Heb je haar in de ochtend wel eens horen voorlezen?quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:56 schreef 5thencounter het volgende:
Eunie leest die vragen op alsof ze die zelf niet snapt...
Gelukkig niet, meestal ligt ze dan in een geil standje yogaquote:Op woensdag 21 juni 2023 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je haar in de ochtend wel eens horen voorlezen?
Als ze aan het voorlezen nietquote:Op woensdag 21 juni 2023 21:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gelukkig niet, meestal ligt ze dan in een geil standje yoga
Vraag ik mij ook af.quote:Op woensdag 21 juni 2023 22:07 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh.. toch nog 2 Managers te gaan.. hoewel Marcie beweert dat er nog 3 komen... hoedan?
Omdat de manager van augustus geen vrijstelling heeft en dus geëlimineerd kan worden dan moet er een nieuwe manager komen die ook weer geëlimineerd kan worden enz enzquote:Op woensdag 21 juni 2023 22:07 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh.. toch nog 2 Managers te gaan.. hoewel Marcie beweert dat er nog 3 komen... hoedan?
In augustus kunnen er meerdere mensen manager worden, als de gekozen manager afvalt door eliminatie, dan moet er blijkbaar een nieuwe gekozen worden.quote:Op woensdag 21 juni 2023 22:07 schreef 5thencounter het volgende:
Je denkt toch niet dat er in Augustus ineens een Manager KillOut gaat komen waardoor er die maand meerdere Managers nodig zijn?quote:Op woensdag 21 juni 2023 22:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Omdat de manager van augustus geen vrijstelling heeft en dus geëlimineerd kan worden dan moet er een nieuwe manager komen die ook weer geëlimineerd kan worden enz enz
Iedereen kan dan geëlimineerd worden ook de managerer moet er tenslotte 1 over blijven.quote:Op woensdag 21 juni 2023 22:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat er in Augustus ineens een Manager KillOut gaat komen waardoor er die maand meerdere Managers nodig zijn?
Nee babette houdt juist teveel van zichzelfquote:Op woensdag 21 juni 2023 22:15 schreef Dotteke het volgende:
Zou Babette nu nooit moe zijn van al haar gebabbel
Jasper komt Janet ergens voor bedanken en ze krijgt een knuffel
Van dat verhaal geloof ik intussen niets meer. er zullen er minstens 5 naar de finale moeten in de laatste maand om nog iets van RLS geloofwaardigheid over te houden , die hebben gaan manager meer nodig voor die laatste wekenquote:Op woensdag 21 juni 2023 22:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Iedereen kan dan geëlimineerd worden ook de managerer moet er tenslotte 1 over blijven.
" manager" als in iemand die de boodschappen moet doen en communiceren met de Febo.quote:Op woensdag 21 juni 2023 22:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Van dat verhaal geloof ik intussen niets meer. er zullen er minstens 5 naar de finale moeten in de laatste maand om nog iets van RLS geloofwaardigheid over te houden , die hebben gaan manager meer nodig voor die laatste weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |