Precies.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:14 schreef Dotteke het volgende:
Er zijn toch boodschappen binnen gekomen
Er zijn onzinnige dingen gekocht, zoals dat klimrek.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er tenslotte ook in gegaan om 1 miljoen te winnen en niet het geld op te maken aan onzin dingen
Of dat ook maar iemand boeit waar ze in l open. Het meren deel loopt altijd in een korte broekquote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zijn onzinnige dingen gekocht, zoals dat klimrek.
kleding is gewoon een must want ze willen gewoon niet dat de bewoners een jaar lang in hetzelfde lopen.
En een van de duurste uitgaven is dat biljart.
Als het aan Erik had gelegen hadden ze daar 1 zelfgemaakt dambord gehad, waar ze een jaar lang aan mee moesten doen.
Ook opvallend, een aantal games zie je daar niet meer, zoals dammen en dat soort van mens erger je niet.
Biljart was 600,- klimrek was 1600,- tattoo apperaat waar niemand iets aan heef was 1000 euro..Gewoon maar een paar voorbeelden..quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zijn onzinnige dingen gekocht, zoals dat klimrek.
kleding is gewoon een must want ze willen gewoon niet dat de bewoners een jaar lang in hetzelfde lopen.
En een van de duurste uitgaven is dat biljart.
Als het aan Erik had gelegen hadden ze daar 1 zelfgemaakt dambord gehad, waar ze een jaar lang aan mee moesten doen.
Ook opvallend, een aantal games zie je daar niet meer, zoals dammen en dat soort van mens erger je niet.
Iedereen speelt mee, ze moeten tv maken, iets wat Erik vergeet.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of dat ook maar iemand boeit waar ze in l open. Het meren deel loopt altijd in een korte broek
Hij praat vooral alsof hij overal verstand van heeft.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:37 schreef woxxel het volgende:
Isaak ook. Hoe hij praat. Alsof hij zelf slechthorend is.
Die is niet helemaal 100% . Heeft rare dingen, zegt iets tig keer, neemt dingen over zoals het lachje van Immadidi en het fluitje en de gebaren van Jeff.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:37 schreef woxxel het volgende:
Isaak ook. Hoe hij praat. Alsof hij zelf slechthorend is.
Mooi, op dat Breaking News zaten we allemaal te wachten...quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:45 schreef Deisyy het volgende:
Mexx en Martin deden vandaag een dagje Walabi met o.a. Quincy, Jerrold en Alicia.
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi, op dat Breaking News zaten we allemaal te wachten...
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, maar het zou me niet verbazen.
Oh ik lees net dat er boodschappen zijn binnengekomen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, maar het zou me niet verbazen.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh ik lees net dat er boodschappen zijn binnengekomen.
Verzinsel van Erik dus.
Of Morrie heeft als grap tegen hem gezegd dat ze de boodschappen vergeten was
Fijn, dan is er toch iets te eten, een meevaller voor Erik.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh ik lees net dat er boodschappen zijn binnengekomen.
Verzinsel van Erik dus.
Of Morrie heeft als grap tegen hem gezegd dat ze de boodschappen vergeten was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |