Dan hebben we minder tijd om film te kijken.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
je vindt het vervelend dat we hier posten?
O zeker wel, ze zitten gewoon film te kijken.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:05 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Drakin, als er al maanden niet gepost wordt, is er toch voor de FMT'ers niets te lezen, zijn ze hier niet in geïnteresseerd??
Kunnend die zelf niet pratenquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan hebben we minder tijd om film te kijken.
Ik spreek in dit geval voor fmters
Pipster, als ik ook voor de anderen mag praten, we hebben echt niets negatiefs voor ogen en willen jullie sub-forum zeker niet overnemen!!!quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:04 schreef pipster het volgende:
Voor je het weet moet je een nieuw topic openen
groot gelijk Monique, ff bijtankenquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:04 schreef Monique___ het volgende:
ik ga even een uurtje liggen............ bek af......![]()
Extraction 2, met Chris Hemsworth.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:06 schreef drakin het volgende:
[..]
O zeker wel, ze zitten gewoon film te kijken.
Wat denk je dat ik nu doe?quote:
Is daar een vraag over gesteld?quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Extraction 2, met Chris Hemsworth.
Ook iets voor jullie
Niet hierquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:09 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Waar gaat deze film over? en heeft hij een goede afloop (anders kijk ik echt niet)
Haha no worries hoor!quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Pipster, als ik ook voor de anderen mag praten, we hebben echt niets negatiefs voor ogen en willen jullie sub-forum zeker niet overnemen!!!
We hopen hier een gezellig plekje van te maken waar gezellige mensen welkom zijn (zeker ook fmt'ers)
Hoi Hoi, je ziet door alle berichten de posts niet meerquote:
Het is gedaan met onze rust hierquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:15 schreef pipster het volgende:
[..]
Hoi Hoi, je ziet door alle berichten de posts niet meer
Die staat in de watchlist, is hij goed?quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ook iets voor jullie
ehm, deze mensen posten in dts, die stoppen niet zomaar.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:16 schreef pipster het volgende:
Gewoon lekker laten razen joh, over plus min 15 jaar gaan ze weer verder.
Ik moet deel 1 nog steeds zien,quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ook iets voor jullie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |