Ik denk dat pappie ook wel gepusht heeft voor een krantenartikel.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:59 schreef Starhopper het volgende:
Een herkansing willen doen omdat je een klein slordigheidsfoutje hebt gemaakt![]()
Ga lekker genieten van de zomer! Dit zijn prima cijfers!
Van adel op een portiekflat?quote:Op zondag 18 juni 2023 12:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
‘Meisje van adel voldoet aan eisen binnen familie lijn’.
Of ‘perfectionisme oorzaak van burn-out bij jonge twintigers’.
Weet niet welke titel pakkender is.
Ach je hebt ook rijtjeshuizen van 1,5 miljoenquote:
Mooi, eat the rich!quote:
Ondertussen wel in een portiekflat zitten, wat een stel paupers.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
‘Meisje van adel voldoet aan eisen binnen familie lijn’.
Of ‘perfectionisme oorzaak van burn-out bij jonge twintigers’.
Weet niet welke titel pakkender is.
Ja tegenwoordig wel ja, belachelijk.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ach je hebt ook rijtjeshuizen van 1,5 miljoen
Rondje Google leerde mij dat een portiekflatje in Mariahoeve zo'n 1250 euro excl. per maand doet, dus daar woont sowieso een ander slag volk dan in een tuig wijk.
https://www.wooncompany.n(...)7c097bb1d402ddc725be
Nee je moet middelmatig zijn en de halve week netflix kijken anders vergooi je je leven.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:08 schreef etuiedelapiel het volgende:
Ieder zijn ding hè, het leven is kort.
In eerste instantie doe je het voor jezelf, om dat je het beste uit jezelf wilt halen. In haar geval zal er echt wel naar gekeken worden, want dit is heel uitzonderlijk. Het kan ook meespelen als ze een studie met een numerus fixus wil doen; hoe hoger je cijfers, hoe meer kans om ingeloot te worden.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:13 schreef BaksteenMongool het volgende:
Ik vond mijn 6jes prima op de HAVO en heb inmiddels mijn master afgerond en niemand die ooit naar die cijfers heeft gekeken dus waar doe je het voor?
Mwah, die indruk krijg ik niet.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:01 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Mathilda zal het nog zwaar gaan krijgen in haar volwassen leven, dankzij haar pa die zeer goed niet goed genoeg vindt.
Nee hoor.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Buiten kijf staat dat de Nederlandse maatschappij aan één dag werk van dame als nanobioloog meer baat heeft dan alles wat tussen 1999 en vandaag op Fok! geschreven is.
Ik zie niet hoe je deze conclusie uit dit artikel haalt. Zij is duidelijk zelf degene die zo gedreven (en hyper-intelligent ) is.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:01 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Mathilda zal het nog zwaar gaan krijgen in haar volwassen leven, dankzij haar pa die zeer goed niet goed genoeg vindt.
Persoonlijk lees ik toch liever de wat simpele reacties dan de minne usertjes die zich zo ver verheven voelen boven alles en iedereen en dat ook elke keer kenbaar moeten maken met hun eeuwige kleinerende gezwets.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Het aantal simpele reacties hier is redelijk schokkend.
Aan de andere kant.....Fok....wat verwacht ik eigenlijk ook....
Sorry, maar ik vind zesjescultuur behoorlijk laaghartig klinken, en dat zittem vooral in 'zesjes'. Als iemand zijn best heeft gedaan is dat 'zesje' goed genoeg.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Het aantal simpele reacties hier is redelijk schokkend.
Aan de andere kant.....Fok....wat verwacht ik eigenlijk ook....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |