Hier komt het net te vaak voor dat hij wacht moet poepen nadat hij net een nieuwe luier gehad. Alsof ie aandelen Pampers heeft.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:24 schreef Clubsoda het volgende:
Ik verschoon net de derde van vandaag, waarbij de tweede tot op z'n rug zat
Door de thermometer heeft het hier een keer op de muur gezeten zelfsquote:Op donderdag 31 augustus 2023 12:08 schreef Debsterr het volgende:
Ik had net een plug and play poepluier. Thermometer erin, poep eruit 😂
Haha hier ook. Onze dochter is bijna 3 maanden en wij verschonen haar voor de voeding omdat ze na de voeding veel spuugt. Ze slaapt ook op haar zij met zijslaapkussens. Tegenwoordig gaat ze meestal 1 keer per dag een half uurtje na een voeding uitgebreid zitten poepen. Rood hoofdje met kreuntjes en al erbij, heel schattig maar soms een ware explosie.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:26 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hier komt het net te vaak voor dat hij wacht moet poepen nadat hij net een nieuwe luier gehad. Alsof ie aandelen Pampers heeft.
Oeh, thanks voor de waarschuwing hahahaquote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Door de thermometer heeft het hier een keer op de muur gezeten zelfs.
Snachts niet toch?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:34 schreef archito het volgende:
[..] Ze slaapt ook op haar zij met zijslaapkussens.
Wat @Lokasenna en @SQ zeggen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:55 schreef 111210 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat sterk afgeraden ivm wiegendood, wij hebben het enkel overdag gedaan
Ze zeggen ook dat als je borstvoeding geeft het wel veilig is om samen te slapen toch?quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:12 schreef SQ het volgende:
Mijn (toen nog) baby heeft de eerste maanden alleen maar tegen mij aan geslapen, die had ook al 14 keer dood moeten zijn. Vergeet niet dat adviezen omtrent baby's altijd EXTREEM, maar dan ook echt EXTREEM voorzichtig zijn
En nou voorlopig ook niet meer las ik?quote:Op zondag 3 september 2023 22:33 schreef Smart_ass het volgende:
Heerlijk. Hier ook pas na 11 maanden.
Ik ben alweer twee keer aan de beurt geweestquote:Op zondag 3 september 2023 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
Menstruatie is nu echt terug. Heeft toch nog bijna een jaar geduurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |