Bizar inderdaad. Tot 1970 was er niks aan de hand, geen criminaliteit en iedereen blij met elkaar. Toen wilde we meer en werden de sluizen opengezet en sindsdien worden we massaal besloten, verkracht en vermoord.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:55 schreef ph-buf het volgende:
Dagelijks worden mensen verkracht, in elkaar geslagen, geïntimideerd en afgeslacht door migranten. De elite heeft de grenzen opengezet en onze veiligheid moedwillig verspeeld. Ons thuis verwoest. En wij hebben het laten gebeuren. Wij laten het gebeuren. Wanneer is genoeg, genoeg?
Jij intimideert en stalkt vrouwen als rasechte Nederlander, dus wat lul jijquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:55 schreef ph-buf het volgende:
Dagelijks worden mensen verkracht, in elkaar geslagen, geïntimideerd en afgeslacht door migranten. De elite heeft de grenzen opengezet en onze veiligheid moedwillig verspeeld. Ons thuis verwoest. En wij hebben het laten gebeuren. Wij laten het gebeuren. Wanneer is genoeg, genoeg?
Precies, dat is het echte probleem hier.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:12 schreef torentje het volgende:
Lijkt wel alsof misogynie besmettelijk is.
Dat heeft weinig zin, het misdrijf is niet op Poolse grond gepleegd.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:58 schreef cherrycoke het volgende:
De polen hebben om uitlevering gevraagd
Inderdaad, ik zou hebben gezegd blijf waar je bent, dan kom ik je wel halen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:13 schreef nils7 het volgende:
ik was al helemaal gek geworden als vriend dat ze een lift nam van een onbekende
Ik heb geen zin om te worden uitgelachen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies, dat is het echte probleem hier.
Zeg er wat van, Torentje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |