Lastig te voorspellen maar (na 5x afspelen) lijkt het er op dat Utrecht ongeveer de grens gaat worden van "weinig neerslag" en "flinke bak regen"?quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:27 schreef Jor_Dii het volgende:
https://www.buienradar.nl/wereldwijd/europa/onweerradar
Incoming!
Wat is het noorden? Weet zo nog niet of bijvoorbeeld Friesland veel mee krijgt als je de voorspellingen ziet.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:31 schreef Revanches het volgende:
Hoe laat wordt het in het noorden verwacht?
Zou wel blij zijn met wat regenquote:Op donderdag 22 juni 2023 09:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat is het noorden? Weet zo nog niet of bijvoorbeeld Friesland veel mee krijgt als je de voorspellingen ziet.
quote:We geven een code rood in Namen, omdat er lokaal meer dan 60 mm in 6 uur of meer dan 100 mm in 24u verwacht wordt, maar deze condities kunnen zich ook in het westen van Luik en delen van Limburg voordoen op kleinere schaal.
je praat wel moeilijke dingenquote:Op donderdag 22 juni 2023 09:55 schreef BlackLining het volgende:
Ja hier valt zo nu en dan een druppel, al kan ik niet helemaal uitmaken of dit de eerste uitlopers van het regengebied zijn of dat de boel hier spontaan condenseert aangezien de RV gewoon tegen de 90 aan gaat
Op het moment nog altijd beter dan wat droger maar 30+, man man man.quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:26 schreef Nattekat het volgende:
Opbokken met die benauwdheid
Serieus, dit is echt niet normaal
Daarom werd ik dus zo bezweet wakkerquote:Op donderdag 22 juni 2023 08:26 schreef Nattekat het volgende:
Opbokken met die benauwdheid
Serieus, dit is echt niet normaal
Prijs je gelukkig dat je er binnen minder last van hebt dan. Ik heb nog de restwarmte van vorige week, met daarbovenop die extreme luchtvochtigheid. Heb sinds ik hier woon niet zo'n slechte nacht gehad als deze, en mijn frisse ochtenddouche was al ongedaan gemaakt voor ik de deur uit stapte.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op het moment nog altijd beter dan wat droger maar 30+, man man man.
Het superieure Fryslan wordt gewoon weer overgeslagenquote:Op donderdag 22 juni 2023 09:31 schreef Revanches het volgende:
Hoe laat wordt het in het noorden verwacht?
Ik vlucht vast de Tankenberg op, het hoogste punt van Twente (en heel Overijssel)quote:
Was er toen niet meerdere dagen regen in de hoge liggende gebieden?quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:09 schreef INViCTuS het volgende:
Als het maar niet zo erg als juli 2021 wordt
En daar komt ie tevoorschijnquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:09 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Het noorden krijgt echt nog wel wat.Erg mooi.
Geen wonder dat Namen code rood heeft gekregen.quote:
U vraagt, wij draaienquote:
Nog westelijker met die zooi! Ik heb nog wat noodweer te goed van dinsdagquote:
Met dezelfde luchtvochtigheid als vandaagquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:29 schreef Momo het volgende:
Ondertussen staat er voor zondag 32 graden op het programma....
Beetje positief!quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:31 schreef PzKpfw het volgende:
Zal wel weer uitdoven naarmate dit gebied over Nederland trekt. Mijn Duitse weer-app geeft maar 3mm aan voor vandaag en die heeft het 8/10 keer aardig goed.
Grote kans dat je Duitse weer app Icon model gebruikt die voorspelt regengebied meer naar het oosten ja....quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:31 schreef PzKpfw het volgende:
Zal wel weer uitdoven naarmate dit gebied over Nederland trekt. Mijn Duitse weer-app geeft maar 3mm aan voor vandaag en die heeft het 8/10 keer aardig goed.
De lv zit in jouw omgeving rond de 60% bij 24 graden.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met dezelfde luchtvochtigheid als vandaag![]()
Help
200mm? Holy...quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Grote kans dat je Duitse weer app Icon model gebruikt die voorspelt regengebied meer naar het oosten ja....
Duitsers willen alles voor hun zelf. Voorspellen wel 200 mm voor Bielefeld.
Haha.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
De lv zit in jouw omgeving rond de 60% bij 24 graden.
Hier is ie momenteel 70% bij 30 graden.
Dat was wel neerslag van meerdere dagen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:36 schreef Elan het volgende:
Cod De rood voor delen van België.
Zou wel eens een herhaling van zetten kunnen worden van een paar jaar geleden waar een half dorp wegspoelde.
quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:36 schreef Elan het volgende:
Cod De rood voor delen van België.
Zou wel eens een herhaling van zetten kunnen worden van een paar jaar geleden waar een half dorp wegspoelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |