quote:Op zondag 18 juni 2023 10:14 schreef Nattekat het volgende:
Op de buienradar zie ik de buien gewoon oplossen vlak voor ze mij bereiken
Maandgemiddelde is nu 18.8 en dat is al 0.6 warmer dan de warmste maand. Eindgemiddelde kan wel boven de 19 graden komen als je de pluim bekijkt.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:07 schreef Elan het volgende:
Juni gaat alle warmterecords breken, na een periode van afkoeling weer warm volgend weekend
En dan net zoals na die warmste maand vrolijk weer de herfst in in juliquote:Op zondag 18 juni 2023 11:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Maandgemiddelde is nu 18.8 en dat is al 0.6 warmer dan de warmste maand. Eindgemiddelde kan wel boven de 19 graden komen als je de pluim bekijkt.
Na juni begint de zomer pas goed.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan net zoals na die warmste maand vrolijk weer de herfst in in juli
In 2021 hadden we ook zo'n juni, maar vervolgens hadden we een gemiddelde zomer over alle drie de zomermaanden genomen. En om zo'n warme droge start naar het gemiddelde te trekken, moet je wel echt je best doen.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Na juni begint de zomer pas goed.
De herfst begint pas in oktober.
Het is nu 2023, dat heeft niks te maken met 2021.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In 2021 hadden we ook zo'n juni, maar vervolgens hadden we een gemiddelde zomer over alle drie de zomermaanden genomen. En om zo'n warme droge start naar het gemiddelde te trekken, moet je wel echt je best doen.
Wat ik zeg is dat het helemaal geen gegeven is. Het kan heel goed alsnog een trieste zomer worden.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is nu 2023, dat heeft niks te maken met 2021.
Geloof er geen flikker van. Wil er niet eens aan denken wat voor temperaturen er bij horen als je deze setting in juli of augustus hebt.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan net zoals na die warmste maand vrolijk weer de herfst in in juli
Ik zal ook niet gek staan te kijken als we een paar 40'ers gaan halen in Augustusquote:Op zondag 18 juni 2023 11:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Geloof er geen flikker van. Wil er niet eens aan denken wat voor temperaturen er bij horen als je deze setting in juli of augustus hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |