Hier in Goor is het gestopt met regenen. Alles is gruwelijk natquote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet in mijn stukje Twente. Nu net voor het eerst wat regen
Hier is mn voorraam heerlijk afgekoeld. Het screen is mooi natgeplakt op het raam dus dat koelt nog wel een tijdje langer af.quote:
Tja ... er moet gewaarschuwd worden (het "veiligheids voorzorgsbeginsel") want anders zijn organisaties geen knip voor de neus waard en staat hun bestaansrecht ter discussie.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:41 schreef TLC het volgende:
Code Oranjeer is nog geen tuinkabouter of tuinstoel omgevallen
Dat meiske komt uit de buurt van Roermond. Steenworpje. Maar filmpje is al 15 jaar oud volgens mij dus ze zal inmiddels wel al 30 zijn :’)quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:57 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nea man det is gen Limburgs. Dich kumps oet Remunj zoog ik (?) dus proats wel plat. Doar beej Heerlen proate ze gaar gen plat mier. Beej Mestreech wel weer get mier.
Ik woon bij de 91, ik zal mijn snorkel vast tevoorschijn halenquote:
Ben je goed verzekerd?quote:
Westen dient overgeslagen te worden.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:36 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
De Engelse komen met nog meer
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik woon bij de 91, ik zal mijn snorkel vast tevoorschijn halen
Even in de gaten houden. kan veel vallen in relatief korte tijdquote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:36 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Donderdag heb ik weer een kantoordag, ik hoop dat het dan meevalt. Anders het maar goed in de gaten houden en tijdig naar huis, mochten de verwachtingen te heftig worden.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:48 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
[..]
Even in de gaten houden. kan veel vallen in relatief korte tijd
Dejavu naar 2021quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:36 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@de_boswachter dalijk zjwummequote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:36 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Drie negers en de koaleboerquote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mooi want in de Roerdomp kom ik niet meer. Zwart van de luuj!!
te hopen van nietquote:
In Heerlen kwamen teveel mijnwerkers uit de rest van het land. Rondom Heerlen spreken ze veel meer dialect.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:57 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nea man det is gen Limburgs. Dich kumps oet Remunj zoog ik (?) dus proats wel plat. Doar beej Heerlen proate ze gaar gen plat mier. Beej Mestreech wel weer get mier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |