Mijn horloge zit vastgesmeed. Kookt beter ook dan mijn telefoon. Die kan maar 12 uur vooruit kijken. Is maar beter voor de Veluwe ook:quote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Kan ik je horloge een keertje lenen? Kookt ie ook?
Uiteraard. Of prachtig onweer, of leedvermaak van iedereen die niets krijgt.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:20 schreef ieniminimuis het volgende:
De belangrijkste vraag van vandaag is natuurlijk wel: moet ik nog popcorn halen?
Welke app gebruik je?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:10 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Mijn horloge zit vastgesmeed. Kookt beter ook dan mijn telefoon. Die kan maar 12 uur vooruit kijken. Is maar beter voor de Veluwe ook:
[ afbeelding ]
Oh, slechts code geel. Dan zal het dus allemaal wel meevallen.quote:
Er kwam gisteravond op de radar een forse plak regen aan die ons zou treffen vroeg in de nacht. Maar niks.quote:
Kan nog aangepast worden. Estofex level 2 is meestal niet voor niks.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, slechts code geel. Dan zal het dus allemaal wel meevallen.
Doen ze ook meestal pas uren van te voren code oranje/rood.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kan nog aangepast worden. Estofex level 2 is meestal niet voor niks.
Timing kan wel echt verkeerd zijn voor de avondspits. Als die buien rond 16u beginnen te ontstaan in het zuidenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Doen ze ook meestal pas uren van te voren code oranje/rood.
laten we het hopen van nietquote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:43 schreef Papabear het volgende:
Hier in Wognum (Kop van N-Holland) wordt vanavond tussen 22:00 en 0:00 uur iets van 14mm verwacht.
Zul je zien dat de buien zoals bijna altijd een uurtje van tevoren richting het IJsselmeer trekken
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:20 schreef INViCTuS het volgende:
Het goede nieuws is
zomerse weer houdt aan
Na donderdag is het vrijdag en in het weekend weer overwegend droog met flink wat zon en opnieuw oplopende temperaturen. Vaak komt het kwik tussen 25 en 28 graden uit, maar op zondag komt in het zuiden de tropische grens van 30 graden ook weer in zicht.
Echt goed nieuws jaquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:20 schreef INViCTuS het volgende:
Het goede nieuws is
zomerse weer houdt aan
Na donderdag is het vrijdag en in het weekend weer overwegend droog met flink wat zon en opnieuw oplopende temperaturen. Vaak komt het kwik tussen 25 en 28 graden uit, maar op zondag komt in het zuiden de tropische grens van 30 graden ook weer in zicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |