Daarom geen enkele noodzaak lid te worden. Na 10minuten staat het wel op andere kanalen als het ECHT zo belangrijk nieuws was (99% van tijd dus niet).quote:Op dinsdag 30 april 2024 22:08 schreef Mrmime het volgende:
Alles wordt direct overgenomen. Vandaag de juice over die Bas Smit. Haha.
Ik vroeg laatst niet geheel onvriendelijk of Yv iets minder kleertjes kon posten en wat meer relevante juice. Direct geblokkeerd
Ze is/was een drop shipper.quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarmee heeft zij eigenlijk al die tienduizenden, waarschijnlijk meer zelfs, euro’s verdiend vóór het bestaan van haar (online) winkel? Dat Petje Af abonnement? Of op nog meer manieren? Ik kan me namelijk geen sponsordeals herinneren en ze zat ook nooit in talkshows oid.
Ze was 'zangeres' Keet, ze heeft in musicals gespeeld (Wicked volgens mij), was het liefje van Ben Saunders..quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarmee heeft zij eigenlijk al die tienduizenden, waarschijnlijk meer zelfs, euro’s verdiend vóór het bestaan van haar (online) winkel? Dat Petje Af abonnement? Of op nog meer manieren? Ik kan me namelijk geen sponsordeals herinneren en ze zat ook nooit in talkshows oid.
Nee, dat weet ik wel, daarom noemde ik ook hoe ze met haar juice-acc eerder geld heeft verdiend. Nu ik het teruglees, staat het er niet erg duidelijk. Het is wel wat ik bedoelde in elk geval,quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:14 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ze was 'zangeres' Keet, ze heeft in musicals gespeeld (Wicked volgens mij), was het liefje van Ben Saunders..
Verhaal ken ik. Maar dit was zover ik weet nog vóór haar juice-acc echt ontplofte? Heb het artikel er niet nu bij gepakt hoor, dus durf het niet met zekerheid te zeggen. Maar is dit het enige? Ze heeft echt tienduizenden euro’s bij elkaar gekregen en volgens mij niet alleen met bovenstaand handeltje. Dat moet haast wel dat PetjeAf-abo geweest zijn dan, lijkt me?quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:44 schreef superniger het volgende:
[..]
Ze is/was een drop shipper.
https://www.ad.nl/show/yv(...)powerbanks~aafb3c9b/
Dit waarschijnlijk ja...quote:Op maandag 29 april 2024 14:04 schreef Marsenal het volgende:
Dat lijkt me niet echt haalbaar nee, de juice staat na een dag op alle grote roddelfora e.d.
Ik denk dat ze hier een zakelijk onhandige keuze maakt, behalve als ze misschien nu al inkomsten ziet teruglopen en ze nog een klappertje probeert te maken.
Maar het heeft gewoon niet zoveel zin om hiervoor te betalen, behalve als je het écht heel belangrijk vind om als eerste te weten dat Waylon weer buiten de deur heeft geneukt.
De toegevoegde waarde van petje af is volgens haar dat je de juice dagelijks krijgt ipv dat je er een week op moet te wachten. En dat ie heftiger is of zo.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:13 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Dit waarschijnlijk ja...
Ze had er ook niet aan gedacht dat ze zichzelf nu met de Juice show (Pomido) in de weg zit want waarom zou men voor insta betalen als ze in die juice show alles alsnog openbaar maakt. Of ze maakt het in die show niet openbaar ivm haar betalende insta volgers, maar waarom zou
je dat nog luisteren?? Waardoor daar luisteraars (abonnees) die alleen voor haar lid zijn terug lopen....
Ai
Daar sorteert ze wel op voor ja, dat er sterke juice komt. Maar naar alle waarschijnlijkheid heeft ze 3 dingen lopen, en nog wat kleine dingetjes die wel of niet gaan werken, maar dan lijkt het me daarna weer sappelen. Het is niet alsof deze vrouw nu opeens heel Hilversum kan opblazen, dat lijkt me een brug te ver. Juice van Yvonne kan natuurlijk niet oneindig succes hebben.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:50 schreef -Spring het volgende:
[..]
De toegevoegde waarde van petje af is volgens haar dat je de juice dagelijks krijgt ipv dat je er een week op moet te wachten. En dat ie heftiger is of zo.
Misschien een idee :quote:
quote:
Goed ideequote:Op zaterdag 4 mei 2024 00:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Misschien een idee :
Dat ik (aanspreekvorm: hen/hun) een abo neem op haar speciale betaalmuur-shit. Om dan alle lijpe juice hier in SHO dezelfde dag nog gratuit te lekken.Druist tegen m'n principes in, maar voor een **goede zaak**
![]()
[ afbeelding ]
Wil ik die 9 euro per maand wel lappen!@ Natuurlijk het abo niet onder de naam Slaai. Ik ben niet dom natuurlijk, duhhhhh![]()
![]()
Is alleen de vraag of Fok! mee kan doen aan deze 'constructie' om **den aasgier uit de markt te prijzen**.
Lijkt me juridisch onhaalbaar voor haar dat ze een rechtszaak aan zou kunnen spannen tegen SHO!@ Fok! om het onrechtmatig 'publiceren' van haar lasterpraat en kwaadsprekerij. Zou wel heel bijzonder zijn, ook zeker op het gebied van jurisprudinges!@
Ik hoor het wel. Leg jij het ajb ff achter neer.
Groet, een spion
Godallemachtig leef jij nog? 🤣quote:Op zaterdag 4 mei 2024 00:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Misschien een idee :
Dat ik (aanspreekvorm: hen/hun) een abo neem op haar speciale betaalmuur-shit. Om dan alle lijpe juice hier in SHO dezelfde dag nog gratuit te lekken.Druist tegen m'n principes in, maar voor een **goede zaak**
![]()
[ afbeelding ]
Wil ik die 9 euro per maand wel lappen!@ Natuurlijk het abo niet onder de naam Slaai. Ik ben niet dom natuurlijk, duhhhhh![]()
![]()
Is alleen de vraag of Fok! mee kan doen aan deze 'constructie' om **den aasgier uit de markt te prijzen**.
Lijkt me juridisch onhaalbaar voor haar dat ze een rechtszaak aan zou kunnen spannen tegen SHO!@ Fok! om het onrechtmatig 'publiceren' van haar lasterpraat en kwaadsprekerij. Zou wel heel bijzonder zijn, ook zeker op het gebied van jurisprudinges!@
Ik hoor het wel. Leg jij het ajb ff achter neer.
Groet, een spion
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |