Welke versie speel je?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:35 schreef thedeedster het volgende:
Zelda probleempje. Ik ben in de Oshozan-u shrine. Helemaal in het ijzige noordwesten, links van het doolhof. Alles geactiveerd, alles open. Maar de shrine is niet geactiveerd! Vraagt alleen of ik eruit wil. Volgens mij had ik deze shrine nog niet opgelost, dus ik vind het maar vaag.
Of stiekem toch?
Ik weet niet wat je precies bedoelt, maar ik ben er later achter gekomen dat ik deze shrine gewoon heel vroeg al gedaan had.quote:
Als je op het HOME scherm de game kiest en op + drukt kun je het versienummer zien.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:58 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je precies bedoelt, maar ik ben er later achter gekomen dat ik deze shrine gewoon heel vroeg al gedaan had.![]()
Desalniettemin bedankt voor de (eventuele) support.
Welke update?quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:42 schreef Jungle_Jim het volgende:
Iemand die update van Ark al geprobeerd? Lees er goeie dingen over en is nu in de aanbieding voor een tientje.
die grote update van iets meer dan half jaar geleden ofzo, waardoor het ineens speelbaar werd.quote:
Ik speelde het op pcquote:Op woensdag 5 juli 2023 15:02 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
die grote update van iets meer dan half jaar geleden ofzo, waardoor het ineens speelbaar werd.
edit:
is ie ook leuk in singeplayer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is hek.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:25 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
is ie ook leuk in singeplayer?Ja hoor maar voor endgame heb je wel anderen nodig, dus ik zou wel een een multiplayer server joined.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
!remindmequote:Op woensdag 5 juli 2023 14:31 schreef CoExist het volgende:
[ afbeelding ]
Van 7 juli 9:00 uur tot 11 juli 8:59 uur vindt er een online-evenement plaats in TETRIS® 99: de TETRIS® 99 Grand Prix 34.
Deze keer krijg je de kans om een thema van Pikmin 4 te winnen!
Wanneer gaan jij, @DombohetOlifantje1, @Scrummie, @onlogisch en ik een keer Mario Kart spelen met z'n allen?quote:
Lijkt me leuk maatquote:Op donderdag 6 juli 2023 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wanneer gaan jij, @:dombohetolifantje1, @:scrummie, @:onlogisch en ik een keer Mario Kart spelen met z'n allen?
Ik zal de switch af moeten stoffen maar dit lijkt me heel leukquote:Op donderdag 6 juli 2023 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wanneer gaan jij, @:dombohetolifantje1, @:scrummie, @:onlogisch en ik een keer Mario Kart spelen met z'n allen?
Wanneer het jullie schikt.quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben ik ook uitgenodigd?quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan de updates kopen per stuk, of in één keer in een zogenaamde 'expansion pack'. Daarnaast zijn ze beschikbaar als je het Nintendo Switch Online + Uitbreiding abonnement hebt.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:54 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb ooit een keer mariokart gekocht. Kan ik die gratis updaten met al die content of moet je daar per expansion voor bijbetalen?
Eerste potje 85equote:Op woensdag 5 juli 2023 14:31 schreef CoExist het volgende:
[ afbeelding ]
Van 7 juli 9:00 uur tot 11 juli 8:59 uur vindt er een online-evenement plaats in TETRIS® 99: de TETRIS® 99 Grand Prix 34.
Deze keer krijg je de kans om een thema van Pikmin 4 te winnen!
Ik had m in 4 potjes.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eerste potje 85e! ! Net gelukkig gewoon top 10. 50 punten nu.
Ik uiteindelijk ook. Was wel pittig, maar Japan is nog wakker. Dat merk je welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |