Yep.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:54 schreef Cargamelk het volgende:
Komen btw flinke buien richting de poolparty![]()
Nou echt niet in een dag of een paar uur.en beter in de koeling met al die vliegen.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:02 schreef Chanel5 het volgende:
Komkommers worden slap als je ze in de koeling legt
Er is een partypool team. Die stonden vanmorgen ook vroeger op. Marciano, Babette, Zoe, Jasper en Mirthe. Die mogen achter het gordijn. De anderen niet. Ook Wendy en Janet niet die in de keuken hapjes staan te maken.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:09 schreef WebbySP het volgende:
Welk nut dient de afscheiding als vrijwel iedereen al aan die kant heeft geholpen en weet hoe het eruit komt te zien?
Dat slaat ook nergens opquote:Op zondag 18 juni 2023 11:09 schreef WebbySP het volgende:
Welk nut dient de afscheiding als vrijwel iedereen al aan die kant heeft geholpen en weet hoe het eruit komt te zien?
Dat ziet er leuk uit, maar hoe gaan ze dat bewaren?quote:
Dat dus....quote:Op zondag 18 juni 2023 11:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ziet er leuk uit, maar hoe gaan ze dat bewaren?
Ik heb Isaac er ook al gezien.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er is een partypool team. Die stonden vanmorgen ook vroeger op. Marciano, Babette, Zoe, Jasper en Mirthe. Die mogen achter het gordijn. De anderen niet. Ook Wendy en Janet niet die in de keuken hapjes staan te maken.
Ik zag het net ook, was in de keuken, ik kon het heel slecht plaatsen.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:13 schreef Chanel5 het volgende:
Wat keek die Babs schuin naar Wendy??? was het afkeurend of was het om haar blik te vangen?
De party begint om 14.00quote:Op zondag 18 juni 2023 11:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep.
Donderdag schreef ik hier dat het zondag zou regenen nav de verschuiving van de party. Dat was meer om te pesten want toen zou het gaan regenen op dinsdag. Maar uit ervaring, als nederlander, weet je dat een weervoorspelling niet klopt en dat het net zo goed 2 dagen eerder of later kan gaan regenen.
Maar nu op buienradar zie ik een enorm regenveld richting de bilt gaan. Die is er ongeveer 13.30
Koelkast?quote:Op zondag 18 juni 2023 11:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ziet er leuk uit, maar hoe gaan ze dat bewaren?
Ja ik ook maar was wel opmerkelijk hè?quote:Op zondag 18 juni 2023 11:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag het net ook, was in de keuken, ik kon het heel slecht plaatsen.
Ik vroeg me af of die grote plank daar wel in past.quote:
Nou he, zo zonde, dat ziet er niet uit.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:15 schreef mootie het volgende:
Wendy heeft haar brouwtjes weer te donker gemaakt.
Als ze haar ogen opmaakt is het wel ok, denk ik. Maar zonder ziet het er heel raar uit.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou he, zo zonde, dat ziet er niet uit.
Ik begreep dat niet iedereen in team Opbouw mag, Erik zit altijd wel in team Afbouw.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:20 schreef Cargamelk het volgende:
Er zijn mensen die er wat van willen maken .. en bankhangers
Dat wordt het niet toegewezen maar doet hij zelf altijd.. ook omdat hij dat leuk vindt om te doen zei hij laatst.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begreep dat niet iedereen in team Opbouw mag, Erik zit altijd wel in team Afbouw.
Erik doet toch niet mee ... kost alleen maar geld.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begreep dat niet iedereen in team Opbouw mag, Erik zit altijd wel in team Afbouw.
Weet ikquote:Op zondag 18 juni 2023 11:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat wordt het niet toegewezen maar doet hij zelf altijd.. ook omdat hij dat leuk vindt om te doen zei hij laatst.
En is die kist van hout, waar die BBQ opstaat?quote:Op zondag 18 juni 2023 11:22 schreef Deisyy het volgende:
Is het handig om dat vuur zo dichtbij de cabana te zetten?
Ik vind het ook maar gevaarlijk en zeker vandaag wanneer ze ook flink wat gaan drinken..quote:Op zondag 18 juni 2023 11:22 schreef Deisyy het volgende:
Is het handig om dat vuur zo dichtbij de cabana te zetten?
Er is eten, Erik is daar heus bijquote:Op zondag 18 juni 2023 11:23 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Erik doet toch niet mee ... kost alleen maar geld.
Yep!quote:Op zondag 18 juni 2023 11:24 schreef Varen het volgende:
[..]
En is die kist van hout, waar die BBQ opstaat?
Handigquote:
Citroëns ? ze perst auto's uitquote:Op zondag 18 juni 2023 11:26 schreef lojanda het volgende:
Mirthe is Citroëns aan het uitpersen maar het lijkt erop dat ze het apparaat weer heeft gesloopt.
Hij zit met een heel ander idee in de loods, is er in gegaan voor het geld en wil die geldpot zo vol mogelijk houden, vanuit dat oogpunt snap ik zijn gierigheid wel.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:27 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Tja wel de lusten en maar klagen .. geloof niet dat ik fan van Erik ben
quote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 11:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
HandigHet ziet er ook niet al te stevid uit, maar zo'n zwaar ding erop
Maar hij wil wel een leuke tijd maar wil er niet voor betalen .. geen winnaar in mijn boekquote:Op zondag 18 juni 2023 11:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zit met een heel ander idee in de loods, is er in gegaan voor het geld en wil die geldpot zo vol mogelijk houden, vanuit dat oogpunt snap ik zijn gierigheid wel.
Anderen hebben liever een leuke tijd, en dat snap ik ook heel goed.
Auto´s uitpersen is ook slecht voor een citroenpers.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:26 schreef lojanda het volgende:
Mirthe is Citroëns aan het uitpersen maar het lijkt erop dat ze het apparaat weer heeft gesloopt.
Erik heeft ook een leuke tijd zonder feestjes en drank, dat is het em nou juist.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:31 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Maar hij wil wel een leuke tijd maar wil er niet voor betalen .. geen winnaar in mijn boek
Kan ook wel andere redenen hebben, zou hem liever ook niet met z'n handen in mijn eten zien.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:23 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Erik doet toch niet mee ... kost alleen maar geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |