En in het hoekje van Twentequote:
Morgen is dat alleen regen. De mooie buien en onweer zit sowieso ver weg, helaasquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
En in het hoekje van Twente
Edit: maar waarschijnlijk trekt het ergste hier toch weer net langs, zoals vrijwel altijd![]()
Aquaplanend naar huis, daar ben ik een beetje bang voorquote:Op woensdag 21 juni 2023 18:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Morgen is dat alleen regen. De mooie buien en onweer zit sowieso ver weg, helaas
30-70mm is alsnog giga veel voor 1 etmaalquote:
Toch maar morgen thuis ipv naar een werkborrel gaanquote:
Gadverdamme.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:46 schreef Wereldgozer het volgende:
Overigens waren de straten hier gisteren zeer plakkerig of spekglad
Stukje aangekoekte troep
150 liter per vierkante meter in 6 uur, ik wil dat ook. Die kutmoffen houden weer alles voor zichzelfquote:
duitsers weer geluk. wij weer de regen restjesquote:
Mwah... als het straks weer wemelt van de foto's uit Duitsland van auto's met deuken, gesneuvelde ramen, bezaaid met takken of onder een omgewaaide boom en tot halverwege in modderig water dan kun je dat niet echt geluk noemen. Ze hebben dan wel wat spannend weer gehad iig.quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
duitsers weer geluk. wij weer de regen restjes
Gelijk hebben ze.quote:Op woensdag 21 juni 2023 20:39 schreef Pvt.Webster het volgende:
Die zitten nog aan de BBQ, van Estofex
Net wat je geluk noemt. Ik woon in dit gebied en met een beetje pech worden we bedolven onder de modderstromen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
duitsers weer geluk. wij weer de regen restjes
ik gun niemand overlastquote:Op woensdag 21 juni 2023 21:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Net wat je geluk noemt. Ik woon in dit gebied en met een beetje pech worden we bedolven onder de modderstromen.
Dat is oprecht enorm kut.quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Net wat je geluk noemt. Ik woon in dit gebied en met een beetje pech worden we bedolven onder de modderstromen.
Wij wel. Onze verzekering is al 20 jaar oud en de verzekeringsmaatschappij wil al jaren dat we switchen naar een andere dekking Maar we zijn niet gek: we wonen tussen rivier (hoogwater) en de heuvels (wel wat verder weg, maar op het laagste punt)quote:Op woensdag 21 juni 2023 22:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is oprecht enorm kut.
Ben je daar wel tegen verzekerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |