ben benieuwd naar myrtequote:Op woensdag 21 juni 2023 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De geschatte afstand van de deelnemers
Wendy 36.954
Imadiddin 17.111
Rupert 90.500
Eunice 71.000
Isaac 64.500
Sasha 18.800
Erik 65.500
Zoë 52.000
Jasper 47.800
Marciano 38.982
Totale afstand: 59.402,81 km (36.911,19 mijl)quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:20 schreef WebbySP het volgende:
Ik haakte te laat in om het zelf te berekenen, maar heeft iemand toevallig berekend wat het antwoord is (ongeveer) ?
58.000 ze had 60.000 maar afgerond naar 58.000quote:
66000 dacht dat ze zeiquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
58.000 ze had 60.000 maar afgerond naar 58.000
Nou, nou, nou..... niet slim nee, maar varken? Zo betitel ik alleen mijn exquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:22 schreef Harry het volgende:
Moraima toont maar weer eens aan wat voor een dom varken het is.
quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:22 schreef Harry het volgende:
Moraima toont maar weer eens aan wat voor een dom varken het is.
Ja dat had ze, maar afgerond naar 58.000quote:
Het heeft toch niets met tijd te maken.. hij berekend het wat vliegen betreft maar het gaat niet om vliegkilometers..quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:24 schreef chufi het volgende:
Wat bazelt ICE nu over dat de terugweg korter is want is een uur korter... tijd en afstand zijn niet hetzelfde
Dan zou mirthe de winnaar moeten zijn. Op stream 1 is ze wel steeds in beeld.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Totale afstand: 59.402,81 km (36.911,19 mijl)
Het kan ook erger, Rupi wilde omhoog en naar beneden er ook bijtellen, starten en landen is wel elke keer 20 kmquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:24 schreef chufi het volgende:
Wat bazelt ICE nu over dat de terugweg korter is want is een uur korter... tijd en afstand zijn niet hetzelfde
nopequote:Op woensdag 21 juni 2023 11:31 schreef 5thencounter het volgende:
Is MIertje ooit wel eens genomineerd geweest eigenlijk?
Één van de weinigen, die bij zichzelf is gebleven.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:30 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik ook voor haar, gun het Mirthe
En ook dat is niet netjes!quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:23 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Nou, nou, nou..... niet slim nee, maar varken? Zo betitel ik alleen mijn ex
quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:33 schreef pingu66 het volgende:
Eric dadelijk : ik had het ook bijna goed of zoiets
Nog een keertje Amsterdam-New Yorkquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ach, het scheelt maar enkele 1000en km´s.
Volgens mij komt er dus nu juist nog wel een eliminatie anders hadden dat niet hoeven te benoemen...quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:39 schreef OmaJacky het volgende:
Babbelkous denkt dat er in juni geen eliminatie meer komt . Dit omdat morrie als ze gewonnen zou hebben de volgende keer als ze geen manager zou zijn de vrijstelling mag gebruiken.
Dit klopt dus niet volgens mij want dan zou morrie niets aan haar managerschap hebben ivm eliminatie. Er komt er nog wel 1 deze maand denk ik.
Morri had toch vrijstelling bij de eli van Jeff. (toen was ze een paar uur manager)quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:39 schreef OmaJacky het volgende:
Babbelkous denkt dat er in juni geen eliminatie meer komt . Dit omdat morrie als ze gewonnen zou hebben de volgende keer als ze geen manager zou zijn de vrijstelling mag gebruiken.
Dit klopt dus niet volgens mij want dan zou morrie niets aan haar managerschap hebben ivm eliminatie. Er komt er nog wel 1 deze maand denk ik.
Zou best wel eens kunnen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij komt er dus nu juist nog wel een eliminatie anders hadden dat niet hoeven te benoemen...
Klopt.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Morri had toch vrijstelling bij de eli van Jeff. (toen was ze een paar uur manager)
Als je manager wordt krijg je toch automatisch de vrijstelling?quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Morri had toch vrijstelling bij de eli van Jeff. (toen was ze een paar uur manager)
Dat moet afkijkwerk geweest zijn anders zat ze er niet zo dicht bij.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:43 schreef spapaars het volgende:
Heel ver zat ze er niet naast
[ afbeelding ]
Ja klopt dus had ze wel iets aan haar managerschapquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als je manager wordt krijg je toch automatisch de vrijstelling?
O oké die was ik vergeten.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja, en de spelleiders hebben dat niet gezien?quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:11 schreef OmaJacky het volgende:
Ik lees op andere sociale media dat babbelkous met handgebaren naar zoe heeft aangegeven dat wat ze moest opschrijven en dat zoe dit hardop ook gezegd zou hebben. Iemand gehoord/gezien?
Over eliminatie en wanneer en hoe enz enz , slap gelul dus.quote:
Klopt ze heeft met handgebaren aangegeven dat er 3 nullen op het eind moeten komen, ze vertelde het vol trotsquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:11 schreef OmaJacky het volgende:
Ik lees op andere sociale media dat babbelkous met handgebaren naar zoe heeft aangegeven dat wat ze moest opschrijven en dat zoe dit hardop ook gezegd zou hebben. Iemand gehoord/gezien?
Dat is dan toch een gele kaart voor allebei.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:13 schreef juul. het volgende:
[..]
Klopt ze heeft met handgebaren aangegeven dat er 3 nullen op het eind moeten komen, ze vertelde het vol trots
Voor Bep iigquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:15 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat is dan toch een gele kaart voor allebei.
quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:11 schreef OmaJacky het volgende:
Is natuurlijk niet voorzeggen, maar hoe ze het op moest schrijven.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:13 schreef juul. het volgende:
[..]
Klopt ze heeft met handgebaren aangegeven dat er 3 nullen op het eind moeten komen, ze vertelde het vol trots
quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:31 schreef Rhosyn het volgende:
De hongerige mogen brood eten. Ze staan om die tafel of er zalm, kalkoen, taart en chocola is.
Eric eet en kauwt of hij drie dagen niet gegeten heeft. Tis net een hongerige baby. Ogen op oneindig en sabbelen maar.
Baps tegen Eric maar jij hebt gewoon gegeten gisteren want jij hebt altijd noodstash.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:31 schreef Rhosyn het volgende:
De hongerige mogen brood eten. Ze staan om die tafel of er zalm, kalkoen, taart en chocola is.
Eric eet en kauwt of hij drie dagen niet gegeten heeft. Tis net een hongerige baby. Ogen op oneindig en sabbelen maar.
Dat wilde ik net typen. Na het ja ja ja, hij had alweer een boterham op zijn bord, greep hij naar het boterkuipje maar die was leeg. Hij wilde een andere. Toen kwam Isaac naast hem staan met een mes, hij wilde ook margarine en toen ging het beeld weg naar een kauwende Babette. Toen het beeld weer terug kwam was Eric weg......quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Baps tegen Eric maar jij hebt gewoon gegeten gisteren want jij hebt altijd noodstash.
Eric: ja....ja ..ja
( Die bewaard hij gebruikt het niet)
)
Volgens mij heeft hij niet veel meer.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Baps tegen Eric maar jij hebt gewoon gegeten gisteren want jij hebt altijd noodstash.
Eric: ja....ja ..ja
( Die bewaard hij gebruikt het niet)
)
Wel macaroni, kikker of spliterwten, crackers mueslirepen speculaasjes siroop enz. Enz.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij niet veel meer.
Jammer ik dacht gele kaart voor Baps.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:45 schreef Harry het volgende:
Bericht voor de manager.
Er zijn pakketjes.
Tsja, het blijkt dat Babette haar dinnetje Zoe heeft geholpen bij de opdracht door gebaren te gebruiken.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jammer ik dacht gele kaart voor Baps.
Alweer een opdracht?quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:39 schreef Harry het volgende:
Waar is @:Engine, nu Mirthe een opdracht gewonnen heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |