Star Walkin, Taylor (oh Taylor), wat rommel van Goldband (evt met Maan), Snap, 2x Nothing But Thieves, we gaan vast nog 2x Niall Horan, Harry Styles had ook nog een nieuwe, Kloot, Olivia Rodrigo die bloed gaat zuigen, Indien wellicht, 1975 wellicht...quote:Op maandag 18 september 2023 11:43 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De vraag is vooral wat de nieuwkomers zijn. Destiny Hope, Barbie Billie, Barbie Dua, die David Pipostein en Maneschijn krijgen we sowieso nog. Maar zijn die andere 35 dan herintredende boycotplaten die vorig jaar afwezig waren, of zijn er nog heel veel 2023 platen die volledig langs me heen zijn gegaan?
Ik verwacht de ijskoningin, Schemer (of was zijn Moby bash al geweest?), Moby zelf, Lazarus, Beautiful Day ook nog wel terug. Naast deze. Verder zullen ook nog wat random omissies erin komen of platen die ineens gehyped zijn (vnl in het R&B 00s segment)quote:Op maandag 18 september 2023 11:43 schreef Tussle266 het volgende:
n herintredende boycotplaten die vorig jaar afwezig waren
Ik had dit allemaal verdrongen, want ik ken deze allemaal en het klinkt nog aannemelijk ook.quote:Op maandag 18 september 2023 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Star Walkin, Taylor (oh Taylor), wat rommel van Goldband (evt met Maan), Snap, 2x Nothing But Thieves, we gaan vast nog 2x Niall Horan, Harry Styles had ook nog een nieuwe, Kloot, Olivia Rodrigo die bloed gaat zuigen, Indien wellicht, 1975 wellicht...
Deze is inderdaad al geweest, maar er is vast nog tiktok-ellende van hem de lijst in te stemmen, dus riemen vast.quote:Op maandag 18 september 2023 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
of was zijn Moby bash al geweest?
Als Ye en Pusha maar komen opdraven als herintreders. Dan vind ik alles goed.quote:Op maandag 18 september 2023 11:43 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Maar zijn die andere 35 dan herintredende boycotplaten die vorig jaar afwezig waren, of zijn er nog heel veel 2023 platen die volledig langs me heen zijn gegaan?
Gezien de val van Homecoming en (volgens mij) het verdwijnen van Stronger, kan het twee kanten op: 1 dat Kanye vergeten, of 2 alle ballen op Runaway.quote:Op maandag 18 september 2023 12:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Als Ye en Pusha maar komen opdraven als herintreders. Dan vind ik alles goed.
Die lijkt ook weg te zijn gevallen.quote:Op maandag 18 september 2023 12:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Krijg bij deze vooral zin in het origineel van The Naked and Famous, maar dat zal ook wel te veel gevraagd zijn voor deze lijst.
Moest ik ook aan denken bij de pianotonen ja. Sowieso ook lekker die van The Killers.quote:Op maandag 18 september 2023 12:53 schreef Tussle266 het volgende:
Met een beetje fantasie heb je zojuist 3 seconden Runaway gehoord, mocht het fout aflopen.
Hier ook een kleine hoezee ja. Denk alleen dat mijn stemplaatje van Kid Cudi niet meer voorbij gaat komen.quote:Op maandag 18 september 2023 15:16 schreef Tussle266 het volgende:
Heel stiekem hoezeetje, alleen omdat het anoniem kan.
2 jaar ja. Vorig jaar was al minder maar toen kwam er ook wel wat alternative terug voor alternative. Nu is alle alternative vervangen door pophits.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:18 schreef Tussle266 het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik me voornamelijk vermaak met hoe slecht de keuzes zijn in deze lijst en hoe snel dit afgebrokkeld is in 2/3 jaar tijd. Voor de kwaliteit hoef je het nauwelijks te doen, op een enkele plaat per 2 uur na.
Jij luistert wat vaker 3FM dan ik, heb jij daar een verklaring voor. Is dat de koers? Is het omdat de lijst wat meer stemmers trekt en dus de ex-hitlijstfactor groot wordt? Is het iets anders?quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 jaar ja. Vorig jaar was al minder maar toen kwam er ook wel wat alternative terug voor alternative. Nu is alle alternative vervangen door pophits.
Ja, de muziekmix was weer eens aangepast.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Jij luistert wat vaker 3FM dan ik, heb jij daar een verklaring voor. Is dat de koers? Is het omdat de lijst wat meer stemmers trekt en dus de ex-hitlijstfactor groot wordt? Is het iets anders?
Al die re-entries van Bluf vallen ook opquote:Op dinsdag 19 september 2023 11:47 schreef Tussle266 het volgende:
Dit is echt het ultieme voorbeeld trouwens. Vorig jaar voor het eerst in de lijst in uur 2, nu 600 plekken hoger. In 2004 was dit hooguit een 538 plaatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |