Idd. Geen idee of die wat is. Maar ach een back-up achter 'ik kan alleen maar koppen' luuk. Wachten op dat we ooit eens een fatsoenlijke verdediger voor 10milj. strikken. Daar wordt een mens blijer van.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:12 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik voel hier niet veel bij.
Baumgartl komt weer terug toch? Dat was ooit een investering van 10 mio in de verdedigingquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik had liever een investering van 10 miljoen in de verdediging gezien. Nu hopen dat Pepi er een stuk of 25 in gaat schieten.
Dat soort aankopen heeft PSV er wel wat teveel van gehad, 10 is op zich niet zo heel veel maar als het uiteindelijk 0 wordt is de afschrijving wel hoog.quote:Op woensdag 28 juni 2023 12:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Baumgartl komt weer terug toch? Dat was ooit een investering van 10 mio in de verdediging
Dat kan PSV gewoonweg niet hebben. Bruma, Baumgartl, Romero. En als je dan nu ziet wat er nog aan kapitaal op het veld staat en wat er uitgegeven kan worden...quote:Op woensdag 28 juni 2023 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat soort aankopen heeft PSV er wel wat teveel van gehad, 10 is op zich niet zo heel veel maar als het uiteindelijk 0 wordt is de afschrijving wel hoog.
3 of 4 miljoen meer en je had Kim Min Jae gehad. Maar nee, wij eindigen met Timo.quote:Op woensdag 28 juni 2023 12:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Baumgartl komt weer terug toch? Dat was ooit een investering van 10 mio in de verdediging
We zullen het warme welkom door de lichtstad gekkigheid groep nooit meer vergeten.quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
3 of 4 miljoen meer en je had Kim Min Jae gehad. Maar nee, wij eindigen met Timo.
Toen hadden we al kekke hashtags. #TimoIstDaquote:Op woensdag 28 juni 2023 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
We zullen het warme welkom door de lichtstad gekkigheid groep nooit meer vergeten.
Was het allemaal maar zo makkelijk.quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
3 of 4 miljoen meer en je had Kim Min Jae gehad. Maar nee, wij eindigen met Timo.
?quote:
Baumgartl ging in 2019 naar PSV, toen lag het gebeuren in China ook nog anders qua geld, Fenerbace heeft wel een koopje aan die Kim gehad in 21.quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
?
Is voor 3 miljoen naar Fenerbahce gegaan in 2021, en volgens mij lag zijn vraagprijs in 2020 (toen PSV Baumgartl haalde voor 10 miljoen) rond de 12-14 miljoen als ik het me goed herinner. Had ook al samen met Schmidt gewerkt in China. Lijkt mij geen moeilijke transfer om te realiseren als je dat bedrag op tafel legt. Enfin, inmiddels alweer 3 jaar terug.
Edit: Volgens VI was het 15 miljoen. Veel geld natuurlijk.
Dan heb je het salaris er niet eens bij vermeldquote:Op woensdag 28 juni 2023 16:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
?
Is voor 3 miljoen naar Fenerbahce gegaan in 2021, en volgens mij lag zijn vraagprijs in 2020 (toen PSV Baumgartl haalde voor 10 miljoen) rond de 12-14 miljoen als ik het me goed herinner. Had ook al samen met Schmidt gewerkt in China. Lijkt mij geen moeilijke transfer om te realiseren als je dat bedrag op tafel legt. Enfin, inmiddels alweer 3 jaar terug.
Edit: Volgens VI was het 15 miljoen. Veel geld natuurlijk.
2019 alweer, nog langer geleden dan ik dachtquote:Op woensdag 28 juni 2023 16:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Baumgartl ging in 2019 naar PSV, toen lag het gebeuren in China ook nog anders qua geld, Fenerbace heeft wel een koopje aan die Kim gehad in 21.
Zo redenerend had je wellicht ook beter Piroe kunnen houden in plaats van 8 miljoen plus af te tikken voor Pepi, vraag me af met wie je beter af bent.quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan maar aan Zahavi gegeven.quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je het salaris er niet eens bij vermeld
Pepi wordt een succesquote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:34 schreef TheVoice4ever het volgende:
als Pepi zo geweldig was, had ie misschien ook wel een betere bijdrage kunnen leveren in proberen te redden van Groningen
maar ja je moet eerder een goed team creeren, en niet fc ego's maken want zouden Pepi, Xavi, Lang goed samen kunnen werken, ik betwijfel het, net zoals ik betwijfel of Xavi wel een geschikte aanvoerderskeus is
https://www.vi.nl/pro/ove(...)s-kan-worden-bij-psvquote:Zanotta kent geen enkele twijfel of Pepi slaagt bij PSV. ‘Ik ben allereerst heel opgewonden over de stap van Ricardo naar PSV’, aldus de technisch directeur van FC Dallas. ‘Hij heeft de kwaliteiten te slagen bij een topclub in Nederland. Dat het PSV is geworden, doet mij persoonlijk extra deugd. Ik ben Braziliaan, dus ik heb zo veel mooie herinneringen aan Romário en Ronaldo bij PSV. Dat er nu dus weer een nummer 9 daarheen gaat die ik goed ken, vind ik heel mooi.’
Als jij het zegt dan zal het wel kloppen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Pepi wordt een succes
[..]
https://www.vi.nl/pro/ove(...)s-kan-worden-bij-psv
Eens, heb toch wel genoten van zijn strijdlust tijdens die topwedstrijdenquote:Op zondag 2 juli 2023 21:46 schreef Ronzz het volgende:
Guti weg voor 5,5 mil. Jammer maar begrijpelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |