Ik zit er klaar voorquote:Op zondag 18 juni 2023 11:30 schreef mootie het volgende:
Bep is al de hele dag bezig met de cocktails, dat wordt nog een uitdaging.
Erik heeft een andere manier van een leuke tijd hebben, daar horen feestjes en alcohol niet bijquote:Op zondag 18 juni 2023 11:31 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Maar hij wil wel een leuke tijd maar wil er niet voor betalen .. geen winnaar in mijn boek
Heb je hem nu pas door? Thuis leeft hij heel zuinig met eten en hier vreet hij alles wat los en vast zit. Hij kijkt het eten zélfs van de borden van anderen. Dat dat allemaal geld kost maakt kennelijk niet meer uit voor hem als hij het maar in de mond kan steken en een ander betaald.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:27 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Tja wel de lusten en maar klagen .. geloof niet dat ik fan van Erik ben
Hij wil met de prijzenpot de rest van zijn leven verzekeren. Maar als je tegen al dat uitgeven bent moet je ook je mond niet volproppen met het eten wat daarvan gekocht is.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zit met een heel ander idee in de loods, is er in gegaan voor het geld en wil die geldpot zo vol mogelijk houden, vanuit dat oogpunt snap ik zijn gierigheid wel.
Anderen hebben liever een leuke tijd, en dat snap ik ook heel goed.
Moira had 3 flessen gekocht, 1 erafgehaald, waar de rest is brabbelt ze heftig maar onverstaanbaarquote:
Dat eten is er dan al. Weggooien is ook zonde.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij wil met de prijzenpot de rest van zijn leven verzekeren. Maar als je tegen al dat uitgeven bent moet je ook je mond niet volproppen met het eten wat daarvan gekocht is.
Ik zou niet weten waarom niet, hij heeft net zoveel recht op eten dat gekocht is van dat geld als een ander.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij wil met de prijzenpot de rest van zijn leven verzekeren. Maar als je tegen al dat uitgeven bent moet je ook je mond niet volproppen met het eten wat daarvan gekocht is.
Alcohol en dan in die hitte, het kan verkeren.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zit er klaar voordrank drank drank, laten ze zichzelf maar weer flink voor schut zetten.
![]()
Ramptoeristmodusvoormensendiehiervoorkiezenaan
Hij heeft een leuke tijd op zijn manier.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:31 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Maar hij wil wel een leuke tijd maar wil er niet voor betalen .. geen winnaar in mijn boek
Maar hij gunt het een ander ook niet want kost geld maar wil dan wel mee doen met de BBQ gratis.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Erik heeft ook een leuke tijd zonder feestjes en drank, dat is het em nou juist.
En al tijden niets gehad, dat kickt er wel in.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Alcohol en dan in die hitte, het kan verkeren.
Maar eet wel met ze mee en speelt alle spellen die uit de prijzenpot zijn betaald, om nog maar te zwijgen van hun duurste aankoop, de biljarttafel die door hem en JW was gevraagd.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik heeft een andere manier van een leuke tijd hebben, daar horen feestjes en alcohol niet bij
Hoezo gratis…. Hij staat ook regelmatig op groen overigens.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:36 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Maar hij gunt het een ander ook niet want kost geld maar wil dan wel mee doen met de BBQ gratis.
Het eten wordt toch helemaal niet gekocht van de prijzenpot?quote:Op zondag 18 juni 2023 11:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Yep.quote:
Alle ogen vanmiddag op Cold Turkey Babbelquote:Op zondag 18 juni 2023 11:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En al tijden niets gehad, dat kickt er wel in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |