In mijn beleving doet PSV dit al 10 jaar ofzoquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Peter Bosz als trainer, alleen maar aanvallers halen voor heel veel geld en geen enkele verdediger
PSV volgen gaat heel grappig worden dit seizoen.
Rappen ze samen ofzo?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:08 schreef VEM2012 het volgende:
Met Lang erbij is de kans dat Xavi blijft groter.
Is die gast echt zo goed dat hij van top eerste divisie naar top eredivisie kan?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:26 schreef PSVCL het volgende:
Nu een ervaren centrale verdediger aub + die gast van Zwolle
Oké cupfighter van FOK!, ik hoop dat ik ondanks dit bericht, vanavond toch kan slapen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:46 schreef Cupfighter het volgende:
Nu nog een grotere hekel aan PSV met die Lang erbij, hoop dat hij voor veel onrust gaat zorgen daar
Oud Feyenoorder ookquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
dit is officieel het einde van PSV
met die oud ajacied tokkie Lang![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
verstandige keuzequote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:25 schreef Scrummie het volgende:
Gefeliciteerd met Simons.
https://www.fcupdate.nl/v(...)t-bijtekenen-bij-psv < gerenomeerd journalistiek platform FCUpdate heeft deze scoop te pakken.
Types Stones (City), op basis van de beelden.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is die gast echt zo goed dat hij van top eerste divisie naar top eredivisie kan?
Altijd? Ook 1 keer mazzel, het is ook wel een verschil of je iemand haalt voor de breedte of dat hij er meteen moet staan.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:51 schreef PSVCL het volgende:
Wat een shirt
[..]
Types Stones (City), op basis van de beelden.
Hij kan sowieso niet minder zijn dan de huidige verdediging dus je gaat er op vooruit,..en dat feyenoord achter hem aanzat is een goed teken aangezien die altijd wel weten hoe ze verdedigers moet scouten
Achterin is het nog wel heel zwak.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:41 schreef VEM2012 het volgende:
Ik heb er eigenlijk wel een goed gevoel over. Er komt nog wel wat goed nieuws aan. En ik denk dat ze gewoon kampioen worden dit jaar.
Nou ja, gewoon. Gewoon is dat al een tijdje niet meer. Maar toch.
Worden gewoon kampioen hoor, hun aankopen zijn zeer goed.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Peter Bosz als trainer, alleen maar aanvallers halen voor heel veel geld en geen enkele verdediger
PSV volgen gaat heel grappig worden dit seizoen.
Niet beter dan Madueke en Gakpo.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Worden gewoon kampioen hoor, hun aankopen zijn zeer goed.
Klopt, ware het niet dat Madueke bijna altijd geblesseerd was.quote:
Gakpo ja, Madueke heeft bij PSV slecht sporadisch wat laten zien. Het joch kan ballen en heeft talent zat maar hij grossierde in blessures. Daarnaast was het elke wedstrijd 15-20 minuten erg goed en daarna veel balverlies. Bakayoko, Pepi, Lang en Simons zijn allemaal internationals die nog jaren mee kunnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |