Gezlequote:
Kijken kan ook vermoeiend zijnquote:Op zondag 18 juni 2023 13:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koolhydraatarm en regelmatig wandelen. Ik haat sporten verder (kijken prima maar doen heb ik niks mee)
Ja zou het beste zijn. Maar helaas, ze zit in een vreet periode ondanks d'r diabetesquote:Op zondag 18 juni 2023 12:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja da's wel gemakkelijker.
Samen weer doen dan?
Ja regelmatig wandelen doet al veel. je hoeft je niet giga in te spannen in een sportschool of zo.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koolhydraatarm en regelmatig wandelen. Ik haat sporten verder (kijken prima maar doen heb ik niks mee)
quote:Op zondag 18 juni 2023 13:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja zou het beste zijn. Maar helaas, ze zit in een vreet periode ondanks d'r diabetes
En fietsen (in mijn geval handbiken) ipv auto pakken.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja regelmatig wandelen doet al veel. je hoeft je niet giga in te spannen in een sportschool of zo.
ik doe ook alleen maar wandelen, in coronatijd gestopt met sporten en nu vind het wel even prima zo.
Zelf met sporten: noooooit zin om te gaan, eenmaal geweest denk ik, oh fijn!
Die en Bep is wel de reden dat ik genokt ben.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Bewoner in jaar van je leven, die zegt heeel vaaak : ' oh dit is GEZEL'
Uhm ja maar ik heb een fiets met een enorme krachtige accuquote:Op zondag 18 juni 2023 13:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En fietsen (in mijn geval handbiken) ipv auto pakken.
Scheelt ook enorm.
Alles in de buurt fiets ik nu (tenzij wel heel slecht weer en ik moet weg)
jaa dat gezaag van brabbel was ik beuquote:Op zondag 18 juni 2023 13:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die en Bep is wel de reden dat ik genokt ben.
Sindsdien ben ik meer "gezel"
Oh nee, da's niet echt een oplossing voor beweging.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Uhm ja maar ik heb een fiets met een enorme krachtige accu![]()
pas gekocht..tweedehands, zgan, maar hij gaat te hard!!! hahaha
vermoed opgevoerd? geen idee of dat kan..
maar wil je gaan fietsen, trapondersteuning 1 (Lichtste) doe ik 1 trapje.. schiet ik vooruit naar 22 km/u![]()
![]()
Ik vind dat wel leuk haha
maar ja.. voor de conditie hoef ik niet te gaan fietsen met dit ding.
Illegaal fietsiequote:Op zondag 18 juni 2023 13:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Uhm ja maar ik heb een fiets met een enorme krachtige accu![]()
pas gekocht..tweedehands, zgan, maar hij gaat te hard!!! hahaha
vermoed opgevoerd? geen idee of dat kan..
maar wil je gaan fietsen, trapondersteuning 1 (Lichtste) doe ik 1 trapje.. schiet ik vooruit naar 22 km/u![]()
![]()
Ik vind dat wel leuk haha
maar ja.. voor de conditie hoef ik niet te gaan fietsen met dit ding.
Cafeïne minder ik niet, ook in de jaren dat ik netjes leefde niet.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Het is ook best lastig.
Hoewel ik wel merk dat als ik mijn koolhydraten, suikers, cafeïne noem de hele mikmak minimaliseer ik ook veel minder zin heb in "vreten".
Ik hoop dat ik niet meer in die valkuil trap en het zou kan houden.
Ik was niet een dik ofzo, maar voel me 10x fitter
Precies, bij het opstappen en weggaan zet ik de ondersteuning uit.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh nee, da's niet echt een oplossing voor beweging.
Wel heerlijk gemakkelijk.
Maar ook wel gevaarlijk als je net even niet hard wil ivm druk of zo
Meh, zwager + vriendin is er ook, daar zijn laatst de verhoudingen ietwat mee op scherp gezetquote:
Hmm.. je kunt wel weer weggaan op tijd of is het een bezoekje met een planning?quote:Op zondag 18 juni 2023 13:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meh, zwager + vriendin is er ook, daar zijn laatst de verhoudingen ietwat mee op scherp gezet
Doe ik hier niet meer aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |