1 2 | Via google Earth bekijken kan ook nog trouwens: https://earth.google.com/web/@52.63216113,4.60936114,-114.07610666a,800097.71952152d,30.00103391y,0h,0t,0r/data=MigKJgokCiAxRkhMSV9MZ0pDOERaNU14OWV6alNveUFqUks1TzlhcyACOgMKATA |
IK heb dit erbij gezet maar nu werkt de html niet meer.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:37 schreef kree het volgende:
Klein wijziging verzoekje nog voor de OP google map user kaart.
Bovenaan staat nu heb ik hier een kaartje Google Maps:
LInk
zouden jullie daaronder nog deze kunnen zetten, die hetzelfde doet trouwens, maar dan naar google Earth:
[ code verwijderd ]
Ja mijn fout, was dat vergeten, maar zo werkte het inderdaad, ook als mods het wijzigen dan is dat stukje html weer weg, mits iemand met rechten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
IK heb dit erbij gezet maar nu werkt de html niet meer.
@:murp kan jij weer even toveren
Als hij na 4887 dagen weer eens online komt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:51 schreef kree het volgende:
[..]
Ja mijn fout, was dat vergeten, maar zo werkte het inderdaad, ook als mods het wijzigen dan is dat stukje html weer weg, mits iemand met rechten.
Dit gebeurt dus ook met een nieuw topic openen.
Dus ok volgens mij is de OP zo wel ok, dan hoeft ie verder ook niet gewijzigd te worden, behalve dus bij een nieuw deel, dan moet iemand dat weer opnieuw doen.
@:murph wil vast wel ff helpen
Ik heb het even gecheckt, maar ik zie geen ban.quote:Op zondag 5 november 2023 12:30 schreef BekiekUtMoar het volgende:
Heb ik een ban ofzo? Posten lukt niet meer, heb echter geen enkele melding
Nogmaals geprobeerd maar krijg niets gepost op FP, zie wel een vreemd lettertype.quote:Op zondag 5 november 2023 12:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb het even gecheckt, maar ik zie geen ban.
O, op FP is iets anders, dit is de FB van GC subforum.quote:Op zondag 5 november 2023 13:10 schreef BekiekUtMoar het volgende:
[..]
Nogmaals geprobeerd maar krijg niets gepost op FP, zie wel een vreemd lettertype.
Ben uitgelogt en heb cookies verwijderd.
Hoe/waar kan ik daar achterkomen?quote:Op zondag 5 november 2023 13:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O, op FP is iets anders, dit is de FB van GC subforum.
@:Jippie weet misschien meer van FP?
Je zit daarvoor in het totaal verkeerde topic.quote:Op zondag 5 november 2023 13:10 schreef BekiekUtMoar het volgende:
[..]
Nogmaals geprobeerd maar krijg niets gepost op FP, zie wel een vreemd lettertype.
Ben uitgelogt en heb cookies verwijderd.
Dank je voor hulpquote:Op zondag 5 november 2023 13:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je zit daarvoor in het totaal verkeerde topic.
Hier moet je wezen: FB / Frontpage Feedback Topic #50
Dus? Allemaal flut motivaties verzamelen omdat ik je boomer luchtje afkraak. Lolquote:Op maandag 11 december 2023 20:09 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
GC / Lekkere mannen parfum
Deze user riekt (om ontopic te blijven) naar een troll kloontje.
Acount van een half jaar oud, 34 posts in totaal, waarvan 20 of zo hier.
Heeft niets met die post te maken, maar alles met jouw eigen reacties. Ik had al een en ander verwijderd, maar je verpest zelf je topic en dan gaat het op slot. Het is ook niet de bedoeling dat je hier nu verder gaat met schelden en vervelen.quote:Op maandag 11 december 2023 22:10 schreef Kanelbulle het volgende:
[..]
Dus? Allemaal flut motivaties verzamelen omdat ik je boomer luchtje afkraak. Lol
Nou slotje hoor, straks krijgen de boomers het nog aan hun hart.
Schelden lolquote:Op maandag 11 december 2023 22:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heeft niets met die post te maken, maar alles met jouw eigen reacties. Ik had al een en ander verwijderd, maar je verpest zelf je topic en dan gaat het op slot. Het is ook niet de bedoeling dat je hier nu verder gaat met schelden en vervelen.
Gedraag je gewoon maat, is al genoeg ellende in de wereld. Moderatie probeert het leuk te houden voor iedereen. Laten we daar aan meewerken.quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2023 00:54 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Gedraag je gewoon maat, is al genoeg ellende in de wereld. Moderatie probeert het leuk te houden voor iedereen. Laten we daar aan meewerken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |