Helemaal goed, weet wat je zegtquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je zulke walgelijke aantijgingen post mag je wel met bewijs op de proppen komen. Of anders gewoon zwijgen.
Want nu doe je precies waar dat groepje zich ook schuldig aan maakt. Desinformatie verspreiden zonder context met als enige doel een ander voor schut zetten.
even gelezenquote:
Goedzo. Ben benieuwdquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:54 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Helemaal goed, weet wat je zegt
Ik zal dit weekend ff opzoek naar de hardeschijf waar nog oude foto’s en waarschijnlijk screenshots op staan
quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe even normaal zeg
We lunchen pas in de middag gek
Wtf dit hoor ik nu pas?quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:01 schreef Oriente het volgende:
Nog een uur en dan lekker weekend. Tweede kitten erbij sinds gisteren en de oudere kitten loopt hem continu uit te dagen en te treiteren dus het gaat soms er fel aan toe, maar het volgende moment liggen ze allebei lekker op de bank te slapen
quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:00 schreef Tarado het volgende:
Maar pics van je nicht @:Elan al is ze nu waarschijnlijk een milf.
quote:
Vraag maar aan dusthingevalletje92 die heeft ze blijkbaar op een harde schijf staan.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:00 schreef Tarado het volgende:
Maar pics van je nicht @:Elan al is ze nu waarschijnlijk een milf.
Dat zal nog wel even duren, wij hebben er eentje sinds oktober bij maar er gaat geen dag voorbij dat er wel even gevochten wordt, al wordt het wel minder.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:01 schreef Oriente het volgende:
Nog een uur en dan lekker weekend. Tweede kitten erbij sinds gisteren en de oudere kitten loopt hem continu uit te dagen en te treiteren dus het gaat soms er fel aan toe, maar het volgende moment liggen ze allebei lekker op de bank te slapen
Wat is er met jouw signature gebeurd?quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:14 schreef Scrummie het volgende:
Hoe zou het met de katten van @:maxi-mus gaan?
laatste bezoek: 31 minuten, 15 seconden geleden.
@:maxi-mus hallo
Die was leeg en nu staat er iets in.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is er met jouw signature gebeurd?
Ja heb ik me ook op ingesteld. Scheelt dat kitten #1 16 weekjes oud is en deze 13 weekjes, dus ze schelen maar 3 weken. Maar het gaat wel even duren ja.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal nog wel even duren, wij hebben er eentje sinds oktober bij maar er gaat geen dag voorbij dat er wel even gevochten wordt, al wordt het wel minder.
Dat scheelt wel, wij hebben die kitten geadopteerd want die bleek niet zo hypoallergeen te zijn als m'n schoondochter dacht, die andere 2 zijn zo'n 2 jaar ouder.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja heb ik me ook op ingesteld. Scheelt dat kitten #1 16 weekjes oud is en deze 13 weekjes, dus ze schelen maar 3 weken. Maar het gaat wel even duren ja.
Ah ja, dat is wel wat meer leeftijdsverschil. Nou ja, komt ook wel goed, ze moeten even uitvechten wie de dominante is (ik gok de jongere want die oudere gaat meteen op z'n rug liggenquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat scheelt wel, wij hebben die kitten geadopteerd want die bleek niet zo hypoallergeen zijn als m'n schoondochter dacht, die andere 2 zijn zo'n 2 jaar ouder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |