Nog niet, nog niet.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik draag wel een bril, maar niet het te korte mantelpakje en ik buig ook niet op een rare manier naar voren met een te korte rok.
niks van gemerktquote:
ik pak even mes en vorkquote:
Beetje hangerig van de hitte en geen werk. Zit nu wel lekker in mijn hobbykamer te hakenquote:
ben wel toe aan weekend. Jij?quote:
heeft het daar niet geregend?quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beetje hangerig van de hitte en geen werk. Zit nu wel lekker in mijn hobbykamer te haken
En jij dan?
Beetje genieten van de voor de verandering prettige temperatuur in huis op dit moment.quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beetje hangerig van de hitte en geen werk. Zit nu wel lekker in mijn hobbykamer te haken
En jij dan?
dat had ik bij deze opdrachtgever nog niet gehadquote:
Hoezo toe aan weekend dan?quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat had ik bij deze opdrachtgever nog niet gehad
maar ik heb de dag aardig om gekregen
Al weekendplannen?
omdat saaie dagen ook lange dagen zijnquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoezo toe aan weekend dan?
Dit weekend nog geen harde plannen. Komen wat pakketjes en boodschappen. Misschien zondag naar mijn oma.
pics als het binnen isquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:14 schreef Tegan het volgende:
Kleren, schoenen, eten, en ben nu aan het kijken voor een tas.
Volgende week twee feestjes dus moet niet te wild doen nu.
but why?quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:15 schreef Tegan het volgende:
En volgende week misschien koffie drinken met, heel eng, een zakelijke relatie.
* Kijkt in LinkedIn contacten....quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:15 schreef Tegan het volgende:
Zo eng is dat toch nietquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:15 schreef Tegan het volgende:
Begon 50 shades of grey niet zo?quote:
Duhquote:
Wat heb jij te bieden? Nieuw contact is zo gemaakt natuurlijkquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* Kijkt in LinkedIn contacten....
Mmmm, helaas. Wij zijn nog geen zakelijke contacten.
Onlangs promotie gemaakt dus meer verantwoordelijkheid, meer macht, meer geld.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat heb jij te bieden? Nieuw contact is zo gemaakt natuurlijk.
Wel. Huuu, sociaal contact, en dan ook nog met iemand die ik alleen maar via mijn toetsenbord spreek.quote:
Je hebt een date!quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wel. Huuu, sociaal contact, en dan ook nog met iemand die ik alleen maar via mijn toetsenbord spreek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |