Over vijf jaar lezen we hier dat @KingRoland met een fles bessenwijn en een gitaar liedjes staat te zingen op Hoog Catharijne.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over 5 jaar lezen we hier dat @:Kingroland stage gaat lopen bij de big four.
Lifestyle coach @onlogisch kopt hem er weer in.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zei je gisteravond ook al ook zonder zin kan je werken
Inmiddels alweer 19 likes in NWS. Ik ga als een raket vandaagquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:15 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Lifestyle coach @:Onlogisch kopt hem er weer in.
Onlogisch, ik heb een belangrijk tentamen gefaald, en nu is de moed naar mijn schoenen gezakt, en heb ik geen motivatie om voor het hertentamen te leren. Heb jij wijze woorden voor mij?quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inmiddels alweer 19 likes in NWS. Ik ga als een raket vandaag
@:AFCNiels
@:Littlerabbit
Typisch vrouwen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik dus ook niet meer![]()
Dus jammer voor the boysGeen sensatie
Eens, dat is niets voor ons.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben blij dat wij nooit ruzie hebben
quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:31 schreef Oriente het volgende:
@:Scrummie deelt uit in het Telegram topic
Ik zat gister nog even terug te lezen daar, ik heb gelachen. @Elan had het erg zwaar.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:31 schreef Oriente het volgende:
@:Scrummie deelt uit in het Telegram topic
Ging er ruig aan toe ja.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zat gister nog even terug te lezen daar, ik heb gelachen. @:Elan had het erg zwaar.
quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zat gister nog even terug te lezen daar, ik heb gelachen. @:Elan had het erg zwaar.
@Elanquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:27 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Ja doe ff alsof je gek bent man
Jij was ook die gast die helemaal verliefd was geworden op een jonge meid wat achteraf je nicht bleek te zijn.
Dat je bang was voor gehandicapte kinderen en shit
quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:32 schreef Elan het volgende:
[..]
@:Dusthor92 is een zeer zware drinker, anders zou ik het ook niet weten.
Als je zulke walgelijke aantijgingen post mag je wel met bewijs op de proppen komen. Of anders gewoon zwijgen.quote:
Nee joh.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je zulke walgelijke aantijgingen post mag je wel met bewijs op de proppen komen. Of anders gewoon zwijgen.
Want nu doe je precies waar dat groepje zich ook schuldig aan maakt. Desinformatie verspreiden zonder context met als enige doel een ander voor schut zetten.
quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:32 schreef Elan het volgende:
@:Scrummie gerapporteerd. Mijn dag kan nu al niet meer stuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |