Zoals ik het zie zijn er verschillende aardig lam maar ze weten zich nog netjes te gedragenquote:Op zondag 18 juni 2023 18:28 schreef lojanda het volgende:
Langzaam aan beginnen ze toch wel dronken te worden.
Vreselijk kind van 22 tegen een man van 40 voor de nationale tvquote:Op zondag 18 juni 2023 18:24 schreef lojanda het volgende:
Zoë zegt tegen Isaac dat ze gaat douchen en wijst naar haar handdoek.. daar zit die satisfyer van KimD in, ja jij doet het niet dus dan moet ik mezelf maar helpen
Nog welquote:Op zondag 18 juni 2023 18:29 schreef engine het volgende:
[..]
Zoals ik het zie zijn er verschillende aardig lam maar ze weten zich nog netjes te gedragen
Er zit water inquote:Op zondag 18 juni 2023 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
Miertje lust nog wel wat... pakt van alles aan bij de Barman![]()
[ afbeelding ]
Ohja, natuurlijk ,,, Ik heb het geluid wat harder gezet... Zegt Jappie er nog bij "Denk je nou echt dat ik je loopt te naaien...? "quote:
Dat was varkens sate niet de côte de boeufquote:Op zondag 18 juni 2023 18:38 schreef lojanda het volgende:
Ze vragen wat voor vlees die spiezen zijn en dat is die côte de boeuf.. varkensvlees roepen Wendy en Janet. Dat is dan toch rundvlees
quote:Op zondag 18 juni 2023 18:24 schreef danaqui het volgende:
[..]
Was een grapje tegen Tiano, ze zei alles pak jij van me af je pakt Zoë je pakt Babs van me af en straks ook Jappie dus ga weg, was wel ff leuk om te zien ze moesten beide lachen erom
Die is echt te ergquote:Op zondag 18 juni 2023 18:24 schreef lojanda het volgende:
Zoë zegt tegen Isaac dat ze gaat douchen en wijst naar haar handdoek.. daar zit die satisfyer van KimD in, ja jij doet het niet dus dan moet ik mezelf maar helpen
Broodje hamburger en een maiskolfquote:Op zondag 18 juni 2023 18:47 schreef Lovely het volgende:
Lekker barbieknoeien, vanmiddag al lekkere fruit dingen en wat nog meer, want dat heb ik niet gezien?
Ik vind ze de laatste tijd steeds leuker met elkaar.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:43 schreef engine het volgende:
Jij maakt me zo gelukkig![]()
Nawh dat is toch lief om tegen elkaar te zeggen.
Nope, vond haar zelfs een beetje witjesquote:Op zondag 18 juni 2023 18:52 schreef Lovely het volgende:
Zoe heeft geen bruine smeersel op haar gezicht?
Klopt, ze spreken beide ook uit dat ze het fijn vinden tegen elkaar te kunnen zeggen wat ze niet leuk vinden.quote:Op zondag 18 juni 2023 18:53 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik vind ze de laatste tijd steeds leuker met elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |