abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209568651
Beste Fok!kers,

Momenteel heb ik thuis een abonnement (internet + TV) van Ziggo. Echter ben ik zeer ontevreden over de Mediabox van Ziggo. Nu kijk ik echter al bijna geen TV meer.

Ik wil vanaf heden dan ook enkel een abonnement op internet thuis. Mijn oog is gevallen op Youfone, mede ook omdat ik hier ook mobiel internet van heb en daar zeer tevreden over ben. Prijstechnisch komt deze verder ook vrij gunstig uit de test.

Heeft er iemand ervaring met thuisinternet van Youfone? Ook ervaringen van TV van Youfone is zeer gewenst, voor het geval ik er later voor kies toch wel weer TV aan te willen vragen.
pi_209568785
Je geeft aan dat je ontevreden bent over de Mediabox van Ziggo. Heb je dan wel de Mediabox Next (mini)? Daar ben ik zeer tevreden over. De oude Mediabox was echt een drama. Als dat het geval is, dan kan je volgens mij gewoon die nieuwe krijgen.

Met thuisinternet van Youfone heb ik geen ervaringen. Mobiel internet was prima, behalve dat je veel sneller door je data heen bent dan bij bijvoorbeeld een KPN of Vodafone, aangezien ze alle data naar boven afronden (je kan bij die andere dus met een kleinere bundel af).
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_209568940
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 15:57 schreef JustinK het volgende:
Je geeft aan dat je ontevreden bent over de Mediabox van Ziggo. Heb je dan wel de Mediabox Next (mini)? Daar ben ik zeer tevreden over. De oude Mediabox was echt een drama. Als dat het geval is, dan kan je volgens mij gewoon die nieuwe krijgen.
Nee ik geloof niet dat ik die heb. Maar het is voor mij dus ook een beetje een combinatie van factoren. Ik vind het ook vervelend dat je met zo'n Mediabox een andere afstandsbediening heb.

Maar nogmaals, ik kijk bijna geen TV (vooral Apps) meer.
pi_209568965
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 16:08 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Nee ik geloof niet dat ik die heb. Maar het is voor mij dus ook een beetje een combinatie van factoren. Ik vind het ook vervelend dat je met zo'n Mediabox een andere afstandsbediening heb.

Maar nogmaals, ik kijk bijna geen TV (vooral Apps) meer.
Ok helder. Ik denk ik meld het even, mocht het echt van de Mediabox afhangen :)
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')