Pas maar op voor je het weet maakt hij je FA om met je te neuken in een dronken bui.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik FA's GGMM en Sked niet waardeer.
Ik waardeer jullie heel erg.
Ze slikte ook m'n zaad. Danny m'n reet.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je leven zou maar geslaagd zijn als je een FOK!-FA geneukt hebt.
Treurig.
Heb mijn pizza net op. Goeie bitequote:Op woensdag 21 juni 2023 18:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou idd.
Ga me als troost maar volvreten met pizza.
@:Itsthebradgehere
Maar goed ook.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze slikte ook m'n zaad. Danny m'n reet.
Op zich is dat een paradox. Wanneer je zegt dat je leven geslaagd is omdat je een FA hebt geneukt, weet iedereen dat je een infantiel treurig mannetje bent.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je leven zou maar geslaagd zijn als je een FOK!-FA geneukt hebt.
Treurig.
ONZ / Het kan nog erger dan Rutte......quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar goed ook.
Een kleine tong op deze aardbol had niemand goed gedaan.
Wakker blijven, Tong.quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
ONZ / Het kan nog erger dan Rutte......
Trusten.
Je impliceert dat tong hier enige macht heeft.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pas maar op voor je het weet maakt hij je FA om met je te neuken in een dronken bui.
quote:
Toen jij voor het eerst kwam posten hier.quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:35 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wat vond jij de naarste periode in deze SC door de jaren heen?
quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toen jij voor het eerst kwam posten hier.
Het was een enerverende periode.quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet omdat jij het was, omdat je zo erg uitgekotst werd dat ik het zielig vond.
Mijn voorkeur heef toch gewoon scrum in combinatie met het teams of zoom model. Zeker als je een leen grean belt op zak hebt ga je hele mooi doelen halen binnen & uit je team. Dan verlies je nooit die stip op de horizon uit het oog.quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:12 schreef KingRoland het volgende:
ben benieuwd hoe jullie allemaal werken, agile of waterfall? waterfall heeft naar mijn mening ook zijn charmes
Het is wat dat betreft geen rocket science meer wanneer alle neuzen dezelfde kant opstaan. Via scrum kan je gewoon al je targets aftikken mits je van de standup tot aan de feedbacksessies goed je doelen afstemt. Dan geef je er aan het eind van het jaar een klap op en zijn alle stakeholders tevreden.quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mijn voorkeur heef toch gewoon scrum in combinatie met het teams of zoom model. Zeker als je een leen grean belt op zak hebt ga je hele mooi doelen halen binnen & uit je team. Dan verlies je nooit die stip op de horizon uit het oog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |