quote:
Lokaal is met mij vrij veel mogelijkquote:Op maandag 19 juni 2023 21:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jeetje, mogen jullie nog bestanden lokaal opslaan?
quote:
Tja... volksbuurtje... ik heb nu gekozen dat ik liever mensen onder invloed van drugs hoor dan die Nederlandstalige herriequote:
Heb ooit eens in een echt ghetto buurtje gewoond. Verveelde nooit, maar na 10x politie bij je buren op een zondagavond ben je er wel klaar meequote:Op dinsdag 20 juni 2023 00:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... volksbuurtje... ik heb nu gekozen dat ik liever mensen onder invloed van drugs hoor dan die Nederlandstalige herrie
Ik heb ook in een studio in de hoerenbuurt gewoond toen ik nog studeerde. Hier is het amper overlast. Net toevallig vanavond aan twee kantenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 00:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb ooit eens in een echt ghetto buurtje gewoond. Verveelde nooit, maar na 10x politie bij je buren op een zondagavond ben je er wel klaar mee
Prostiuees veroorzaken zelf vrijwel nooit overlast, het zijn die aapjes kijkers. Ik zou liever wonen in een wijk met prostiuees dan in een een tokkiewijk...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 00:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb ook in een studio in de hoerenbuurt gewoond toen ik nog studeerde. Hier is het amper overlast. Net toevallig vanavond aan twee kanten
De prostituees waren idd geen probleem, maar alle dronken gevechten en ruzies wel... En alle drugsellende...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 00:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Prostiuees veroorzaken zelf vrijwel nooit overlast, het zijn die aapjes kijkers. Ik zou liever wonen in een wijk met prostiuees dan in een een tokkiewijk...
Dat kan ik wel begrijpen. Hope you're doing goodquote:Op dinsdag 20 juni 2023 00:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De prostituees waren idd geen probleem, maar alle dronken gevechten en ruzies wel... En alle drugsellende...
Ik woon liever in deze buurt
Dank je welquote:Op dinsdag 20 juni 2023 00:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan ik wel begrijpen. Hope you're doing good
Anytimequote:Op dinsdag 20 juni 2023 00:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je welen ik ben oké, ga zo maar eens proberen te slapen, even een serietje afkijken
Gruwelijk nat?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:35 schreef Tegan het volgende:
Lekker regen. Behalve dan dat ik helemaal nat regende net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |