen kletsen en kletsen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:05 schreef humpty het volgende:
Ook een pindakaasmeisjequote:Op donderdag 22 juni 2023 11:21 schreef chufi het volgende:
Die logica van Babs ook.. Omdat Mirthe een wit sportbroekje aan had lijkt ze op Lieke Martens ...
Ze gaat zich zo nog omkledenquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:23 schreef lojanda het volgende:
Nou nou, Zoë heeft zomaar weer een broekje aan ipv dat jurkje wat ze normaal altijd aan heeft als de zoemer gaat.
quote:
Ik zie het haar doenquote:
Eigenlijk niet en dat weet Erik best maar vind dat onzin. Hij probeert een reactie uit te lokken maar niemand reageert.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:19 schreef lojanda het volgende:
Erik heeft het over een moorkop en legt uit wat het verschil is met een chocoladebol. Mag het woord moorkop nog worden gebruikt? Je schrijft het eigenlijk ook nog met een hoofdletter m. De naam is vroeger toch ontstaan omdat ze op Moren lijken?
Wat duurt het toch weer lang
Zou hij zo vies zijn? Dat had ik niet achter hem gezocht..quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet en dat weet Erik best maar vind dat onzin. Hij probeert een reactie uit te lokken maar niemand reageert.
Welneequote:Op donderdag 22 juni 2023 11:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou hij zo vies zijn? Dat had ik niet achter hem gezocht..
Ja ik heb hem wel vaker zoiets horen zeggen kan het niet letterlijk terug halen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou hij zo vies zijn? Dat had ik niet achter hem gezocht..
Dat zijn echt vieze opmerkingen danquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja ik heb hem wel vaker zoiets horen zeggen kan het niet letterlijk terug halen.
Kan ze van tevoren ook rekening mee houdenquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:39 schreef xdiashalizx het volgende:
Wendy vraagt of ze even een broekje aan mag doen, mag niet van hoempah...
Ja snap ik ook niet. Net als die koffie die ze elke bij een bestelmoment zetten.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:40 schreef lojanda het volgende:
Wendy vraagt of ze nog even een broekje aan mag doen maar dat mag niet.. tja daar heb je net een half uur de tijd voor gehad.
Waarom denken ze daar toch niet aan. Als de zoemer gaat en je bent op de slaapkamer kleed je je toch meteen om. Trek gewoon sportkleding aan.. echt hoor
quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:41 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:41 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gatver doe is leuk...quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:47 schreef spapaars het volgende:
Met een beetje pech krijgt iemand daar de kruis van Erik voor de neus..
Op 1 waren ze netquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:49 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie ze deelnemers die de letters uitbeelden niet
Zouden ze van bovenaf in beeld moeten brengen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:49 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie ze deelnemers die de letters uitbeelden niet
THnx zat op twee Heb Rupert en Ima wel gezienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |