Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga deze maand toch niet meer winnen
Die geluk heb jequote:
Zooo schieten we ineens omhoog @Nattekatquote:Op zondag 16 juli 2023 23:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Voorlopige uitslag, @:Grimselman gaat aan kop met 126,3pnt! Voor @:Starhopper zal zijn volgende maand wat beter moeten gaan inschatten![]()
Ik ben als enige die zijn punten afrond
[ afbeelding ]
Zoals Aloa al zei: We zijn op de helft, eens kijken wat de 2de helft ons gaat brengen
quote:Op maandag 17 juli 2023 15:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zooo schieten we ineens omhoog @:Nattekat
Oh shit. Bij de koudste temperatuur ben ik uitgegaan van de nachttemperatuur, niet de dagtemperatuur. Volgende maand beterquote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:53 schreef aloa het volgende:
Op de helft dus even wat uitslagen tot nu:
1 De warmste temperatuur (graden C): 32.2
2 De koudste temperatuur (graden C): 18.7
3 Hoeveelheid Neerslag (mm): 51.4
4 Zon (uren): 111.2
5 Gemiddelde Windsnelheid (m/s): 3.6
6 Aantal warme dagen: 11
7 Aantal zomerse dagen: 6
8 Aantal tropische dagen: 1
Afwachten wat de rest van de maand gaat brengen, maar de afwijkingen zullen groot zijn waarschijnlijk.
Ik ookquote:Op maandag 17 juli 2023 15:53 schreef grimselman het volgende:
[..]
Oh shit. Bij de koudste temperatuur ben ik uitgegaan van de nachttemperatuur, niet de dagtemperatuur. Volgende maand beter
De koudste temperatuur valt dan ook meestal in de nacht.quote:Op maandag 17 juli 2023 15:53 schreef grimselman het volgende:
[..]
Oh shit. Bij de koudste temperatuur ben ik uitgegaan van de nachttemperatuur, niet de dagtemperatuur. Volgende maand beter
Ah, dus toch. Ik zocht er ook al niks achter eerst omdat ik wist dat het 's nachts belachelijk warm is deze maand.quote:Op maandag 17 juli 2023 16:03 schreef aloa het volgende:
[..]
De koudste temperatuur valt dan ook meestal in de nacht.
Gewoon de koudste temperatuur van de maand
Moet 9.3 zijnquote:Op maandag 17 juli 2023 15:53 schreef grimselman het volgende:
[..]
Maar wacht effe, dat is geen 18 graden? Dan zou het dus 9.3 graden zijn op de 7dequote:Op maandag 17 juli 2023 16:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Ah je had em al doorquote:Op maandag 17 juli 2023 16:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Moet 9.3 zijn![]()
Ik heb zelf verkeerd gekeken
Oh toch goed dus. Maak ik nog een kansjequote:Op maandag 17 juli 2023 16:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ging nog even kijken, want ik snapte de opmerking niet, maar hij had gelijk idd.quote:Op maandag 17 juli 2023 16:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar wacht effe, dat is geen 18 graden? Dan zou het dus 9.3 graden zijn op de 7de![]()
Volgens mij moet ik dat even aanpassen
[..]
Ah je had em al door
Zie post 5...quote:Op maandag 17 juli 2023 18:32 schreef Starhopper het volgende:
Mag ik mijn temperaturen ook aanpassen?
Shit. Je weet nog dat ik er naar gevraagd hebquote:Op maandag 17 juli 2023 18:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Zie post 5...
Toen was het duidelijk toch?
quote:Op maandag 17 juli 2023 18:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Shit. Je weet nog dat ik er naar gevraagd heb![]()
Ja joh geef me maar extra huiswerk, het is nog niet eens bouwvak ouwe! XDquote:Op maandag 17 juli 2023 18:16 schreef aloa het volgende:
Damn![]()
De laagste temperatuur van juni heb ik ook verkeerd. Het moet 8.5 zijn ipv 12.7.
1 De warmste temperatuur (graden C): 31.3
2 De koudste temperatuur (graden C): 12.7 8.5
3 Hoeveelheid Neerslag (mm): 14.3 mm
4 Zon (uren): 317.9
5 Gemiddelde Windsnelheid (m/s): 3.2
6 Aantal warme dagen: 28
7 Aantal zomerse dagen: 16
8 Aantal tropische dagen: 2
@:SpeedyGJ kan je juni nog eens uitrekenen
|
Forum Opties | |
---|---|