abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213376775
Alles wordt direct overgenomen. Vandaag de juice over die Bas Smit. Haha.

Ik vroeg laatst niet geheel onvriendelijk of Yv iets minder kleertjes kon posten en wat meer relevante juice. Direct geblokkeerd ;(
Alius aliud dicit
pi_213376887
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2024 22:08 schreef Mrmime het volgende:
Alles wordt direct overgenomen. Vandaag de juice over die Bas Smit. Haha.

Ik vroeg laatst niet geheel onvriendelijk of Yv iets minder kleertjes kon posten en wat meer relevante juice. Direct geblokkeerd ;(
Daarom geen enkele noodzaak lid te worden. Na 10minuten staat het wel op andere kanalen als het ECHT zo belangrijk nieuws was (99% van tijd dus niet).
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_213387817
Ze heeft al dat geld natuurlijk nodig om haar Nanny van te kunnen betalen. Ze wil haar oude leventje terug :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 2 mei 2024 @ 07:57:21 #129
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_213388989
Waarmee heeft zij eigenlijk al die tienduizenden, waarschijnlijk meer zelfs, euro’s verdiend vóór het bestaan van haar (online) winkel? Dat Petje Af abonnement? Of op nog meer manieren? Ik kan me namelijk geen sponsordeals herinneren en ze zat ook nooit in talkshows oid.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_213391904
quote:
17s.gif Op donderdag 2 mei 2024 07:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarmee heeft zij eigenlijk al die tienduizenden, waarschijnlijk meer zelfs, euro’s verdiend vóór het bestaan van haar (online) winkel? Dat Petje Af abonnement? Of op nog meer manieren? Ik kan me namelijk geen sponsordeals herinneren en ze zat ook nooit in talkshows oid.
Ze is/was een drop shipper.
https://www.ad.nl/show/yv(...)powerbanks~aafb3c9b/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 2 mei 2024 @ 20:14:20 #131
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_213396094
quote:
17s.gif Op donderdag 2 mei 2024 07:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Ze was 'zangeres' Keet, ze heeft in musicals gespeeld (Wicked volgens mij), was het liefje van Ben Saunders..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 2 mei 2024 @ 22:23:24 #132
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_213397669
quote:
6s.gif Op donderdag 2 mei 2024 20:14 schreef E.T. het volgende:

[..]
Ze was 'zangeres' Keet, ze heeft in musicals gespeeld (Wicked volgens mij), was het liefje van Ben Saunders..
Nee, dat weet ik wel, daarom noemde ik ook hoe ze met haar juice-acc eerder geld heeft verdiend. Nu ik het teruglees, staat het er niet erg duidelijk. Het is wel wat ik bedoelde in elk geval, :+.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 2 mei 2024 @ 22:25:28 #133
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_213397685
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:44 schreef superniger het volgende:

[..]
Ze is/was een drop shipper.
https://www.ad.nl/show/yv(...)powerbanks~aafb3c9b/
Verhaal ken ik. Maar dit was zover ik weet nog vóór haar juice-acc echt ontplofte? Heb het artikel er niet nu bij gepakt hoor, dus durf het niet met zekerheid te zeggen. Maar is dit het enige? Ze heeft echt tienduizenden euro’s bij elkaar gekregen en volgens mij niet alleen met bovenstaand handeltje. Dat moet haast wel dat PetjeAf-abo geweest zijn dan, lijkt me?
  vrijdag 3 mei 2024 @ 10:17:54 #134
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_213400875
Ze was natuurlijk ten tijde van Hazes wel aardig 'ontploft' .. en volgens mij in het begin met dat petjeaf gebeuren had ze 10K abonnees daar, dus dat is een ton per maand. En verdomd weinig kosten ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_213404060
quote:
14s.gif Op maandag 29 april 2024 14:04 schreef Marsenal het volgende:
Dat lijkt me niet echt haalbaar nee, de juice staat na een dag op alle grote roddelfora e.d.

Ik denk dat ze hier een zakelijk onhandige keuze maakt, behalve als ze misschien nu al inkomsten ziet teruglopen en ze nog een klappertje probeert te maken.

Maar het heeft gewoon niet zoveel zin om hiervoor te betalen, behalve als je het écht heel belangrijk vind om als eerste te weten dat Waylon weer buiten de deur heeft geneukt.
Dit waarschijnlijk ja...
Ze had er ook niet aan gedacht dat ze zichzelf nu met de Juice show (Pomido) in de weg zit want waarom zou men voor insta betalen als ze in die juice show alles alsnog openbaar maakt. Of ze maakt het in die show niet openbaar ivm haar betalende insta volgers, maar waarom zou
je dat nog luisteren?? Waardoor daar luisteraars (abonnees) die alleen voor haar lid zijn terug lopen....

Ai
  vrijdag 3 mei 2024 @ 15:50:48 #136
370685 -Spring
-Spring
pi_213404445
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 15:13 schreef Dazalbest1 het volgende:

[..]
Dit waarschijnlijk ja...
Ze had er ook niet aan gedacht dat ze zichzelf nu met de Juice show (Pomido) in de weg zit want waarom zou men voor insta betalen als ze in die juice show alles alsnog openbaar maakt. Of ze maakt het in die show niet openbaar ivm haar betalende insta volgers, maar waarom zou
je dat nog luisteren?? Waardoor daar luisteraars (abonnees) die alleen voor haar lid zijn terug lopen....

Ai
De toegevoegde waarde van petje af is volgens haar dat je de juice dagelijks krijgt ipv dat je er een week op moet te wachten. En dat ie heftiger is of zo.
pi_213405233
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 15:50 schreef -Spring het volgende:

[..]
De toegevoegde waarde van petje af is volgens haar dat je de juice dagelijks krijgt ipv dat je er een week op moet te wachten. En dat ie heftiger is of zo.
Daar sorteert ze wel op voor ja, dat er sterke juice komt. Maar naar alle waarschijnlijkheid heeft ze 3 dingen lopen, en nog wat kleine dingetjes die wel of niet gaan werken, maar dan lijkt het me daarna weer sappelen. Het is niet alsof deze vrouw nu opeens heel Hilversum kan opblazen, dat lijkt me een brug te ver. Juice van Yvonne kan natuurlijk niet oneindig succes hebben.
-nee-
pi_213406013
Maar ze verdient blijkbaar nu al 4300×9 EUR = +/- 40000 EUR per maand met dat abonnement. Die had ze dan weer niet met die gratis volgers op Insta.

Zakelijk levert dit dus meer geld op dan in de oude situatie. Handige tante en vooral domme volgers :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator vrijdag 3 mei 2024 @ 18:54:24 #139
184769 crew  Deisyy
pi_213406397
Iemand hier die al een abo heeft genomen?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zaterdag 4 mei 2024 @ 00:43:56 #140
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_213410914
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 18:54 schreef Deisyy het volgende:
Iemand hier die al een abo heeft genomen?
Misschien een idee :
Dat ik (aanspreekvorm: hen/hun) een abo neem op haar speciale betaalmuur-shit. Om dan alle lijpe juice hier in SHO dezelfde dag nog gratuit te lekken. *; Druist tegen m'n principes in, maar voor een **goede zaak** ^O^

Wil ik die 9 euro per maand wel lappen!@ Natuurlijk het abo niet onder de naam Slaai. Ik ben niet dom natuurlijk, duhhhhh :P :{

Is alleen de vraag of Fok! mee kan doen aan deze 'constructie' om **den aasgier uit de markt te prijzen**.

Lijkt me juridisch onhaalbaar voor haar dat ze een rechtszaak aan zou kunnen spannen tegen SHO!@ Fok! om het onrechtmatig 'publiceren' van haar lasterpraat en kwaadsprekerij. Zou wel heel bijzonder zijn, ook zeker op het gebied van jurisprudinges!@

Ik hoor het wel. Leg jij het ajb ff achter neer.

Groet, een spion :B
love & heet
  zaterdag 4 mei 2024 @ 00:46:08 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213410938
Ga je dan als spy-nl? :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 4 mei 2024 @ 00:48:12 #142
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_213410959
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 00:46 schreef Leandra het volgende:
Ga je dan als spy-nl? :+
:D
Zou wel een goeie zijn haha. Maar denk dat ze/het hier ook spionnen heeft :P
Dus neem backstage wel ff een goede naam met je door, mocht de baas van SHO akkoord wezuh

Maar ik zou het wel doen als het mag van achter!@
love & heet
pi_213414213
Goeie! Als íemand een ander niet kan betichten van het doorspelen van info, is zij het, lijkt me.
pi_213443808
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 00:43 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Misschien een idee :
Dat ik (aanspreekvorm: hen/hun) een abo neem op haar speciale betaalmuur-shit. Om dan alle lijpe juice hier in SHO dezelfde dag nog gratuit te lekken. *; Druist tegen m'n principes in, maar voor een **goede zaak** ^O^

[ afbeelding ]

Wil ik die 9 euro per maand wel lappen!@ Natuurlijk het abo niet onder de naam Slaai. Ik ben niet dom natuurlijk, duhhhhh :P :{

Is alleen de vraag of Fok! mee kan doen aan deze 'constructie' om **den aasgier uit de markt te prijzen**.

Lijkt me juridisch onhaalbaar voor haar dat ze een rechtszaak aan zou kunnen spannen tegen SHO!@ Fok! om het onrechtmatig 'publiceren' van haar lasterpraat en kwaadsprekerij. Zou wel heel bijzonder zijn, ook zeker op het gebied van jurisprudinges!@

Goed idee 8-)
Alius aliud dicit
pi_213499809
Je hoort helemaal niets meer van Yvonne nu, en haar grote scoops die ze als een lokkerjte gebruikte in haar video een paar weken geleden is ook niets verder uitgelekt. Benieuwd wanneer e.e.a. uitlekt uit haar prive groepje. Bij de vorige poging lekte alles via andere juicekanalen zodat je echt geen abo hoefde te nemen.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:26:12 #146
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_213568660
Het lijkt me een beetje snel om al te gaan rentenieren oid.

De nieuwe versie van haar juice-kanaal zal best wat opleveren, net als haar kledinghandeltje. Maar genoeg om van te leven?

https://www.mediacourant.(...)exit-heb-geen-spijt/
pi_213601328
Ik had gelezen dat ze voornamelijk commentaar geeft op stories van andere BN-ers. Het zal voor nu goed geld op leveren maar ik vraag mij af hoe lang het "goed" blijft. Begreep dat ze ook veel scoops kreeg van BN-ers zelf, die het in eigen belang doen, zoals een jamie vaes.

Die gaan haar geen filmpje sturen voor een gesloten account.
pi_213635656
Geen opzienbarende juice dus anders had het al lang uitgelekt geweest net als haar vorige Telegram-juice waar je voor moest dokken. Ruikt naar een scam.
Allemaal cabaretteketet!
pi_213639535
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 00:43 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Misschien een idee :

[ afbeelding ]

Godallemachtig leef jij nog? 🤣
  dinsdag 21 mei 2024 @ 20:57:01 #150
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_213640800
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 19:21 schreef Dementor het volgende:

[..]
Godallemachtig leef jij nog? 🤣
Hoi hoi. Alles best goed, leef dus nog :P

Groetjes thuis!@