Het één sluit het ander natuurlijk niet uitquote:Op woensdag 13 september 2023 18:28 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ze heeft het weer voor elkaar gekregen om een feestdag een zwarte rand te geven. Paar dagen geleden de juice dat Jan Dulles zou vreemdgaan, en nu vandaag zijn ze getrouwd.
https://www.mediacourant.(...)-dirt-blvd-is-erbij/
Dan nog is het niet aan haar, al zou het waar zijn.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het één sluit het ander natuurlijk niet uit
Het meeste is niet aan haar, maar ze doet het toch, al tijden.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:33 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Dan nog is het niet aan haar, al zou het waar zijn.
Ze heeft natuurlijk gewacht op dit moment, dat is haar manier van werken en karakter.
Ja luister, ik ben ook geen fan van Jan Dulles.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het meeste is niet aan haar, maar ze doet het toch, al tijden.
Maar Jan Dulles
Opsluiten die heks, samen met Jan Vullisquote:Op woensdag 13 september 2023 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Jan Dulles
Toch heeft die valse zeug een grote schare volgelingen. Da's het ergste en ook het probleem. Domme mensen die waarschijnlijk pas nadenken als ze zelf enorm in diskrediet worden gebracht door een of andere hebberige muts zonder moreel kompasquote:Op woensdag 13 september 2023 18:42 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Ja luister, ik ben ook geen fan van Jan Dulles.Het viel mij op dat mi Coldewijer weer het zoveelste feestelijke gebeuren naar een dieptepunt heeft willen brengen op een zeer gevoelige dag.
Je bent gewoon een fokking lowlife als je hier je geld mee moet verdienen en alle meelopers die met haar meegaan net zo!
Ja, die volgelingen krijgen er ook een nat slipje van om de meest vreselijke dingen te uiten aan het bruidspaar die op de geboortedag van hun overleden kindje zijn getrouwd.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Toch heeft die valse zeug een grote schare volgelingen. Da's het ergste en ook het probleem. Domme mensen die waarschijnlijk pas nadenken als ze zelf enorm in diskrediet worden gebracht door een of andere hebberige muts zonder moreel kompas
Dries Roelvink neukte met een bruid tijdens haar brijloft.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:28 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ze heeft het weer voor elkaar gekregen om een feestdag een zwarte rand te geven. Paar dagen geleden de juice dat Jan Dulles zou vreemdgaan, en nu vandaag zijn ze getrouwd.
https://www.mediacourant.(...)-dirt-blvd-is-erbij/
Waar moet ik die van kennen ?quote:Op woensdag 13 september 2023 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Jan Dulles
Ja luister, eens met wat je zegt hoor.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:42 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Ja luister, ik ben ook geen fan van Jan Dulles.Het viel mij op dat mi Coldewijer weer het zoveelste feestelijke gebeuren naar een dieptepunt heeft willen brengen op een zeer gevoelige dag.
Je bent gewoon een fokking lowlife als je hier je geld mee moet verdienen en alle meelopers die met haar meegaan net zo!
Jij moet helemaal niets.quote:
Das fijn.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja luister, eens met wat je zegt hoor.
Oh die. Noem het de 20 V's van Volendam. De gruwelijke doodsteek van de Nederlandse muziek. Als Tong haat ik die haringzeikers.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij moet helemaal niets.
Maar heb je ooit van de 3J's gehoord?
Nee? Houden zo
Ja? Jan Dulles is er 1 van.
Dit verhaal kende ik niet.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dries Roelvink neukte met een bruid tijdens haar brijloft.
Hoe liep dit af?quote:Op woensdag 13 september 2023 19:43 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Dit verhaal kende ik niet.
“De bruid was een vriendin van me en ik zou op haar bruiloft gaan zingen. Vlak voordat ik zou optreden kwam ze nog even bij me langs om te vragen hoe het ging. Van het één kwam het ander. Voordat we het wisten waren we aan het zoenen en uiteindelijk zette ik haar maar tegen de muur.”
Dries’ nummertje met de bruid heeft geen nadelige gevolgen gehad voor haar huwelijk. “Ze hebben samen drie kinderen en ze zijn gelukkig getrouwd.”quote:
Jeetje, nou die zijn vast geen vrienden meer dan. Kan niet missen dat de bruidegom zo'n gerucht ter ore krijgt en 1+1 = 2 doet.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:02 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Dries’ nummertje met de bruid heeft geen nadelige gevolgen gehad voor haar huwelijk. “Ze hebben samen drie kinderen en ze zijn gelukkig getrouwd.”
Dit verhaal komt uit de Wekend van 2007
https://www.nu.nl/achterk(...)moeder-geworden.htmlquote:Juicevlogger Yvonne Coldeweijer voor het eerst moeder geworden
Yvonne Coldeweijer en haar vriend zijn de ouders van zoon Ted geworden. Dat maakte de juicevlogger dinsdag bekend met een foto van het drietal op Instagram.
"Vanaf nu zijn wij drieën samen één", schrijft ze bij de foto. Op een tweede foto is een close-up van Ted te zien. Coldeweijer deelt ook dat het kindje is geboren op 8 december.
De juicevlogger maakte in juni bekend dat ze in verwachting was van haar eerste kind. Ze deelde toen een vakantiekiekje met haar vriend tijdens hun vakantie op het Griekse Santorini. Ze plaatste daar de datum "11-12-2023" en een emoji van een baby bij.
Later maakte Coldeweijer bekend dat ze zou bevallen via een geplande keizersnede. Wanneer die zou plaatsvinden, deelde ze niet.
Over de vriend van Coldeweijer, Max Vieleers, is weinig bekend. De vlogger laat weinig over haar privéleven los.
Dit is nice.quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:02 schreef sly-nl het volgende:
Een leuk mutsje met "Jeugdzorg" erop geborduurd wordt al gemaakt en donderdag verstuurd
Thanks!quote:
Want?quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:02 schreef sly-nl het volgende:
Een leuk mutsje met "Jeugdzorg" erop geborduurd wordt al gemaakt en donderdag verstuurd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |