abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209779606
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 16:45 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Jullie hebben Baumgartl toch weer terug? Dus waar maak je je druk om?
die is uit de basis gespeeld in Köpenick door drie man van Greuther Fürth
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  woensdag 5 juli 2023 @ 23:40:22 #202
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_209779718
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 23:30 schreef Sabata het volgende:

[..]
die is uit de basis gespeeld in Köpenick door drie man van Greuther Fürth
Dat boeit Shreyas niets. Baumgartl maakt PSV vanuit de kantine nog kampioen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 5 juli 2023 @ 23:41:16 #203
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_209779727
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 23:40 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Dat boeit Shreyas niets. Baumgartl maakt PSV vanuit de kantine nog kampioen.
Die heeft aandelen in Baumgartl kan niet anders.
  woensdag 5 juli 2023 @ 23:44:36 #204
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_209779751
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 23:21 schreef Tarado het volgende:

[..]
Als dat zo was dan had Simons zelf toch al kunnen laten weten dat hij blijft?
Persoonlijk zou ik het altijd doen omdat Simons gewoon meer waard is dan die optie. Onafhankelijk van wat Simons besloten heeft.

- Als hij twijfelt kan het helpen om hem te overtuigen.
- als hij naar PSG wil is dit de prijs
- als hij niet wil heb je alles gedaan wat je kan doen als PSG zijnde.

Er is niet echt een scenario waarbij het voor PSG logisch is om de optie niet te lichten.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Redactie Sport donderdag 6 juli 2023 @ 07:21:44 #205
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209780507
Dat PSG die optie probeert te lichten is logisch, vraag is of Simons daar zijn toekomst ziet natuurlijk
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 6 juli 2023 @ 08:18:53 #206
131800 Tarado
capô de fusca
pi_209780793
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 07:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat PSG die optie probeert te lichten is logisch, vraag is of Simons daar zijn toekomst ziet natuurlijk
Uiteraard maar daar is hij dus nog over aan het nadenken.
  Redactie Sport donderdag 6 juli 2023 @ 08:20:27 #207
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209780801
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 08:18 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik denk dat hij een tussenstap moet maken, of het voor hem verstandig is bij PSV te blijven betwijfel ik wel. Hij was vorig jaar eigenlijk al de beste.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 6 juli 2023 @ 08:22:21 #208
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_209780824
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 08:18 schreef Tarado het volgende:

[..]
Verstevigd ook zijn onderhandelingspositie met PSV natuurlijk. Gezien zijn drive en dat hij serieus lijkt te zijn qua carriere planning, kan ik me haast niet voorstellen dat hij nu naar PSG gaat. Die hebben alweer 6 nieuwe spelers gehaald, en daar blijft het vast niet bij, waardoor die waarschijnlijk weer op de bank zit omdat hij het fysiek nog niet aan kan daar, denk ik althans.

Dan zie ik hem eerder naar een andere club gaan, en dan krijgt PSV gewoon tientallen miljoenen.
pi_209782415
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 08:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Verstevigd ook zijn onderhandelingspositie met PSV natuurlijk. Gezien zijn drive en dat hij serieus lijkt te zijn qua carriere planning, kan ik me haast niet voorstellen dat hij nu naar PSG gaat. Die hebben alweer 6 nieuwe spelers gehaald, en daar blijft het vast niet bij, waardoor die waarschijnlijk weer op de bank zit omdat hij het fysiek nog niet aan kan daar, denk ik althans.

Dan zie ik hem eerder naar een andere club gaan, en dan krijgt PSV gewoon tientallen miljoenen.
PSG sowieso niet. Hij gaat terecht het beste salaris uit de hele selectie eruit onderhandelen, en een mooi percentage van de transfersom als hij volgend jaar vertrekt. En dan met alle versterkingen die nog komen jaartje knallen en hopen dat die met PSV in de Champions League uitkomt.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_209782641
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 08:20 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik denk dat hij een tussenstap moet maken, of het voor hem verstandig is bij PSV te blijven betwijfel ik wel. Hij was vorig jaar eigenlijk al de beste.
Best gek eigenlijk dat je nog weinig over concrete interesse leest in hem (of clubs wachten even af of hij bij PSV blijft of voor PSG kiest). Terwijl de spelers van Feyenoord en Ajax alle kanten opvliegen.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  donderdag 6 juli 2023 @ 11:44:00 #211
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_209782900
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 23:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Die heeft aandelen in Baumgartl kan niet anders.
Hoe hij over Baumgartl praat sluit ik ook niet uit dat het z'n broer of neef is eerlijk gezegd.
  donderdag 6 juli 2023 @ 11:49:28 #212
131800 Tarado
capô de fusca
pi_209782935
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 10:58 schreef Aloulu het volgende:

[..]
PSG sowieso niet. Hij gaat terecht het beste salaris uit de hele selectie eruit onderhandelen, en een mooi percentage van de transfersom als hij volgend jaar vertrekt. En dan met alle versterkingen die nog komen jaartje knallen en hopen dat die met PSV in de Champions League uitkomt.
Waarom PSG niet? Ik neem aan dat hij na een gesprek met Enrique z'n besluit neemt en verder heeft hij toch al een contract bij PSV tot 2027 waarin tot 2024 die optie in staat?
pi_209783113
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 11:49 schreef Tarado het volgende:
Waarom PSG niet? Ik neem aan dat hij na een gesprek met Enrique z'n besluit neemt en verder heeft hij toch al een contract bij PSV tot 2027 waarin tot 2024 die optie in staat?
Waarom wel? Het gaat allereerst om speeltijd en die heeft hij bij PSV het meest? Hij is zeker na het afgelopen seizoen bij PSV eigenlijk de absolute ster nu en zijn nieuwe contract (salaris) wordt daarnaar vertaald oftewel de best betaalde speler. Tenzij Luis Enrique hele grootste plannen met Simons heeft en hem in de basiself ziet...
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  donderdag 6 juli 2023 @ 12:14:59 #214
131800 Tarado
capô de fusca
pi_209783214
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 12:08 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Waarom wel? Het gaat allereerst om speeltijd en die heeft hij bij PSV het meest? Hij is zeker na het afgelopen seizoen bij PSV eigenlijk de absolute ster nu en zijn nieuwe contract (salaris) wordt daarnaar vertaald oftewel de best betaalde speler. Tenzij Luis Enrique hele grootste plannen met Simons heeft en hem in de basiself ziet...
Als speeltijd het enige is, het gaat toch om ontwikkeling en hij was afgelopen seizoen al de beste mede door gebrek aan niveau van de rest en als ik zie wat PSV tot nu toe gehaald heeft verwacht ik daar geen stappen.
Leuk voor PSV en eredivisie als hij blijft maar op basis van vorig seizoen heb ik het idee dat hij wel uitgeleerd is en bestbetaalde speler bij PSV is nog steeds een lachertje vergeleken met wat ze elders betalen.
pi_209783335
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 23:21 schreef Tarado het volgende:

[..]
Als dat zo was dan had Simons zelf toch al kunnen laten weten dat hij blijft?
Ja, dat schijnt onwijs goed te zijn voor je onderhandelingspositie idd.
  donderdag 6 juli 2023 @ 12:30:43 #216
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_209783382
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 12:14 schreef Tarado het volgende:

[..]
Als speeltijd het enige is, het gaat toch om ontwikkeling en hij was afgelopen seizoen al de beste mede door gebrek aan niveau van de rest en als ik zie wat PSV tot nu toe gehaald heeft verwacht ik daar geen stappen.
Leuk voor PSV en eredivisie als hij blijft maar op basis van vorig seizoen heb ik het idee dat hij wel uitgeleerd is en bestbetaalde speler bij PSV is nog steeds een lachertje vergeleken met wat ze elders betalen.
Je zag toch ook in Oranje bijv dat hij nog veel te leren heeft, jaartje extra PSV zou niet zo slecht zijn. Zie bijvoorbeeld Depay, Wijnaldum en Gakpo, die bleven ook 6-12 maanden extra en dat heeft niet bepaald slecht uitgepakt. Ook bij PSV waren er teveel wedstrijden waar Simons toch vrij onzichtbaar was buiten 1 of 2 briljante momenten, hier zou die nog een jaar aan z'n fysiek etc kunnen werken om dan een mooie stap te maken.
pi_209783619
quote:
Deels met je eens. Anderzijds was dat zijn eerste seizoen op het hoogste niveau en als basisspeler. Je komt net dus je doet het snel goed. Nu gaat hij bijv met het beste salaris op zak het elftal moeten dragen naar een echte gooi om het kampioenschap. Zoals Depay eerder ook deed in laatste seizoen. Dat is toch anders. Hij zal reserve-aanvoerder worden en dus is zijn rol echt niet te vergelijken. En daar zit ook een uitdaging in. Alleen moet PSV hem wel een plan voorhouden waardoor hij er vertrouwen in heeft dat er genoeg wordt geïnvesteerd dat het elftal echt mee gaat doen om kampioen te worden. Maar ik heb het geval dat PSV daarin op dezelfde lijn zit.

Je komt toch anders binnen na volgend seizoen als hij de absolute ster en dragende speler was van PSV in nog maar zijn tweede seizoen als 20-jarig pikkie en ze kampioen kon maken en dan dezelfde of nog betere statistieken kan voorleggen dan dit seizoen. En wellicht zit er ook Europees meer in voor PSV onder zijn leiding, al is het maar Conference League. Dan kom je beter binnen dan een seizoen geweldige cijfers maar alleen binnen de Nederlandse competitie waar je niet eens hebt meegedaan om het kampioenschap. Leuk hoor, maar bij Arsenal zegt dat letterlijk geen enkele moer.
pi_209783647
quote:

[..]
Hij was bij Ajax ook gewoon de beste geweest hoor :D Telkens dat bij gebrek aan beter begint op te vallen. ;)
  donderdag 6 juli 2023 @ 12:56:19 #219
131800 Tarado
capô de fusca
pi_209783708
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 12:52 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Hij was bij Ajax ook gewoon de beste geweest hoor :D Telkens dat bij gebrek aan beter begint op te vallen. ;)
Hoezo telkens? Als Gakpo was gebleven dan zag het er toch al anders uit wat dat betreft en bij Ajax vorig seizoen was hij misschien ook wel meegezonken in de malaise, we zullen het nooit weten maar er zijn/waren daar toch wel wat meer spelers van niveau dan bij PSV.
pi_209783736
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 12:56 schreef Tarado het volgende:

[..]
Hoezo telkens? Als Gakpo was gebleven dan zag het er toch al anders uit wat dat betreft en bij Ajax vorig seizoen was hij misschien ook wel meegezonken in de malaise, we zullen het nooit weten maar er zijn/waren daar toch wel wat meer spelers van niveau dan bij PSV.
PSV was toch ook een malaise en daar stak hij er ver bovenuit (wat des te knapper is).
  donderdag 6 juli 2023 @ 13:05:37 #221
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_209783814
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 12:56 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik zou eens beginnen met je Ajax bril af te zetten als je een punt wil maken, deze uitspraak slaat nergens op als je 5x op rij verliest van PSV.
pi_209783859
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 13:05 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Ik zou eens beginnen met je Ajax bril af te zetten als je een punt wil maken, deze uitspraak slaat nergens op als je 5x op rij verliest van PSV.
Tamelijk gênante opmerking inderdaad als je zo kansloos onder PSV eindigt.
  donderdag 6 juli 2023 @ 13:14:55 #223
131800 Tarado
capô de fusca
pi_209783879
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 13:05 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Het is wat, dus dan zijn meteen alle spelers slecht, wat een onzin, het was geen team dat is duidelijk maar dat is heel wat anders.
pi_209783980
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 13:14 schreef Tarado het volgende:

[..]
Het is wat, dus dan zijn meteen alle spelers slecht, wat een onzin, het was geen team dat is duidelijk maar dat is heel wat anders.
Overmatig kommagebruik zorgt ervoor dat dit geen fijne post is om te lezen. :{
  donderdag 6 juli 2023 @ 13:27:08 #225
131800 Tarado
capô de fusca
pi_209783999
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 13:25 schreef bbuddybb het volgende:

[..]
Overmatig kommagebruik zorgt ervoor dat dit geen fijne post is om te lezen. :{
Is dat overmatig? Ik had er misschien 1 weg kunnen laten maar daar twijfel ik nog aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')