Het valt niet mee user @maxi-mus te verleiden hier weer wat vaker zijn zeer gewaarde gezicht te laten zienquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:14 schreef Scrummie het volgende:
Hoe zou het met de katten van @:maxi-mus gaan?
laatste bezoek: 31 minuten, 15 seconden geleden.
@:maxi-mus hallo
Dat komt omdat er te veel mongolen mee posten.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het valt niet mee user @:maxi-mus te verleiden hier weer wat vaker zijn zeer gewaarde gezicht te laten zien
Bedankt dat je deze opvangt voor het team. Tot ziens dan maar Gurley.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat komt omdat er te veel mongolen mee posten.
Als die er uit geflikkerd worden post hij vast weer mee
Nee ik bedoel de echte mongolen!quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt dat je deze opvangt voor het team. Tot ziens dan maar Gurley.
gewoon klaas en psvcl enzo, de users waarvan je nou niet denkt dat ze de meeste dagelijkse activiteiten zelfstandig kunnen uitvoeren.quote:
Ik kan iemand niet verbieden om zwakzinnig te zijnquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
gewoon klaas en psvcl enzo, de users waarvan je nou niet denkt dat ze de meeste dagelijkse activiteiten zelfstandig kunnen uitvoeren.
Eruit met die zooi, en dan hebben we vriend @:maxi-mus in no-time terug
Dat zal moeilijk worden maar zwakzinnig gedrag mag wel wat beter op gemodereerd worden.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan iemand niet verbieden om zwakzinnig te zijn
Ik zal @onlogisch aansporen om beter z'n best te doenquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk worden maar zwakzinnig gedrag mag wel wat beter op gemodereerd worden.
quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:58 schreef Scrummie het volgende:
Van ruzie tussen @:Charz en @:Mazikeen naar bewijslast jegens @:Elan van @:Dusthor92
Dit topic is sensationeel.
picsquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:29 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb hier een katertje en een poesje van dezelfde leeftijd. Dat gaat heel goed. Katertje is duidelijk de baas maar tevens ook de held op sokken
Je hebt in m'n postgeschiedenis gekeken hè? NSB'er.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:05 schreef GGMM het volgende:
"Ik heb een grapje maar ik durf hem niet te maken"
Dit kan ik niet ontkennen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je hebt in m'n postgeschiedenis gekeken hè? NSB'er.
WTFquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:33 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/show/op(...)ppartement~aafe690e/
@:kingroland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |