Die 43 is?quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:36 schreef Halcon het volgende:
6 mio.
Dan mag Stewart voor 43 mio minus wat eraf gaat aan doorverkoop, zaakwaarnemers, spelers, etc uitgeven om een half nieuw elftal te halen
Die heb je ook nog, al hadden ze dat van Gakpo waarschijnlijk vorige zomer al nodig en moet PSV ook sowieso deze zomer verkopen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt ook nog wel de helft van Gakpo+Madueke te besteden denk ik dus dat is ook 35-40.
Zonder zo'n flutclausule had hij ook niet bij PSV gespeeld natuurlijk.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die heb je ook nog, al hadden ze dat van Gakpo waarschijnlijk vorige zomer al nodig en moet PSV ook sowieso deze zomer verkopen.
Het wordt zo wel dunnetjes allemaal natuurlijk. Weinig waarde op het veld en de waarde die op het veld staat, kan dan via flutclausules spotgoedkoop vertrekken (als Simons inderdaad naar PSG gaat).
Moeilijk situatie wel, je kan Sangare rekken tot je wel of niet CL hebt gehaald, als je het wel haalt is zijn transfersom te gebruiken al is het dan misschien te laat, zo niet dan is een groot gedeelte nodig om de tekorten goed te maken voor 23/24.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die heb je ook nog, al hadden ze dat van Gakpo waarschijnlijk vorige zomer al nodig en moet PSV ook sowieso deze zomer verkopen.
Het wordt zo wel dunnetjes allemaal natuurlijk. Weinig waarde op het veld en de waarde die op het veld staat, kan dan via flutclausules spotgoedkoop vertrekken (als Simons inderdaad naar PSG gaat).
Dit ja en als hij er geen gebruik van maakt zou het wel een uitzondering zijn in de huidige voetbalwereld.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonder zo'n flutclausule had hij ook niet bij PSV gespeeld natuurlijk.
Blijf de voorwaarden wel wat vaag vinden, want PSG zou hem niet meteen mogen verkopen of verhuren?quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja en als hij er geen gebruik van maakt zou het wel een uitzondering zijn in de huidige voetbalwereld.
Zijn dat geen internationale regels? Dat je niet in een transferperiode meteen twee keer mag overstappen (als in een A-B-C-constructie?)quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijf de voorwaarden wel wat vaag vinden, want PSG zou hem niet meteen mogen verkopen of verhuren?
In dat geval zou ik wel lekker bij PSV blijven eigenlijk.
Dat kan. Lastig te zeggen, omdat niet duidelijk is hoe dat precies is gegaan achter de schermen. Hij was transfervrij, maar blijkbaar heeft PSG wel een vinger in de pap gehad. Apart verhaal.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk je dat PSV die eis heeft kunnen stellen, lijkt me niet maar we gaan het zien.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijf de voorwaarden wel wat vaag vinden, want PSG zou hem niet meteen mogen verkopen of verhuren?
Dat zal PSV dan wel weer geleerd hebben van het dossier Angelino. PSG mag 'm blijkbaar voor bijna niks weer ophalen, maar alleen voor hun eigen selectie en niet als handelswaar. Voor een x-periode waarschijnlijk, want dat ze 'm nooit mogen verkopen lijkt me ook niet echt afdwingbaar.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Hangt ervan af.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:05 schreef TheVulture het volgende:
Lijkt me voor Simons zelf natuurlijk ook veel lucratiever om eerst terug naar PSG te gaan, en dan vervolgens een andere stap te maken dan nu rechtstreeks van PSV naar een andere club.
Die situatie heeft PSV wel vaker. De spelers die je wilt verkopen, wil je eigenlijk ook inzetten om de kans op de CL wat te vergroten.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moeilijk situatie wel, je kan Sangare rekken tot je wel of niet CL hebt gehaald, als je het wel haalt is zijn transfersom te gebruiken al is het dan misschien te laat, zo niet dan is een groot gedeelte nodig om de tekorten goed te maken voor 23/24.
Ondertussen kan je wel wat doen met die opbrengsten van Madueke en Gakpo.
Als PSG 'm nu gewoon 6 mio in het handje geeft en 6 mio aan PSV geeft, zijn ze ook spekkoper. Tegen dit soort clausules kan PSV nooit op onderhandelen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hangt ervan af.
Hij zal dan toch eerst weer minimaal een half seizoen bij PSG op de tribune moeten zitten.
Bij PSV kan hij een nieuw contract onderhandelen waarbij hij een mooi deel van de transfersom krijgt.
PSV bij de hand nemen en kampioen worden. Hij krijgt met Bosz een trainer als spek voor z'n bekkie. Tis toch goddomme appeltje-eitje voor deze pisnicht.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Zou het best begrijpen mocht Simons weg willen, maar ga dan niet op de bank zitten in Parijs.
Voor zijn ontwikkeling lijkt nog een jaartje PSV de beste keuze, maar als die dat niet wil hoop ik dat hij naar een subtopper gaat om beter te worden ipv voor veel geld op de bank te gaan zitten.
Ik vind Rik wel grappig maar vraag me sowieso af wat die clubwatchers doen, die zijn zo bang om hun bronnen als ze die al hebben te verpesten dat eigenlijk nooit met wat interessants komen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Overigens wel weer frappant dat onze grote vriend Rikkert hier weer eens niet over te melden heeft.
Wat voert die gozer in godsnaam uit die hele dagen dat die in Eindhoven zit.
Kans is natuurlijk ook wel aanwezig dat de CL weer eens wordt gemist en dat Ajax dit seizoen wel draait. Dan speelt PSV vanaf de winterstop al nergens meer voor.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
PSV bij de hand nemen en kampioen worden. Hij krijgt met Bosz een trainer als spek voor z'n bekkie. Tis toch goddomme appeltje-eitje voor deze pisnicht.
Of wachten tot na de voorronde en dan beslissen. Er is interesse genoeg en PSV werkt eigenlijk altijd wel mee aan een transfer.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Zou het best begrijpen mocht Simons weg willen, maar ga dan niet op de bank zitten in Parijs.
Voor zijn ontwikkeling lijkt nog een jaartje PSV de beste keuze, maar als die dat niet wil hoop ik dat hij naar een subtopper gaat om beter te worden ipv voor veel geld op de bank te gaan zitten.
Dit dus. Net als destijds met Guardado en Moreno. Of met Götze. Dit soort spelers verleid je alleen met bijzondere voorwaarden. Heel jammer, maar de hoop is dan dat ze je elftal wat weten te brengen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook niet kan, drie clubs in één transferperiode. Lijkt me meer een kwestie van FIFA-regels?quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Clubwatchers moeten in de eerste plaats gewoon dagelijks de club volgen en mensen binnen en rondom de club spreken en van daaruit de mensen informeren en verslag geven. Waar het idee vandaan komt dat clubwatchers per se met scoops moeten komen is mij niet helemaal duidelijk. Tuurlijk, het is leuk voor ze als ze een scoop hebben, maar niet de primaire taak van een clubwatcher. Heb soms wel medelijden met clubwatchers die om die reden op social media helemaal worden afgemaakt. Al hebben sommigen natuurlijk wel interessant gedaan in het verleden of scoops van andere gepikt zonder vermelding dus die krijgen nu terecht de wind van voren.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind Rik wel grappig maar vraag me sowieso af wat die clubwatchers doen, die zijn zo bang om hun bronnen als ze die al hebben te verpesten dat eigenlijk nooit met wat interessants komen.
Er zijn toch wel andere interessante dingen dan alleen scoops, daar zitten tegenwoordig al zoveel mensen op. Bijvoorbeeld hoe het fout gegaan is tussen Van Nistelrooy en z'n assistenten, waarom Marcel Brands John de Jong liet vallen, om maar een paar onderwerpen te noemen, zelfs een klein beetje diepgang ontbreekt.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Clubwatchers moeten in de eerste plaats gewoon dagelijks de club volgen en mensen binnen en rondom de club spreken en van daaruit de mensen informeren en verslag geven. Waar het idee vandaan komt dat clubwatchers per se met scoops moeten komen is mij niet helemaal duidelijk. Tuurlijk, het is leuk voor ze als ze een scoop hebben, maar niet de primaire taak van een clubwatcher. Heb soms wel medelijden met clubwatchers die om die reden op social media helemaal worden afgemaakt. Al hebben sommigen natuurlijk wel interessant gedaan in het verleden of scoops van andere gepikt zonder vermelding dus die krijgen nu terecht de wind van voren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |