Dit dus. Niet zo paniekerig doen. Het zal hoogstwaarschijnlijk morgen op je rekening staan.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:11 schreef Captain_Ghost het volgende:
Je hebt de bon nog. Das een bewijs. Hiermee is geld niet weg.. ING moet geld overmaken.
Is ook goed gekomen, exact 24 uur na de storting alsnog bijgeschreven.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:28 schreef Fe2O3 het volgende:
Mwoah dit zou instant moeten zijn
Maar geldmaat is niet meer een ing automaat. Er kan dus wel ff overheen gaan. Komt vast goed.
Dus je hebt ze toch weten te bereiken?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:05 schreef -Hakuna- het volgende:
ING is nauwelijks te bereiken en ze gooien het op een storing
Lukt je niet overal iedere dag, Hakuna zal wel bij Pinkpop geweest zijn. Daar woont hij in de buurt toch?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:32 schreef maily het volgende:
[..]
Wow!
X10(maand) x12 = zeer royaal bedrag per jaar!!
Geen idee ....quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:54 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Lukt je niet overal iedere dag, Hakuna zal wel bij Pinkpop geweest zijn. Daar woont hij in de buurt toch?
Dat absoluut. Als kind heb ik dat vroeger ook wel eens gedaan bij concerten, toen grote flessen nog 1 gulden statiegeld waren.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:55 schreef maily het volgende:
[..]
Geen idee ....
Maar stel he .... dan is dat toch een mooi zakcentje
Idd..zoiets als een melding ivm ongebruikelijke transactie had een mooie topic wending kunnen zijn.quote:
zeker omdat hij./zij /hem in de bijstand zit en dit dus nevenverdiensten zijn die opgegeven moeten worden bij de belastingdienst,quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:29 schreef descon het volgende:
[..]
Idd..zoiets als een melding ivm ongebruikelijke transactie had een mooie topic wending kunnen zijn.
Bank, belastingdienst, UWV etc
Wajongquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:29 schreef freak1 het volgende:
[..]
zeker omdat hij./zij /hem in de bijstand zit en dit dus nevenverdiensten zijn die opgegeven moeten worden bij de belastingdienst,
maar @:-hakuna- dit heb jij uiteraard netjes gedaan toch?
Nee hoor, dat is voor deze user al heel lang een gepasseerd station.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:07 schreef Gunner het volgende:
Als je de hele dag statiegeld kan zoeken kan je ook wel ergens betaald werk doen.
Verder heb ik sterke twijfels over dat soort bedragen per dag. Dan moet je zo’n 200 flesjes of blikjes per dag doen.
Op ad.nl stond een dakloze gebruiker die elke dag 50 tot 100e bij verdiende nu ook op blik en kleine flessen statiegeld zit ...quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:07 schreef Gunner het volgende:
Als je de hele dag statiegeld kan zoeken kan je ook wel ergens betaald werk doen.
Verder heb ik sterke twijfels over dat soort bedragen per dag. Dan moet je zo’n 200 flesjes of blikjes per dag doen.
Artikel gezien. Op een goede dag 50¤ ja. Beetje aangedikt dus.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:29 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Op ad.nl stond een dakloze gebruiker die elke dag 50 tot 100e bij verdiende nu ook op blik en kleine flessen statiegeld zit ...
Het zal idd nogal seizoens afhankelijk zijn, en volgens mij doet het halve dorp het.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:36 schreef Gunner het volgende:
[..]
Artikel gezien. Op een goede dag 50¤ ja. Beetje aangedikt dus.
"Je mag met een Wajong-uitkering werken. Maar je moet je inkomsten wel opgeven. Als je van het UWV een Wajong-uitkering krijgt, moet je jouw inkomen uit bijverdiensten of werken bij het UWV opgegeven. Deze inkomsten worden (tot een bepaalde hoogte) verrekend met jouw uitkering"quote:
Je hoeft mij de Wajong niet uit te leggen hoorquote:Op woensdag 21 juni 2023 19:29 schreef freak1 het volgende:
[..]
"Je mag met een Wajong-uitkering werken. Maar je moet je inkomsten wel opgeven. Als je van het UWV een Wajong-uitkering krijgt, moet je jouw inkomen uit bijverdiensten of werken bij het UWV opgegeven. Deze inkomsten worden (tot een bepaalde hoogte) verrekend met jouw uitkering"
dus ik herhaal
@:-hakuna- ik neem aan dat je dit toch netjes meld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |